Ik dacht heel even 'wat apart die pijltjes op een tegel', maar je wijst even het bewijs van regen aanquote:
Het is hier al de hele dag bewolkt, maar nu valt het echt op je. Veel meer dan eerder vandaagquote:Op zondag 18 juni 2023 16:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis wel bewolkt en met de ventilator is het nog te doen
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier nog ok met 28 graden. Lig eindelijk te luieren in de zon na 2 dagen hard werken
Vannacht koelt het niet verder af dan 21 graden. Succes met slapenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag bewolkt, maar nu valt het echt op je. Veel meer dan eerder vandaag
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vannacht koelt het niet verder af dan 21 graden. Succes met slapen
Lekker alles in het rond zwieren en kwatsen jwzquote:
had ik ookquote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht heel even 'wat apart die pijltjes op een tegel', maar je wijst even het bewijs van regen aan
ia dat genoeg voor de hele tuin?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef essnhills het volgende:
En tuin wordt ook droger en droger.
Maar heb een beregeningspompje besteld
quote:
Er ligt een sloot achter mijn tuin. Beetje water oppompen met de aansluigzang, en dan via tuinslang en sproeier lekker een beetje tuintje besproeien.quote:
Ik had net een kassa-crisis. “Remove item from bagging area”. En ja hoor, kassa-dame stond al naast me te zenuwenpezenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier nog ok met 28 graden. Lig eindelijk te luieren in de zon na 2 dagen hard werken
nee bedoel dat pompje zelfquote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er ligt een sloot achter mijn tuin. Beetje water oppompen met de aansluigzang, en dan via tuinslang en sproeier lekker een beetje tuintje besproeien.sloot is niet zomaar leeg
heb je al gedobberd?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net een kassa-crisis. “Remove item from bagging area”. En ja hoor, kassa-dame stond al naast me te zenuwenpezen
Ohh zo, ja hoor zat. Zo groot is mijn tuin nou ook weer nietquote:Op zondag 18 juni 2023 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel dat pompje zelfof die genoeg bereik heeft :p
Sssssslurp sloot leeg, walvissen en olietankers in je tuin.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er ligt een sloot achter mijn tuin. Beetje water oppompen met de aansluigzang, en dan via tuinslang en sproeier lekker een beetje tuintje besproeien.sloot is niet zomaar leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |