SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had eerder gehoopt op iets over de penis van Essje...
Met de auto?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe zijn jullie bij de date gekomen?
Fietsend?quote:
Gewoon even doorposten dus en bij dit onderwerp blijvenquote:
Nah, eten is zo klaar,daarna spulletjes verzamelen en dan brengt mijn vader mij even naar huisquote:Op zondag 18 juni 2023 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon even doorposten dus en bij dit onderwerp blijven
Denkt nu dat iedereen in een bergvilla woontquote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi is al een poosje weg uit Nederland.
Och, mensen uit de randstad denken ook weleens dat iedereen hier in een boerderij woont. Dus tja..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denkt nu dat iedereen in een bergvilla woont
Smakelijk. Al hou ik daar niet zo vanquote:Op zondag 18 juni 2023 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, eten is zo klaar,daarna spulletjes verzamelen en dan brengt mijn vader mij even naar huis
Nasi
Mijn moeders nasi is erg lekkerquote:Op zondag 18 juni 2023 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Smakelijk. Al hou ik daar niet zo van
Mijn moeder kon ook best goed koken, maar dit heeft mij nooit kunnen bekoren..quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dames hebben daar toch ook gevoelige onderdelen
Mja, oké, het staat wel wat dicht elkaar jaquote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar rijtjeshuis zoals ik het ken heeft niet aan de voor-en achterkant ook nog een hele rij huizen er bovenop gebouwd staan. Nul privacy daar.
gewoon een woonwijk tochquote:Op zondag 18 juni 2023 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, oké, het staat wel wat dicht elkaar ja
Geheel zwarte Nikes zijn echt FOUTER dan FOUT.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb deze vanmiddag besteld
[ afbeelding ]
waarom dat nou weerquote:Op zondag 18 juni 2023 18:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Geheel zwarte Nikes zijn echt FOUTER dan FOUT.
is dat alles waar je mee komtquote:Op zondag 18 juni 2023 18:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Je bent toch geen Sh'an'iquay'y of Delano?
ligt toch ook aan het type die ze aan heeftquote:Op zondag 18 juni 2023 18:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijkt me niet het minste om rekening mee te houden.
Zijn meestal Delano's en Sh'an'iquay'y's.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ligt toch ook aan het type die ze aan heeft
ja en een bal danquote:Op zondag 18 juni 2023 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn meestal Delano's en Sh'an'iquay'y's.
Het eten was een eenmalig gesprek omdat die terug kwam van pauzequote:Op zondag 18 juni 2023 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ballie,
Beetje late reactie want ik was gaan douchen en ik ben geen man. Noch ben ik een date expert maar als je ook maar een kwart van hoe obsessief (sorry) je hier over eten praat tegen hem doet denk ik niet dat je een flirterig signaal afgeeft. Dus dat zou ik niet doen!
Je hebt hem nu een paar keer gezien toch? Zou ik ook niet gelijk mikken op een date of iets. Eerst maar eens duidelijk maken dat je wel open staat voor wat geflirt?
Misschien als je hem weer tegenkomt dat je iets kan zeggen van heeey, ik hoopte al dat ik je zou zien vandaag.
Of als je bij zijn afdeling staat iets van, hmm ik vind balie wel prettiger om te doen maar het enige voordeel van dat ik hier nu sta is dat ik jou kan zien.
Zoiets.
Maar is ook gewoon eng.:Y
zo zie ik er toch niet uit manquote:Op zondag 18 juni 2023 18:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dan denkt iedereen dat je een Sh'an'iquay'y bent.
En dat moet je niet willen.
ja kan niet flirtenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoel het niet lullig maar omdat ik las dat voor jou flirten over eten praten is.
Oh ok, nou ja was omdat je dat zei en ik dacht dat je hier advies aan het vragen was.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het eten was een eenmalig gesprek omdat die terug kwam van pauze![]()
de enige reden waarom ik denk dat er een kleine kans is is omdat die echt al vanaf het begin al heel vaak oogcontact zocht
ja tips om te flirten kan nooit kwaadquote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok, nou ja was omdat je dat zei en ik dacht dat je hier advies aan het vragen was.
Hoe moet ik dit interpreteren...quote:Op zondag 18 juni 2023 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
ik was gaan douchen en ik ben geen man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook zeggen: leuk om je weer te zien. En misschien inhaken op iets wat hij eerder heeft verteld.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tips om te flirten kan nooit kwaadzo zeggen van hoopte al dat je er zou zijn weet niet of ik dat zou durven
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja deels wel dan, door die schoenen.
[ afbeelding ]
zou jij dat zo aanvliegen?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen: leuk om je weer te zien. En misschien inhaken op iets wat hij eerder heeft verteld.
Dat klinkt wat minder zwaar
Zorg nou gewoon eerst eens dat je gewoon eens wat praat met hem.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tips om te flirten kan nooit kwaadzo zeggen van hoopte al dat je er zou zijn weet niet of ik dat zou durven
dat probeer ik tochquote:Op zondag 18 juni 2023 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Zorg nou gewoon eerst eens dat je gewoon eens wat praat met hem.
Ik was net zo blij dat ik het bij kon benenquote:
ga je naar een begrafenis?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb deze vanmiddag besteld
[ afbeelding ]
Ja of gewoon zeggen: hee je bent er weer.quote:
Wat minder de 14 jarige bakvis uithangen en wat meer de 40 jarige vamp anders zit die arme jongen binnen no time met een plastic zak over zijn hoofd in het vliegtuig naar Buenos Aires.quote:
*maakt notitiesquote:Op zondag 18 juni 2023 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat minder de 14 jarige bakvis uithangen en wat meer de 40 jarige vamp anders zit die arme jongen binnen no time met een plastic zak over zijn hoofd in het vliegtuig naar Buenos Aires.
Ik zie dit nu voor me, bedanktquote:Op zondag 18 juni 2023 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat minder de 14 jarige bakvis uithangen en wat meer de 40 jarige vamp anders zit die arme jongen binnen no time met een plastic zak over zijn hoofd in het vliegtuig naar Buenos Aires.
Je moet het wel zeggen als ik te snel loop hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat ik het bij kon benen
Ja, dat was nóg niet het gevalquote:Op zondag 18 juni 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet het wel zeggen als ik te snel loop hoor
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja flirten doe ik niet behalve dat ik hem super verliefd aan kijk
2012 vibequote:
misschien is het wel een ware casanova die modusquote:Op zondag 18 juni 2023 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Professor dr Ir in de datingologie Modus
ja weet niet hoe goed mannen non verbale communicatie kunnen lezenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hoi zeggen maar dat iets weer erg neutraal
Dat verschilt een beetje per man.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe goed mannen non verbale communicatie kunnen lezen
Een beetje workout is wel fijnquote:
hoe doet meneer wattenschijf het?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat verschilt een beetje per man.
Nou ja, als hij jou leuk vindt, zoekt hij misschien ook naar signalen? En/of geeft die zelf af?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik tot op het bot getraindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wel dat die single isquote:Op zondag 18 juni 2023 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je eigenlijk of Hapje wel single (en ready to mingle) is?
Echt de meest normale gif van Modus ooit.quote:
De IKEA op zondagquote:Op zondag 18 juni 2023 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in zo’n prutteltempo wandelen is ook vermoeiender dan lekker doorlopen
ja dat denk ik wel maar dat is natuurlijk mijn interpretatiequote:Op zondag 18 juni 2023 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, als hij jou leuk vindt, zoekt hij misschien ook naar signalen? En/of geeft die zelf af?
Ah, dat is wel een pluspuntquote:
Het oogcontact zoeken?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel maar dat is natuurlijk mijn interpretatie
Sommige vrouwen ...quote:Op zondag 18 juni 2023 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja anders was er natuurlijk verder geen sprake van contact leggen
Je moet hem een beetje laten jagen in plaats van zelf als een vloeibare kersentaart zijn keelgat in te springen.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en het dichtbij zoeken, blijven staan om de conversatie gaande te houden. eergisteren maakte die zich ineens grootquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet hem een beetje laten jagen in plaats van zelf als een vloeibare kersentaart zijn keelgat in te springen.
Mannen zijn jagers en een drijfnatte muis aan de machtige poten boeit alleen de enge mislukte leeuwen.
* Denkt aan alle mannen in deze SCquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet hem een beetje laten jagen in plaats van zelf als een vloeibare kersentaart zijn keelgat in te springen.
Mannen zijn jagers en een drijfnatte muis aan de machtige poten boeit alleen de enge mislukte leeuwen.
In de normale wereldquote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Denkt aan alle mannen in deze SC
Ok.
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en het dichtbij zoeken, blijven staan om de conversatie gaande te houden. eergisteren maakte die zich ineens grootbehulpzaam. maar oogcontact is het meest opvallende
Echte alpha males hier hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok.
zo helemaal rechtopstaan . borst vooruit. En ik wilde wat tegen hem zeggen en toen kwam er net een kar aan die veel lawaai maakte en toen sprak die die persoon er op aan dat die teveel lawaai maaktequote:
quote:
Hmmmquote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen vogels en slangen ook wel eens.
Weet je zeker dat je bij de IKEA werkt en niet in Diergaarde Blijdorp?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo helemaal rechtopstaan . borst vooruit. En ik wilde wat tegen hem zeggen en toen kwam er net een kar aan die veel lawaai maakte en toen sprak die die persoon er op aan dat die teveel lawaai maakte
dus ik denk dat die net iets te beleefd is voor een normaal gesprek
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echte alpha males hier hoor
Ja, preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja heb ik laatst nog gechecktquote:Op zondag 18 juni 2023 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bij de IKEA werkt en niet in Diergaarde Blijdorp?
Hoe check je dat?quote:
Hmmquote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo helemaal rechtopstaan . borst vooruit. En ik wilde wat tegen hem zeggen en toen kwam er net een kar aan die veel lawaai maakte en toen sprak die die persoon er op aan dat die teveel lawaai maakte
dus ik denk dat die net iets te beleefd is voor een normaal gesprek
Oh ja.. goed puntquote:
dat denk k.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm
Nou ja, dan verder op de ingeslagen weg?
"HOI, heb je kinderen?"quote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk k.
of hij is echt gewoon een super aardige jongen in algemeen maar ja daar kom je ook maar op 1 manier achter.
Joejoe!quote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok.
jaquote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou dat een afknapper voor je zijn BB?
Welke manier?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk k.
of hij is echt gewoon een super aardige jongen in algemeen maar ja daar kom je ook maar op 1 manier achter.
Ligt er aan. Misschien kunnen ze lekker koken.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou dat een afknapper voor je zijn BB?
Jij vooropquote:
Nou, dat hij of wel of geen kinderen heeftquote:
quote:
Sushi maken met die kinderhandjes gaat wel wat makkelijkerquote:Op zondag 18 juni 2023 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er aan. Misschien kunnen ze lekker koken.
Ja, voor mij ook.quote:
Klein schattig baby'tje hoeft toch geen probleem te zijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:26 schreef bitterbal het volgende:
ligt wel aan de leeftijd en waar ze wonen maar 95 procent dealbreaker :p
"Ik lig al, joejoe!"quote:Op zondag 18 juni 2023 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoeveel tweelingen wil je en hoeneer?"
Poepfabriek.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein schattig baby'tje hoeft toch geen probleem te zijn?
Is wel 30x kinderbijslag en andere toeslagenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom Julio, we gaan NU dertig baby'tjes maken"
Ik zie dit best nog gebeuren.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je hem ging bespringen of zo
Ziet je buik eruit als een frontaal ongeluk met twee erg drukke treinen.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel 30x kinderbijslag en andere toeslagen
#nooitmeerwerken
Niet alleen je buik.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet je buik eruit als een frontaal ongeluk met twee erg drukke treinen.
Denk dat die wel vindt dat ballie een goede man aan haar zijde verdient.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit best nog gebeuren.
Wat zou tante Fleur toch allemaal van dit geslak vinden?
Moet het dan een volbloed Duitser zijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat die wel vindt dat ballie een goede man aan haar zijde verdient.
Maar ja, zo’n halfbloedje is wat minnetjes
Werk is ook niet goedquote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet Julio voor die tijd zijn snorretje maar tijdelijk laten staan.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat zou ze mooi vinden. En dan wel een professor zijn ofzoquote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet het dan een volbloed Duitser zijn?
Zo'n klein blokje snor onder de neus?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet Julio voor die tijd zijn snorretje maar tijdelijk laten staan.
Man3quote:Op zondag 18 juni 2023 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zou ze mooi vinden. En dan wel een professor zijn ofzo
Nee daar gaat het niet om :pquote:Op zondag 18 juni 2023 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man3
Want het is verder niet belangrijk of jij daar gelukkig mee bent
Is beter dan ditquote:Op zondag 18 juni 2023 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n klein blokje snor onder de neus?
quote:
Die laatste is een neger en die komen niet uit ons milieuquote:Op zondag 18 juni 2023 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is beter dan dit [ link | afbeelding ] of dit [ link | afbeelding ]
Ja nee.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is beter dan dit [ link | afbeelding ] of dit [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die laatste is een neger en die komen niet uit ons milieu
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind deze ook wel passen voor morgenochtend vroeg.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Maar k vertel haar dit soort dingen niet meer. Ze heeft zelf geen succesvolle relaties gehad en projecteerd dat dan ook allemaal.op mij
Oh nee zijn werk zou niet goed zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
En waarom is het werk niet goed dan? Je werkt in elk geval weer, dus ja.
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdam [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
PFFFquote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt de vreemdste reactie ooit.quote:ja zuipen, van zuipen krijg je 'n buikje, vervette lever
het kan ook zijn dat je buikspieren niet erg sterk zijn en dat je buik daarom 'n b'tje uitpuilt, dan is 't aan te bevelen om je buikspieren en onderrug gaat trainen maar dat moet je niet op dezelfde dag doen want dan krijg je rugklachten en dan heb je kans dat je 't midden van je lichaam wat gespierder en beter in vorm is maar dat je zelf weten je kan ook blijven zuipen en 'n levercirose in 't leven roepen, wat jij wil, je kan ook met de lotto meespelen en taart bakken voor je overleden moeder en die taart dan op haar graf leggen of in haar urn proppen en je moeder en je moeder![]()
Klinkt een beetje als ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt de vreemdste reactie ooit.
Nou, dat laatste niet zo, toch?quote:
Beetje erg vreemd ja, een Fokker?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat laatste niet zo, toch?
Uiteraardquote:
*pianogepingelquote:Op zondag 18 juni 2023 19:59 schreef UitStraling het volgende:
I don't like Mondays
Tell me why
I don't like Mondays
Tell me why
I don't like Mondays
I wanna shoot the whole day down
Down, down, shoot it all down
Wel netjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:05 schreef essnhills het volgende:
Alweer postbode in de war geweest. Weer post voor iemand even verderop. Zelfde huis ook.
Nu zat er een kaartje bij van PostNL, met excuses dat ze bij mij post hebben bezorgd die niet voor mij is.[ afbeelding ]
Met maar weer netjes in de juiste brievenbus gedaan..
Het idee was om het verhaal erachter te verfilmen als clip. Hadden we best serieus over nagedacht. Maar als je vervolgens met een groep 16 jarigen gaat naspelen dat je allemaal dood neervalt is het serieuze er snel vanafquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nog hoor, was naar de film en zit nu Vaderdag te vieren en F1 te kijken.
Goedzoquote:Op zondag 18 juni 2023 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nog hoor, was naar de film en zit nu Vaderdag te vieren en F1 te kijken.
\o/quote:Op zondag 18 juni 2023 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Had je mijn abrikozencheesecake nog gezienquote:Op zondag 18 juni 2023 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen appeltaart met slagroom halen
@:Budapestenaar
@:LTVDK
Uhmmm, had ik die niet geliked?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je mijn abrikozencheesecake nog gezien
Kanquote:Op zondag 18 juni 2023 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhmmm, had ik die niet geliked?
Foeiquote:Op zondag 18 juni 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KanIk heb de administratie niet bijgehouden
Adminstratie gaat altijd door Buda, ook op vakantiequote:Op zondag 18 juni 2023 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KanIk heb de administratie niet bijgehouden
Braafquote:
* Koekje toestoptquote:
* Rol met koekjes gooitquote:
Koekjesquote:
Nee niet echtquote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Flori het volgende:
@:bitterbal vind je de Nike Performance hardlopers niks?
Jij had al taartquote:
Ja en neequote:
Uiteindelijk ben je er dus wel gekomenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:01 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
Heb een goeie van Kipling maar die kun je dus niet goed afsluiten.
Daarvoor heb ik nu slotjes besteld en extra band die je er omheen kan doen, is eigenlijk alleen nodig bij (trein) tripjes enzo.
Voor hier bestel ik denk ik nog een kleinere zwart leren van Bear design.
In de zomer heb ik hier in de stad wel genoeg aan mijn heuptasje
Voorlopig welquote:Op zondag 18 juni 2023 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je er dus wel gekomen
quote:
quote:
Zit je al in jullie woning met BuPapestenaar??quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit je al in jullie woning met BuPapestenaar??
12 weken echo?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb morgen die echo dus vrij gekregen, dinsdag weer
balllllllllllllliiiiiiiieeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Etttooooooooooooooooooooooooooooooooosquote:Op zondag 18 juni 2023 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
balllllllllllllliiiiiiiieeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
denk jij gelijk wtf, HOE DAN?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef bitterbal het volgende:
zien ze ineens allemaal kleine balletjes
das logisch tochquote:Op zondag 18 juni 2023 22:09 schreef mschol het volgende:
en wat als er nou allemaal hapjes zichtbaar zijn op de echo?
Bevlekte gevangenis.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou een soort van maria moment zijn dan hoor
Nee, hoezo?quote:
Bij gebrek aan grmbl doe je maar je eigen plaatje?quote:
hier ookquote:Op zondag 18 juni 2023 22:20 schreef essnhills het volgende:
Er vielen hier net druppels uit se lucht
Af en toe een buitje hier, wat gerommel en geflits in de verte.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook
alsof er een 8e wereldwonder gebeurd
ook "maar" 23 graden buiten...
mja, ik hoop vooral het in huis iets af te kunnen laten koelenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Af en toe een buitje hier, wat gerommel en geflits in de verte.
21 graden nu, maar nog steeds erg sticky.
Zo'n deurstop is niet zwaar genoeg?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef mschol het volgende:
en moet echt wat verzinnen met haakjes ofzo om diverse binnendeuren goed vast te kunnen zetten
Ah, dan kan ik je niet helpen helaasquote:Op zondag 18 juni 2023 22:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken naar een goeie maar geen honderden euro's liefst
Ik heb beneden tussen gang en keuken een pak icetea neergelegdquote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef mschol het volgende:
en moet echt wat verzinnen met haakjes ofzo om diverse binnendeuren goed vast te kunnen zetten
In slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
In slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Jaquote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook
alsof er een 8e wereldwonder gebeurd
ook "maar" 23 graden buiten...
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen appeltaart met slagroom halen
@:Budapestenaar
@:LTVDK
Met wat erbij?quote:
Pizza met kip en bacon en groenten. En nog een cornetto naquote:
Lekkerquote:Op zondag 18 juni 2023 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizza met kip en bacon en groenten. En nog een cornetto na
Had jij ook nog wat lekkers voor vaderdag?quote:
Ja driekwart druppel die gelijk verdampt zodra het een meter boven de grond isquote:
Niet gemaakt ofzo. Maar ik had wel wat gehaald idd. 6 zomerbokjes, een rondje Texels bier (5 biertjes + glas), en een Juttertje (kruidenbitter). Daarnaast nog pure chocoladerotsjes, pure chocoladepinda's, zoute drop en salmiaktongen..quote:Op zondag 18 juni 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij ook nog wat lekkers voor vaderdag?
Die man die heeft maar geluk met zo'n dochterquote:Op zondag 18 juni 2023 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet gemaakt ofzo. Maar ik had wel wat gehaald idd. 6 zomerbokjes, een rondje Texels bier (5 biertjes + glas), en een Juttertje (kruidenbitter). Daarnaast nog pure chocoladerotsjes, pure chocoladepinda's, zoute drop en salmiaktongen..
Whehehe. Dit was wat ik zelf kon kopen hierquote:Op zondag 18 juni 2023 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die man die heeft maar geluk met zo'n dochter
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik wou dat ik m'n pa nog een vaderdagcadeautje kon geven
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Vaak zijn ze blijer met vertrouwde dingen waarvan ze weten dat het lekker is dan allemaal rare nieuwe dingetjesquote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe. Dit was wat ik zelf kon kopen hierandere jaren ging ik naar een speciaalzaakje ofzo maar die zijn te ver weg
Maar dit vindt hij ook lekker
Mwah, zou ook weer niet zeggen dat ik rare dingen voor hem uitkies. Maar een stukje goede oude kaas, een kruidenkaasje en een pittig sambalkaasje van een kaasboer kan hij ook wel waarderen bijvoorbeeld. Maar dat kon ik nu niet halenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak zijn ze blijer met vertrouwde dingen waarvan ze weten dat het lekker is dan allemaal rare nieuwe dingetjes
Gok dat die ook wel gewoon opkomt hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, zou ook weer niet zeggen dat ik rare dingen voor hem uitkies. Maar een stukje goede oude kaas, een kruidenkaasje en een pittig sambalkaasje van een kaasboer kan hij ook wel waarderen bijvoorbeeld. Maar dat kon ik nu niet halen
En anders gaf ik een kruidenbitter ergens uit het land vandaan. Net waar ik dat jaar ergens was geweest en tijd had een slijterij binnen te wippen. Maar afgelopen jaar ben ik natuurlijk nergens geweest dan maar die ze in de slijterij in de supermarkt hadden
quote:
Op een dag als deze voel ik hem wat dichterbij. Was altijd al ver weg (immers woonde ie op Curaçao) maar net laatste jaren tot z'n fatale val in 2018 hadden we meer en beter contactquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Op een dag als deze voel ik hem wat dichterbij. Was altijd al ver weg (immers woonde ie op Curaçao) maar net laatste jaren tot z'n fatale val in 2018 hadden we meer en beter contact
Ging je in die laatste jaren ook vaker bij hem op bezoek?quote:Op zondag 18 juni 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Op een dag als deze voel ik hem wat dichterbij. Was altijd al ver weg (immers woonde ie op Curaçao) maar net laatste jaren tot z'n fatale val in 2018 hadden we meer en beter contact
Hij weet natuurlijk ook dat ik nu maar beperkte mogelijkheden hebquote:Op zondag 18 juni 2023 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die ook wel gewoon opkomt hoorIk heb mijn vader vandaag wel gezien, maar geen cadeautje gegeven
Eind 2017 was ie in NL, begin 2018 was ik met m'n moeder daar (ook haar laatste reis voordat ze dement werd) Terwijl ik daar met m'n moeder was, dag nadat ie z'n vrouw begroef, viel ie met z'n harses op de plavuizen en was ie een kasplant. 2019 was ik er weer om hem te begravenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging je in die laatste jaren ook vaker bij hem op bezoek?
Het lijkt ook alsof zulke nare gebeurtenissen altijd tegelijkertijd gebeurenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eind 2017 was ie in NL, begin 2018 was ik met m'n moeder daar (ook haar laatste reis voordat ze dement werd) Terwijl ik daar met m'n moeder was, dag nadat ie z'n vrouw begroef, viel ie met z'n harses op de plavuizen en was ie een kasplant. 2019 was ik er weer om hem te begraven
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eind 2017 was ie in NL, begin 2018 was ik met m'n moeder daar (ook haar laatste reis voordat ze dement werd) Terwijl ik daar met m'n moeder was, dag nadat ie z'n vrouw begroef, viel ie met z'n harses op de plavuizen en was ie een kasplant. 2019 was ik er weer om hem te begraven
Wat naar Koenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ksstt naar bed dan maar en succes morgenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Moet zo ook maar mijn bed in, morgenochtend naar de tandarts
ikrquote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2023 05:50 schreef liesje1979 het volgende:
Prima tijdstip om versgebakken warme falafel bitterballen te krijgen van de buschauffeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |