Living the good lifequote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pita met gesmolten kaas
Documentaire op
In bed
Inb4: hnhhhhhhgggggggggnnnn eten in bed
Come at me
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pita met gesmolten kaas
Documentaire op
In bed
Come at me
Drupt er dadelijk een gloeiende klodder gesmolten kaas in je dollekee.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pita met gesmolten kaas
Documentaire op
In bed
Come at me
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, misschien heb je wel een bijzonder recept
oh godquote:Op zondag 18 juni 2023 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n blinkend strak slangenlederen maatpak.
Oke schoonloequote:Op zondag 18 juni 2023 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drupt er dadelijk een gloeiende klodder gesmolten kaas in je dollekee.
Nee liever niet, al die kruimels in bedquote:
Ik las kleverigjesquote:
Is wel een stuk leuker dan de standaard xenos onderzettertjesquote:Op zondag 18 juni 2023 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou wel wraps of taco's kunnen haken
Je kan ook zoiets doen, onderzetters..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook leuker op te bergen, in het broodjequote:Op zondag 18 juni 2023 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een stuk leuker dan de standaard xenos onderzettertjes
Kruimeldief meequote:
Nee, die zit lekker in haar eigen huisquote:
Ik heb van die hele saaie vierkante houten dingetjes met 'drinks here' er opquote:Op zondag 18 juni 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook leuker op te bergen, in het broodje
Ik heb onderzetters in de vorm van mini LP's. Met van die cheesy teksten erop
Ik ga toch geen criminelen meenemenquote:
Weet ook niet of ik jou in bed wilquote:
Ja weet niet hoe je dat elke keer voor elkaar krijgtquote:Op zondag 18 juni 2023 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik jou in bed wil
Beetje raar gesprek dit
Cadeautje vanaf de oprit door het raam heen naar binnen gegooid?quote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zit lekker in haar eigen huis
Net langs geweest, want vaderdag
Ik heb laatst op de markt dikke houten gekocht, in de vorm van een kopje met een metalen oortje eraanquote:Op zondag 18 juni 2023 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van die hele saaie vierkante houten dingetjes met 'drinks here' er opTig jaar geleden een keer als sinterklaascadeautje van mijn moeder gehad, nog geen zin gehad om andere te halen
Gierende bandjesquote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cadeautje vanaf de oprit door het raam heen naar binnen gegooid?
Joejoe
Ja heb ook nog wel andere liggen, maar deze zitten ook in een handig bakje, makkelijk met opruimenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb laatst op de markt dikke houten gekocht, in de vorm van een kopje met een metalen oortje eraan
En ik heb ook van kurk, ik denk gekocht in Malaga. Zit een leuk kleurrijk printje op
Goed nachtmerrie materiaal wel ditquote:Op zondag 18 juni 2023 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me trouwens wel raar, zo'n kaboutertje op de bedrand die je aan zit te staren en te wachten tot hij koffie voor je kan halen of kruimels op kan rapen.
Dat Klein Duimpje ineens zijn bebaarde hoofdje 180 graden draait en in een uitgestorven taal begint te schreeuwen.quote:
Oh ja, dat is wel elke keer mijn schuldquote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je dat elke keer voor elkaar krijgt
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cadeautje vanaf de oprit door het raam heen naar binnen gegooid?
Joejoe
This mission is doomed to fail.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Zolang ik er af blijf, valt het mee
Gemiste kans op een woordgarp met "I scream"quote:
Of tandpasta opsmerenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Klein Duimpje ineens zijn bebaarde hoofdje 180 graden draait en in een uitgestorven taal begint te schreeuwen.
Laat het je smakenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:22 schreef essnhills het volgende:
Het is ineens een stuk benauwder.
Tijd voor een festini peer
Zit jij nog bij je pa?quote:
Dat heb ik nou net niet meer in huisquote:Op zondag 18 juni 2023 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochtendurine van een Poolse maagd.
Nee, dat is te agressief en kan je wasmachine aantastenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Draai je wasmachine elke drie maanden met een lege trommel en een kopje azijn om pluis en ander vuil te verwijderen. Houd het filter schoon door het na elke was te legen. Stofzuig het elke paar weken en neem het dan ook even af met een vochtig vel keukenpapier.
kan je dan ook schoonmaakazijn doen?
Ja, is alleen wel geconcentreerder dus misschien wst minder gebruiken dan normale azijnquote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Draai je wasmachine elke drie maanden met een lege trommel en een kopje azijn om pluis en ander vuil te verwijderen. Houd het filter schoon door het na elke was te legen. Stofzuig het elke paar weken en neem het dan ook even af met een vochtig vel keukenpapier.
kan je dan ook schoonmaakazijn doen?
hmm oke. heb alleen appelazijnquote:Op zondag 18 juni 2023 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is te agressief en kan je wasmachine aantasten
Beter gewoon azijn gebruiken
Kan wel, Maar minder gebruikenquote:Op zondag 18 juni 2023 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is te agressief en kan je wasmachine aantasten
Beter gewoon azijn gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |