Zorg nou gewoon eerst eens dat je gewoon eens wat praat met hem.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tips om te flirten kan nooit kwaadzo zeggen van hoopte al dat je er zou zijn weet niet of ik dat zou durven
dat probeer ik tochquote:Op zondag 18 juni 2023 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Zorg nou gewoon eerst eens dat je gewoon eens wat praat met hem.
Ik was net zo blij dat ik het bij kon benenquote:
ga je naar een begrafenis?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb deze vanmiddag besteld
[ afbeelding ]
Ja of gewoon zeggen: hee je bent er weer.quote:
Wat minder de 14 jarige bakvis uithangen en wat meer de 40 jarige vamp anders zit die arme jongen binnen no time met een plastic zak over zijn hoofd in het vliegtuig naar Buenos Aires.quote:
*maakt notitiesquote:Op zondag 18 juni 2023 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat minder de 14 jarige bakvis uithangen en wat meer de 40 jarige vamp anders zit die arme jongen binnen no time met een plastic zak over zijn hoofd in het vliegtuig naar Buenos Aires.
Ik zie dit nu voor me, bedanktquote:Op zondag 18 juni 2023 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat minder de 14 jarige bakvis uithangen en wat meer de 40 jarige vamp anders zit die arme jongen binnen no time met een plastic zak over zijn hoofd in het vliegtuig naar Buenos Aires.
Je moet het wel zeggen als ik te snel loop hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat ik het bij kon benen
Ja, dat was nóg niet het gevalquote:Op zondag 18 juni 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet het wel zeggen als ik te snel loop hoor
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja flirten doe ik niet behalve dat ik hem super verliefd aan kijk
2012 vibequote:
misschien is het wel een ware casanova die modusquote:Op zondag 18 juni 2023 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Professor dr Ir in de datingologie Modus
ja weet niet hoe goed mannen non verbale communicatie kunnen lezenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hoi zeggen maar dat iets weer erg neutraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |