SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mochila-tasquote:
Ja zulke viezigheden heb ik niet in de aanbiedingquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk toch aan iets meer tastbaars.
Oh een tas, las het als een meervoudquote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mochila-tas[ afbeelding ] Bijvoorbeeld, maar weet nog niet welke kleuren en welk patroon
quote:
Ja dat vermoedde ik alquote:
Ama heb nog een streepie. CL is wel akelig lang stil jaquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ama heb nog een streepie. CL is wel akelig lang stil ja
Ik had net watermeloenquote:
Ja ik ook, maar ja geen geldquote:
Ja zat al te denken of het een mexicaans gerecht met tortilla's ofzo wasquote:
Rio Grande-rivier.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mochila-tas[ afbeelding ] Bijvoorbeeld, maar weet nog niet welke kleuren en welk patroon
Waarom nou weer zwartequote:
Waar heb je die voor nodig dan?quote:
In dit geval verwijst het ook naar de haaktechniek die wordt gebruiktquote:Op zondag 18 juni 2023 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rio Grande-rivier.
Mochila is gewoon Spaans voor "rugzak"
Ja maar jij hebt altijd vrolijke schoenen, waarom zou je ineens effen zwarte willenquote:
omdat mijn kleding soms al te druk isquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt altijd vrolijke schoenen, waarom zou je ineens effen zwarte willen
Ja ik maak altijd tortilla's met katoenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zat al te denken of het een mexicaans gerecht met tortilla's ofzo was
hmm ja niet mijn favo zoquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kwamen ineens voorbij vliegen bij mij
[ afbeelding ]
Ja ik weet niet, misschien heb je wel een bijzonder receptquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik maak altijd tortilla's met katoen
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Salie![]()
Simpele spaghetti koken, salie en parmaham hard en droog bakken in de oven, afblussen met Chianti, cherrytomaatjes en olijven eventjes meebakken, flink wat Amalfi citroensap en wat Parmezaanse eroverheen en je hebt een van de meest elegante recepten uit Italië te pakken, met salie in de hoofdrol.
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef bitterbal het volgende:
deze worden volgende maand verwacht, die wil ik wel hebben
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kwamen ineens voorbij vliegen bij mij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Iets wat hier sterk op lijkt (maar dan met Milanees kalfsvlees) was het lievelingsgerecht van Frank Sinatra, best wel vaak gemaaktquote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of een lekkere Italiaanse Saltimbocca met kippedijtjes, parmaham en salie
Met Rembrandt?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net zo sierlijk als harken aan je voeten.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:00 schreef bitterbal het volgende:
deze droeg ik voorheen altijd maar ze hebben hem smaller gemaakt dus pas ze niet meer![]()
[ afbeelding ]
De eerste beelden van het Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ pack zijn opgedoken. De Nike SB Dunk komt in een High en Low variant en heeft een opvallende print gekregen, ontworpen door de kunstenaar Rammellzee. Wanneer we de Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ collab kunnen verwachten, is nog onbekend.quote:
Fleur ben jij het?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is net zo sierlijk als harken aan je voeten.
Ik zie Rembrandt en een beetje gepriegel,quote:
Vind niet mooiquote:Op zondag 18 juni 2023 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De eerste beelden van het Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ pack zijn opgedoken. De Nike SB Dunk komt in een High en Low variant en heeft een opvallende print gekregen, ontworpen door de kunstenaar Rammellzee. Wanneer we de Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ collab kunnen verwachten, is nog onbekend.
Kom naar benedenquote:
alleen nog ikea outfitquote:Op zondag 18 juni 2023 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is Julio zijn stijl? Of alleen nog maar Ikea-outfit gezien
Living the good lifequote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pita met gesmolten kaas
Documentaire op
In bed
Inb4: hnhhhhhhgggggggggnnnn eten in bed
Come at me
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pita met gesmolten kaas
Documentaire op
In bed
Come at me
Drupt er dadelijk een gloeiende klodder gesmolten kaas in je dollekee.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pita met gesmolten kaas
Documentaire op
In bed
Come at me
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, misschien heb je wel een bijzonder recept
oh godquote:Op zondag 18 juni 2023 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n blinkend strak slangenlederen maatpak.
Oke schoonloequote:Op zondag 18 juni 2023 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drupt er dadelijk een gloeiende klodder gesmolten kaas in je dollekee.
Nee liever niet, al die kruimels in bedquote:
Ik las kleverigjesquote:
Is wel een stuk leuker dan de standaard xenos onderzettertjesquote:Op zondag 18 juni 2023 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou wel wraps of taco's kunnen haken
Je kan ook zoiets doen, onderzetters..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook leuker op te bergen, in het broodjequote:Op zondag 18 juni 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een stuk leuker dan de standaard xenos onderzettertjes
Kruimeldief meequote:
Nee, die zit lekker in haar eigen huisquote:
Ik heb van die hele saaie vierkante houten dingetjes met 'drinks here' er opquote:Op zondag 18 juni 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook leuker op te bergen, in het broodje
Ik heb onderzetters in de vorm van mini LP's. Met van die cheesy teksten erop
Ik ga toch geen criminelen meenemenquote:
Weet ook niet of ik jou in bed wilquote:
Ja weet niet hoe je dat elke keer voor elkaar krijgtquote:Op zondag 18 juni 2023 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik jou in bed wil
Beetje raar gesprek dit
Cadeautje vanaf de oprit door het raam heen naar binnen gegooid?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zit lekker in haar eigen huis
Net langs geweest, want vaderdag
Ik heb laatst op de markt dikke houten gekocht, in de vorm van een kopje met een metalen oortje eraanquote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van die hele saaie vierkante houten dingetjes met 'drinks here' er opTig jaar geleden een keer als sinterklaascadeautje van mijn moeder gehad, nog geen zin gehad om andere te halen
Gierende bandjesquote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cadeautje vanaf de oprit door het raam heen naar binnen gegooid?
Joejoe
Ja heb ook nog wel andere liggen, maar deze zitten ook in een handig bakje, makkelijk met opruimenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb laatst op de markt dikke houten gekocht, in de vorm van een kopje met een metalen oortje eraan
En ik heb ook van kurk, ik denk gekocht in Malaga. Zit een leuk kleurrijk printje op
Goed nachtmerrie materiaal wel ditquote:Op zondag 18 juni 2023 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me trouwens wel raar, zo'n kaboutertje op de bedrand die je aan zit te staren en te wachten tot hij koffie voor je kan halen of kruimels op kan rapen.
Dat Klein Duimpje ineens zijn bebaarde hoofdje 180 graden draait en in een uitgestorven taal begint te schreeuwen.quote:
Oh ja, dat is wel elke keer mijn schuldquote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je dat elke keer voor elkaar krijgt
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cadeautje vanaf de oprit door het raam heen naar binnen gegooid?
Joejoe
This mission is doomed to fail.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Zolang ik er af blijf, valt het mee
Gemiste kans op een woordgarp met "I scream"quote:
Of tandpasta opsmerenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Klein Duimpje ineens zijn bebaarde hoofdje 180 graden draait en in een uitgestorven taal begint te schreeuwen.
Laat het je smakenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
Het is ineens een stuk benauwder.
Tijd voor een festini peer
Zit jij nog bij je pa?quote:
Dat heb ik nou net niet meer in huisquote:Op zondag 18 juni 2023 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochtendurine van een Poolse maagd.
Nee, dat is te agressief en kan je wasmachine aantastenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Draai je wasmachine elke drie maanden met een lege trommel en een kopje azijn om pluis en ander vuil te verwijderen. Houd het filter schoon door het na elke was te legen. Stofzuig het elke paar weken en neem het dan ook even af met een vochtig vel keukenpapier.
kan je dan ook schoonmaakazijn doen?
Ja, is alleen wel geconcentreerder dus misschien wst minder gebruiken dan normale azijnquote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Draai je wasmachine elke drie maanden met een lege trommel en een kopje azijn om pluis en ander vuil te verwijderen. Houd het filter schoon door het na elke was te legen. Stofzuig het elke paar weken en neem het dan ook even af met een vochtig vel keukenpapier.
kan je dan ook schoonmaakazijn doen?
hmm oke. heb alleen appelazijnquote:Op zondag 18 juni 2023 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is te agressief en kan je wasmachine aantasten
Beter gewoon azijn gebruiken
Kan wel, Maar minder gebruikenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is te agressief en kan je wasmachine aantasten
Beter gewoon azijn gebruiken
Mjaquote:Op zondag 18 juni 2023 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochtendurine van een Poolse maagd.
Dat zou ik niet doenquote:
Dat kan ook prima iddquote:
Zou het zelf nooit adviseren, omdat het de wasmachine kan aantastenquote:
Laat eens weten of dat werkt ?quote:
Mwah, ik gebruik het al tig jaar in mijn wasmachine. Maar gewoon een klein beetjequote:Op zondag 18 juni 2023 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het zelf nooit adviseren, omdat het de wasmachine kan aantasten
Vast niet van 1x of zo, maar beter voorkomen dan genezen
quote:
Gezelligquote:Op zondag 18 juni 2023 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Voetbal kijken en straks 🍕 eten
Ieder zo zijn manierquote:Op zondag 18 juni 2023 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, ik gebruik het al tig jaar in mijn wasmachine. Maar gewoon een klein beetje
Zekerquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkt dat je uitbetaald gaat worden in Zweedse balletjes
Ga je het vieren met sushi ? 🍣🍤quote:
ja misschienquote:Op zondag 18 juni 2023 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je het vieren met sushi ? 🍣🍤
🤤quote:
Ja je bent gewoon een klein goorlelletjequote:Op zondag 18 juni 2023 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel elke keer mijn schuld
In Turkse Lira zeker?quote:
RIP je enkels.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent gewoon een klein goorlelletje
Ja en jij een iets groterequote:Op zondag 18 juni 2023 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent gewoon een klein goorlelletje
toen je gister je droomhapje beschreef moest ik aan deze jongen denkenquote:
quote:
Ga ik gewoon wat harder lopenquote:
dat zou fijn zijn, kan ze de heel foqueville uit de geldzorgen halenquote:
Iedereen een rode panda thuisbezorgd.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn, kan ze de heel foqueville uit de geldzorgen halen
Oeh die is best leukquote:Op zondag 18 juni 2023 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen je gister je droomhapje beschreef moest ik aan deze jongen denken
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja, ik kan zelfs jou bijhoudenquote:
Die smiley heeft voetjesquote:Op zondag 18 juni 2023 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zijn beelden van, hier met poesje ------> [ afbeelding ]
Oeh, het roomblanke tippelpoesje van 4Equote:Op zondag 18 juni 2023 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zijn beelden van, hier met poesje ------> [ afbeelding ]
Heb ik ookquote:
Oke daag daagquote:Op zondag 18 juni 2023 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, het roomblanke tippelpoesje van 4E
Denk dat het Thuisbezorgd is. Willen ze sushi komen brengen.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:11 schreef bitterbal het volgende:
kustwacht geloof ik is hier een oefening aan het doen, met een persoon hangend aan de heli naar een boot vliegen
het is wel een oranje heliquote:Op zondag 18 juni 2023 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het Thuisbezorgd is. Willen ze sushi komen brengen.
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ikea style: Hier, drie haaien en een kuub wier. Zoek het maar uitquote:Op zondag 18 juni 2023 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hapje die indruk wil maken.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
rijst wordt nageleverd?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ikea style: Hier, drie haaien en een kuub wier. Zoek het maar uit
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
gisteren buikspek gemaakt bitterbal was zeer smaakvol
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even 'wat apart die pijltjes op een tegel', maar je wijst even het bewijs van regen aanquote:
Het is hier al de hele dag bewolkt, maar nu valt het echt op je. Veel meer dan eerder vandaagquote:Op zondag 18 juni 2023 16:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis wel bewolkt en met de ventilator is het nog te doen
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier nog ok met 28 graden. Lig eindelijk te luieren in de zon na 2 dagen hard werken
Vannacht koelt het niet verder af dan 21 graden. Succes met slapenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag bewolkt, maar nu valt het echt op je. Veel meer dan eerder vandaag
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vannacht koelt het niet verder af dan 21 graden. Succes met slapen
Lekker alles in het rond zwieren en kwatsen jwzquote:
had ik ookquote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht heel even 'wat apart die pijltjes op een tegel', maar je wijst even het bewijs van regen aan
ia dat genoeg voor de hele tuin?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef essnhills het volgende:
En tuin wordt ook droger en droger.
Maar heb een beregeningspompje besteld
quote:
Er ligt een sloot achter mijn tuin. Beetje water oppompen met de aansluigzang, en dan via tuinslang en sproeier lekker een beetje tuintje besproeien.quote:
Ik had net een kassa-crisis. “Remove item from bagging area”. En ja hoor, kassa-dame stond al naast me te zenuwenpezenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier nog ok met 28 graden. Lig eindelijk te luieren in de zon na 2 dagen hard werken
nee bedoel dat pompje zelfquote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er ligt een sloot achter mijn tuin. Beetje water oppompen met de aansluigzang, en dan via tuinslang en sproeier lekker een beetje tuintje besproeien.sloot is niet zomaar leeg
heb je al gedobberd?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net een kassa-crisis. “Remove item from bagging area”. En ja hoor, kassa-dame stond al naast me te zenuwenpezen
Ohh zo, ja hoor zat. Zo groot is mijn tuin nou ook weer nietquote:Op zondag 18 juni 2023 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel dat pompje zelfof die genoeg bereik heeft :p
Sssssslurp sloot leeg, walvissen en olietankers in je tuin.quote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er ligt een sloot achter mijn tuin. Beetje water oppompen met de aansluigzang, en dan via tuinslang en sproeier lekker een beetje tuintje besproeien.sloot is niet zomaar leeg
Russische onderzeeërs en allesquote:Op zondag 18 juni 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sssssslurp sloot leeg, walvissen en olietankers in je tuin.
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer nog een tandje bijzetten
Die kat ookquote:
Harley Davidson starten, in roomboter gebakken rib-eye erachter binden en kijken of ze kan volgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:54 schreef Karzai het volgende:
Die insectenbeet die ik in groet heb opgelopen is trouwens helaas uitgezaaidOh dat is niet goed denk ik. Daar zou ik wel even mee naar de huisarts gaan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mja nog gekeken of het gordelroos of schurft was, ga morgen wel even bellen want dit is heel raarquote:Op zondag 18 juni 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed denk ik. Daar zou ik wel even mee naar de huisarts gaan ja
moet ik ook weer doenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:46 schreef Karzai het volgende:
ik geef nu twee keer per week de plantjes water, normaal eens in de tien dagen
Die insectenbeet die ik in groet heb opgelopen is trouwens helaas uitgezaaidohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeukt het ?
quote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef bitterbal het volgende:
Een nieuwe Chris Luno mix vanuit Thailand
Ik kan daar echt niet tegenquote:Op zondag 18 juni 2023 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net een kassa-crisis. “Remove item from bagging area”. En ja hoor, kassa-dame stond al naast me te zenuwenpezen
Is dit ook. Meer een soort rode heksenkring.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou een cirkel moeten worden dacht ik om de beet heen
zie geen vergelijkbare plaatjes op internetquote:Op zondag 18 juni 2023 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou een cirkel moeten worden dacht ik om de beet heen
Die insectenbeet die ik in groet heb opgelopen is trouwens helaas uitgezaaidJeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen ff huisarts bellenquote:
Ik wacht in spanning af op het vervolgquote:Op zondag 18 juni 2023 17:19 schreef essnhills het volgende:
Het wordt hier ineens donkerderen ook wat koeler, en meer wind ineens
Zou het dan toch gaan gebeuren?
Wel een stuk comfortabeler buiten iigquote:
Kunnen ze niet door een tunnel anders?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Hier regent het steeds ten zuiden van de alpen, en dan zie ik het noordwaards komen op buienradar..maar de wolken redden het nooit over de bergen heen lijkt het wel
Nee moet je tol betalenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze niet door een tunnel anders?
Niet veel. Eigenlijk net genoeg om het lekker te laten ruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet veel. Eigenlijk net genoeg om het lekker te laten ruiken
We zitten nog buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet veel. Eigenlijk net genoeg om het lekker te laten ruiken
We zitten nog buitenik kom net terug van een (kort) rondje fietsen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Wat krijg je extra dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:51 schreef bitterbal het volgende:
iemand wilde haar zondag ruilen voor mijn zaterdag. Toeslag
Lekker gefietst?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik kom net terug van een (kort) rondje fietsen..
Niet eens balletjes?quote:
Dat heet een rijtjeshuis Kwiwiquote:Op zondag 18 juni 2023 17:34 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ningen-ontruimd.html
Zie net die brand in Arnhem. Die huizen staan ook wel erg bovenop elkaar gebouwd zeg. Slaat natuurlijk als een malle over.
Nice!quote:
quote:
Whehequote:Op zondag 18 juni 2023 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben echt een beetje verliefd. het is niet goed
Ik kreeg voorheen in de horeca alleen toeslag als ik met tweede kerstdag moest werkenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig stuk minder was. Maar dan lekker op zondag werken.
nee want weet niet hoe ik verder komquote:Op zondag 18 juni 2023 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe
Wat is er niet goed aan? Is toch leuk? Zolang je gewoon je werk blijft doen
Actief flirten en mee uit vragenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want weet niet hoe ik verder kom
ja precies, ze proberen het eerlijk te verdelen onder het personeelquote:Op zondag 18 juni 2023 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig stuk minder was. Maar dan lekker op zondag werken.
Gewoon af en toe praatje maken. En laatste keer had je het toch over vragen wat zijn favo eten is en wanneer jullie dat samen gaan eten?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want weet niet hoe ik verder kom
Dat kan ookquote:Op zondag 18 juni 2023 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Actief flirten en mee uit vragen
nou ja flirten is praten over eten als het aan mij ligtquote:Op zondag 18 juni 2023 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Actief flirten en mee uit vragen
ja dat is het planquote:Op zondag 18 juni 2023 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon af en toe praatje maken. En laatste keer had je het toch over vragen wat zijn favo eten is en wanneer jullie dat samen gaan eten?
Goed excuus om zijn nummer te vragen dusquote:Op zondag 18 juni 2023 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja flirten is praten over eten als het aan mij ligtMaar als ik dus bij de balie zit kom ik niet bij hem in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wat jou leuk lijkt om te doen/zien/etenkijken of hapje toehapt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Gewoon doenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heet een rijtjeshuis Kwiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
misschien andere op gegeten door vogels?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Er hangt maar 1 tomaatje aan m'n tomatenplant. Beetje karig
Ik heb vrijdag 1 framboos geoogstquote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Er hangt maar 1 tomaatje aan m'n tomatenplant. Beetje karig
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:09 schreef essnhills het volgende:
Of openingen gevenhmmm. misschien denkt die wel dat ik gewoon een praatje maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wat jou leuk lijkt om te doen/zien/etenkijken of hapje toehapt
ja was wel prima weer.. moet wel weer beetje wennen na 2 weken niet fietsenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorlopig even niet doodgaan graag allen
Oh hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*past planning aan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja maar rijtjeshuis zoals ik het ken heeft niet aan de voor-en achterkant ook nog een hele rij huizen er bovenop gebouwd staan. Nul privacy daar.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi is al een poosje weg uit Nederland.
Ach, ik had iets van 9 maanden niet gefietstquote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja was wel prima weer.. moet wel weer beetje wennen na 2 weken niet fietsen
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorlopig even niet doodgaan graag allen
achjoh, voordat iemand het merkt zijn we weer een week verder, dan issie wel gefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja dus dan maar gewoon je eetvraag stellen tochquote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm. misschien denkt die wel dat ik gewoon een praatje maak
Nee heb ook nog geen andere gezien.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien andere op gegeten door vogels?
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dus dan maar gewoon je eetvraag stellen toch
het fietsen niet nee..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik had iets van 9 maanden niet gefietst
Fietsen verleer je niet
Ja daar heb jk ook last vanquote:Op zondag 18 juni 2023 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
het fietsen niet nee..
de, euhm... gevoelige delen moeten wel wennen
Je hebt ook last van je penis?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar heb jk ook last van
Zelfs op die kleine stukjes al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |