Ja driekwart druppel die gelijk verdampt zodra het een meter boven de grond isquote:
Niet gemaakt ofzo. Maar ik had wel wat gehaald idd. 6 zomerbokjes, een rondje Texels bier (5 biertjes + glas), en een Juttertje (kruidenbitter). Daarnaast nog pure chocoladerotsjes, pure chocoladepinda's, zoute drop en salmiaktongen..quote:Op zondag 18 juni 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij ook nog wat lekkers voor vaderdag?
Die man die heeft maar geluk met zo'n dochterquote:Op zondag 18 juni 2023 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet gemaakt ofzo. Maar ik had wel wat gehaald idd. 6 zomerbokjes, een rondje Texels bier (5 biertjes + glas), en een Juttertje (kruidenbitter). Daarnaast nog pure chocoladerotsjes, pure chocoladepinda's, zoute drop en salmiaktongen..
Whehehe. Dit was wat ik zelf kon kopen hierquote:Op zondag 18 juni 2023 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die man die heeft maar geluk met zo'n dochter
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik wou dat ik m'n pa nog een vaderdagcadeautje kon geven
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Koen66 het volgende:
Vaak zijn ze blijer met vertrouwde dingen waarvan ze weten dat het lekker is dan allemaal rare nieuwe dingetjesquote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe. Dit was wat ik zelf kon kopen hierandere jaren ging ik naar een speciaalzaakje ofzo maar die zijn te ver weg
Maar dit vindt hij ook lekker
Mwah, zou ook weer niet zeggen dat ik rare dingen voor hem uitkies. Maar een stukje goede oude kaas, een kruidenkaasje en een pittig sambalkaasje van een kaasboer kan hij ook wel waarderen bijvoorbeeld. Maar dat kon ik nu niet halenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak zijn ze blijer met vertrouwde dingen waarvan ze weten dat het lekker is dan allemaal rare nieuwe dingetjes
Gok dat die ook wel gewoon opkomt hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, zou ook weer niet zeggen dat ik rare dingen voor hem uitkies. Maar een stukje goede oude kaas, een kruidenkaasje en een pittig sambalkaasje van een kaasboer kan hij ook wel waarderen bijvoorbeeld. Maar dat kon ik nu niet halen
En anders gaf ik een kruidenbitter ergens uit het land vandaan. Net waar ik dat jaar ergens was geweest en tijd had een slijterij binnen te wippen. Maar afgelopen jaar ben ik natuurlijk nergens geweest dan maar die ze in de slijterij in de supermarkt hadden
quote:
Op een dag als deze voel ik hem wat dichterbij. Was altijd al ver weg (immers woonde ie op Curaçao) maar net laatste jaren tot z'n fatale val in 2018 hadden we meer en beter contactquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Op een dag als deze voel ik hem wat dichterbij. Was altijd al ver weg (immers woonde ie op Curaçao) maar net laatste jaren tot z'n fatale val in 2018 hadden we meer en beter contact
Ging je in die laatste jaren ook vaker bij hem op bezoek?quote:Op zondag 18 juni 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Op een dag als deze voel ik hem wat dichterbij. Was altijd al ver weg (immers woonde ie op Curaçao) maar net laatste jaren tot z'n fatale val in 2018 hadden we meer en beter contact
Hij weet natuurlijk ook dat ik nu maar beperkte mogelijkheden hebquote:Op zondag 18 juni 2023 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die ook wel gewoon opkomt hoorIk heb mijn vader vandaag wel gezien, maar geen cadeautje gegeven
Eind 2017 was ie in NL, begin 2018 was ik met m'n moeder daar (ook haar laatste reis voordat ze dement werd) Terwijl ik daar met m'n moeder was, dag nadat ie z'n vrouw begroef, viel ie met z'n harses op de plavuizen en was ie een kasplant. 2019 was ik er weer om hem te begravenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging je in die laatste jaren ook vaker bij hem op bezoek?
Het lijkt ook alsof zulke nare gebeurtenissen altijd tegelijkertijd gebeurenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eind 2017 was ie in NL, begin 2018 was ik met m'n moeder daar (ook haar laatste reis voordat ze dement werd) Terwijl ik daar met m'n moeder was, dag nadat ie z'n vrouw begroef, viel ie met z'n harses op de plavuizen en was ie een kasplant. 2019 was ik er weer om hem te begraven
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eind 2017 was ie in NL, begin 2018 was ik met m'n moeder daar (ook haar laatste reis voordat ze dement werd) Terwijl ik daar met m'n moeder was, dag nadat ie z'n vrouw begroef, viel ie met z'n harses op de plavuizen en was ie een kasplant. 2019 was ik er weer om hem te begraven
Wat naar Koenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ksstt naar bed dan maar en succes morgenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Moet zo ook maar mijn bed in, morgenochtend naar de tandarts
ikrquote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2023 05:50 schreef liesje1979 het volgende:
Prima tijdstip om versgebakken warme falafel bitterballen te krijgen van de buschauffeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |