SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had eerder gehoopt op iets over de penis van Essje...
Met de auto?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe zijn jullie bij de date gekomen?
Fietsend?quote:
Gewoon even doorposten dus en bij dit onderwerp blijvenquote:
Nah, eten is zo klaar,daarna spulletjes verzamelen en dan brengt mijn vader mij even naar huisquote:Op zondag 18 juni 2023 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon even doorposten dus en bij dit onderwerp blijven
Denkt nu dat iedereen in een bergvilla woontquote:Op zondag 18 juni 2023 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi is al een poosje weg uit Nederland.
Och, mensen uit de randstad denken ook weleens dat iedereen hier in een boerderij woont. Dus tja..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denkt nu dat iedereen in een bergvilla woont
Smakelijk. Al hou ik daar niet zo vanquote:Op zondag 18 juni 2023 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, eten is zo klaar,daarna spulletjes verzamelen en dan brengt mijn vader mij even naar huis
Nasi
Mijn moeders nasi is erg lekkerquote:Op zondag 18 juni 2023 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Smakelijk. Al hou ik daar niet zo van
Mijn moeder kon ook best goed koken, maar dit heeft mij nooit kunnen bekoren..quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dames hebben daar toch ook gevoelige onderdelen
Mja, oké, het staat wel wat dicht elkaar jaquote:Op zondag 18 juni 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar rijtjeshuis zoals ik het ken heeft niet aan de voor-en achterkant ook nog een hele rij huizen er bovenop gebouwd staan. Nul privacy daar.
gewoon een woonwijk tochquote:Op zondag 18 juni 2023 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, oké, het staat wel wat dicht elkaar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |