SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mochila-tasquote:
Ja zulke viezigheden heb ik niet in de aanbiedingquote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk toch aan iets meer tastbaars.
Oh een tas, las het als een meervoudquote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mochila-tas[ afbeelding ] Bijvoorbeeld, maar weet nog niet welke kleuren en welk patroon
quote:
Ja dat vermoedde ik alquote:
Ama heb nog een streepie. CL is wel akelig lang stil jaquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ama heb nog een streepie. CL is wel akelig lang stil ja
Ik had net watermeloenquote:
Ja ik ook, maar ja geen geldquote:
Ja zat al te denken of het een mexicaans gerecht met tortilla's ofzo wasquote:
Rio Grande-rivier.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mochila-tas[ afbeelding ] Bijvoorbeeld, maar weet nog niet welke kleuren en welk patroon
Waarom nou weer zwartequote:
Waar heb je die voor nodig dan?quote:
In dit geval verwijst het ook naar de haaktechniek die wordt gebruiktquote:Op zondag 18 juni 2023 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rio Grande-rivier.
Mochila is gewoon Spaans voor "rugzak"
Ja maar jij hebt altijd vrolijke schoenen, waarom zou je ineens effen zwarte willenquote:
omdat mijn kleding soms al te druk isquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt altijd vrolijke schoenen, waarom zou je ineens effen zwarte willen
Ja ik maak altijd tortilla's met katoenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zat al te denken of het een mexicaans gerecht met tortilla's ofzo was
hmm ja niet mijn favo zoquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kwamen ineens voorbij vliegen bij mij
[ afbeelding ]
Ja ik weet niet, misschien heb je wel een bijzonder receptquote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik maak altijd tortilla's met katoen
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Salie![]()
Simpele spaghetti koken, salie en parmaham hard en droog bakken in de oven, afblussen met Chianti, cherrytomaatjes en olijven eventjes meebakken, flink wat Amalfi citroensap en wat Parmezaanse eroverheen en je hebt een van de meest elegante recepten uit Italië te pakken, met salie in de hoofdrol.
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef bitterbal het volgende:
deze worden volgende maand verwacht, die wil ik wel hebben
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kwamen ineens voorbij vliegen bij mij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Iets wat hier sterk op lijkt (maar dan met Milanees kalfsvlees) was het lievelingsgerecht van Frank Sinatra, best wel vaak gemaaktquote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of een lekkere Italiaanse Saltimbocca met kippedijtjes, parmaham en salie
Met Rembrandt?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net zo sierlijk als harken aan je voeten.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:00 schreef bitterbal het volgende:
deze droeg ik voorheen altijd maar ze hebben hem smaller gemaakt dus pas ze niet meer![]()
[ afbeelding ]
De eerste beelden van het Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ pack zijn opgedoken. De Nike SB Dunk komt in een High en Low variant en heeft een opvallende print gekregen, ontworpen door de kunstenaar Rammellzee. Wanneer we de Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ collab kunnen verwachten, is nog onbekend.quote:
Fleur ben jij het?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is net zo sierlijk als harken aan je voeten.
Ik zie Rembrandt en een beetje gepriegel,quote:
Vind niet mooiquote:Op zondag 18 juni 2023 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De eerste beelden van het Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ pack zijn opgedoken. De Nike SB Dunk komt in een High en Low variant en heeft een opvallende print gekregen, ontworpen door de kunstenaar Rammellzee. Wanneer we de Supreme x Nike SB Dunk ‘Rammellzee’ collab kunnen verwachten, is nog onbekend.
Kom naar benedenquote:
alleen nog ikea outfitquote:Op zondag 18 juni 2023 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is Julio zijn stijl? Of alleen nog maar Ikea-outfit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |