Oh wauw, gefeliciteerd. Dus toch je vertrouwde team verlaten?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onlangs promotie gemaakt dus meer verantwoordelijkheid, meer macht, meer geld.
Carrièrekansen. Mijn maitresse zijn. Etc.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh wauw, gefeliciteerd. Dus toch je vertrouwde team verlaten?
Maar wat heb ik daar precies concreet aan?
Zoek je nog een assistent dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Carrièrekansen. Mijn maitresse zijn. Etc.
quote:
tot die tijd neem je vakantie?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Dm me even de arbeidsvoorwaarden. Startdatum in 2024 zou ideaal zijn.
wat ga je vandaag crea doen? tiny houses?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een mooie zonnige dag. Zo even een broodje eten en dan creabea
Ook en haken en tekenen en mijn bullet journalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ga je vandaag crea doen? tiny houses?
drukke dag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook en haken en tekenen en mijn bullet journal
Een soort dagboek, maar dan versierd. Met allerlei lijstjes die ik bijhoudquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drukke dag.
wat is een bullet journal?
Knuffels (amigurumi) en deken met veel verschillende steken. Zoals de Scheepjes CAL'squote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HakenWat voor dingen haak je, CotS?
Wauwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffels (amigurumi) en deken met veel verschillende steken. Zoals de Scheepjes CAL's
Op het moment op deken gebied bezig met de Mandala Madness en Sophia's universe
En knuffeltjes Harry Potter fan-spul. En een leuke vis. En wat vlinders om op te hangen voor het raam
Ik ben lichtelijk verslaafd en jij dus ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WauwHeel vet
Mandala dekens maken lijkt me ook echt zoooo gaaf
Ik heb het haken pas sinds een maand of twee ontdekt, dus ben al blij dat ik straks een deken voor de baby heb, en een tas voor mezelfMaar het is echt heerlijk om te doen
Ik ben wel meer dan lichtelijk verslaafdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk verslaafd en jij dus ook
Gewoon beginnen met zo'n deken, elke toer staat op YT als je de bschrijving even niet begrijpt.
En een tas en babydeken is al geweldig! Goed bezig hoor
Ik zit half in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel meer dan lichtelijk verslaafd![]()
Heb ook al een begin gemaakt aan een vest voor mezelf![]()
Jaa, ik heb de star stitch nu gebruikt voor de babydeken en mijn tas. Vind die zo coolEn heb voor mijn vestje een steek geleerd waarmee je blaadjes maakt. Zo cool wat je allemaal kan met haken
Die gaan bij mij in het ronde archiefquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:03 schreef TaMieke het volgende:
Garen is altijd goed
Bedacht me net dat ik nog bolletjes over heb. Misschien kan ik er zo'n topje/bralette van maken. Maar ja, doe ik toch nooit aan/past niet bij me. En volgens mij heb ik nog te weinig garen
leuk al die restjes
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit half in de ontkenningsfase
Oh starstich is leuk! Met haken kun je alles maken, zelfs wereldvrede. Maar Poetin weigert te haken
Prullenbak?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gaan bij mij in het ronde archief
geen bralette voor jou?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gaan bij mij in het ronde archief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |