Russische onderzeeërs en allesquote:Op zondag 18 juni 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sssssslurp sloot leeg, walvissen en olietankers in je tuin.
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer nog een tandje bijzetten
Die kat ookquote:
Harley Davidson starten, in roomboter gebakken rib-eye erachter binden en kijken of ze kan volgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:54 schreef Karzai het volgende:
Die insectenbeet die ik in groet heb opgelopen is trouwens helaas uitgezaaidOh dat is niet goed denk ik. Daar zou ik wel even mee naar de huisarts gaan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mja nog gekeken of het gordelroos of schurft was, ga morgen wel even bellen want dit is heel raarquote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed denk ik. Daar zou ik wel even mee naar de huisarts gaan ja
moet ik ook weer doenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:46 schreef Karzai het volgende:
ik geef nu twee keer per week de plantjes water, normaal eens in de tien dagen
Die insectenbeet die ik in groet heb opgelopen is trouwens helaas uitgezaaidohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeukt het ?
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef bitterbal het volgende:
Een nieuwe Chris Luno mix vanuit Thailand
Ik kan daar echt niet tegenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net een kassa-crisis. “Remove item from bagging area”. En ja hoor, kassa-dame stond al naast me te zenuwenpezen
Is dit ook. Meer een soort rode heksenkring.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou een cirkel moeten worden dacht ik om de beet heen
zie geen vergelijkbare plaatjes op internetquote:Op zondag 18 juni 2023 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou een cirkel moeten worden dacht ik om de beet heen
Die insectenbeet die ik in groet heb opgelopen is trouwens helaas uitgezaaidJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen ff huisarts bellenquote:
Ik wacht in spanning af op het vervolgquote:Op zondag 18 juni 2023 17:19 schreef essnhills het volgende:
Het wordt hier ineens donkerderen ook wat koeler, en meer wind ineens
Zou het dan toch gaan gebeuren?
Wel een stuk comfortabeler buiten iigquote:
Kunnen ze niet door een tunnel anders?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Hier regent het steeds ten zuiden van de alpen, en dan zie ik het noordwaards komen op buienradar..maar de wolken redden het nooit over de bergen heen lijkt het wel
Nee moet je tol betalenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze niet door een tunnel anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |