quote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en het dichtbij zoeken, blijven staan om de conversatie gaande te houden. eergisteren maakte die zich ineens grootbehulpzaam. maar oogcontact is het meest opvallende
Echte alpha males hier hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Denkt aan alle mannen in deze SC
Ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo helemaal rechtopstaan . borst vooruit. En ik wilde wat tegen hem zeggen en toen kwam er net een kar aan die veel lawaai maakte en toen sprak die die persoon er op aan dat die teveel lawaai maaktequote:
quote:
Hmmmquote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen vogels en slangen ook wel eens.
Weet je zeker dat je bij de IKEA werkt en niet in Diergaarde Blijdorp?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo helemaal rechtopstaan . borst vooruit. En ik wilde wat tegen hem zeggen en toen kwam er net een kar aan die veel lawaai maakte en toen sprak die die persoon er op aan dat die teveel lawaai maakte
dus ik denk dat die net iets te beleefd is voor een normaal gesprek
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echte alpha males hier hoor
Ja, preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja heb ik laatst nog gechecktquote:Op zondag 18 juni 2023 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bij de IKEA werkt en niet in Diergaarde Blijdorp?
Hoe check je dat?quote:
Hmmquote:Op zondag 18 juni 2023 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo helemaal rechtopstaan . borst vooruit. En ik wilde wat tegen hem zeggen en toen kwam er net een kar aan die veel lawaai maakte en toen sprak die die persoon er op aan dat die teveel lawaai maakte
dus ik denk dat die net iets te beleefd is voor een normaal gesprek
Oh ja.. goed puntquote:
dat denk k.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm
Nou ja, dan verder op de ingeslagen weg?
"HOI, heb je kinderen?"quote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk k.
of hij is echt gewoon een super aardige jongen in algemeen maar ja daar kom je ook maar op 1 manier achter.
Joejoe!quote:Op zondag 18 juni 2023 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Denkt aan alle mannen in deze SC
Ok.
jaquote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou dat een afknapper voor je zijn BB?
Welke manier?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk k.
of hij is echt gewoon een super aardige jongen in algemeen maar ja daar kom je ook maar op 1 manier achter.
Ligt er aan. Misschien kunnen ze lekker koken.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou dat een afknapper voor je zijn BB?
Jij vooropquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |