Af en toe een buitje hier, wat gerommel en geflits in de verte.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook
alsof er een 8e wereldwonder gebeurd
ook "maar" 23 graden buiten...
mja, ik hoop vooral het in huis iets af te kunnen laten koelenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Af en toe een buitje hier, wat gerommel en geflits in de verte.
21 graden nu, maar nog steeds erg sticky.
Zo'n deurstop is niet zwaar genoeg?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef mschol het volgende:
en moet echt wat verzinnen met haakjes ofzo om diverse binnendeuren goed vast te kunnen zetten
Ah, dan kan ik je niet helpen helaasquote:Op zondag 18 juni 2023 22:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken naar een goeie maar geen honderden euro's liefst
Ik heb beneden tussen gang en keuken een pak icetea neergelegdquote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef mschol het volgende:
en moet echt wat verzinnen met haakjes ofzo om diverse binnendeuren goed vast te kunnen zetten
In slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
In slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Jaquote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook
alsof er een 8e wereldwonder gebeurd
ook "maar" 23 graden buiten...
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen appeltaart met slagroom halen
@:Budapestenaar
@:LTVDK
Met wat erbij?quote:
Pizza met kip en bacon en groenten. En nog een cornetto naquote:
Lekkerquote:Op zondag 18 juni 2023 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizza met kip en bacon en groenten. En nog een cornetto na
Had jij ook nog wat lekkers voor vaderdag?quote:
Ja driekwart druppel die gelijk verdampt zodra het een meter boven de grond isquote:
Niet gemaakt ofzo. Maar ik had wel wat gehaald idd. 6 zomerbokjes, een rondje Texels bier (5 biertjes + glas), en een Juttertje (kruidenbitter). Daarnaast nog pure chocoladerotsjes, pure chocoladepinda's, zoute drop en salmiaktongen..quote:Op zondag 18 juni 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij ook nog wat lekkers voor vaderdag?
Die man die heeft maar geluk met zo'n dochterquote:Op zondag 18 juni 2023 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet gemaakt ofzo. Maar ik had wel wat gehaald idd. 6 zomerbokjes, een rondje Texels bier (5 biertjes + glas), en een Juttertje (kruidenbitter). Daarnaast nog pure chocoladerotsjes, pure chocoladepinda's, zoute drop en salmiaktongen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |