Goed excuus om zijn nummer te vragen dusquote:Op zondag 18 juni 2023 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja flirten is praten over eten als het aan mij ligtMaar als ik dus bij de balie zit kom ik niet bij hem in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wat jou leuk lijkt om te doen/zien/etenkijken of hapje toehapt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon doenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heet een rijtjeshuis Kwiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
misschien andere op gegeten door vogels?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Er hangt maar 1 tomaatje aan m'n tomatenplant. Beetje karig
Ik heb vrijdag 1 framboos geoogstquote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Er hangt maar 1 tomaatje aan m'n tomatenplant. Beetje karig
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:09 schreef essnhills het volgende:
Of openingen gevenhmmm. misschien denkt die wel dat ik gewoon een praatje maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wat jou leuk lijkt om te doen/zien/etenkijken of hapje toehapt
ja was wel prima weer.. moet wel weer beetje wennen na 2 weken niet fietsenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorlopig even niet doodgaan graag allen
Oh hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*past planning aan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja maar rijtjeshuis zoals ik het ken heeft niet aan de voor-en achterkant ook nog een hele rij huizen er bovenop gebouwd staan. Nul privacy daar.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi is al een poosje weg uit Nederland.
Ach, ik had iets van 9 maanden niet gefietstquote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja was wel prima weer.. moet wel weer beetje wennen na 2 weken niet fietsen
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorlopig even niet doodgaan graag allen
achjoh, voordat iemand het merkt zijn we weer een week verder, dan issie wel gefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja dus dan maar gewoon je eetvraag stellen tochquote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm. misschien denkt die wel dat ik gewoon een praatje maak
Nee heb ook nog geen andere gezien.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien andere op gegeten door vogels?
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dus dan maar gewoon je eetvraag stellen toch
het fietsen niet nee..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik had iets van 9 maanden niet gefietst
Fietsen verleer je niet
Ja daar heb jk ook last vanquote:Op zondag 18 juni 2023 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
het fietsen niet nee..
de, euhm... gevoelige delen moeten wel wennen
Je hebt ook last van je penis?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar heb jk ook last van
Zelfs op die kleine stukjes al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |