Het mooie van de eerste BB, maar ook de eerste Utopia was dat ze zich er werkelijk niet van bewust waren watvoor impact hun RLS op de Nederlandse kijkers/streamers had, hoe populair ze waren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Utopia gaf ik ook vrij snel een slinger net als de Big Brother reboots
Echt uitslapenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Altijd heerlijk, te laat wakker worden, denken dat je je verslapen hebt en al snel realiseren dat het zondag is
Zoals diegene het bij EJVJL uitspreekt heeft het er echt veel van weg (ik heb het ook een tijdje gedacht hoor), ik zeg altijd gezellig..quote:
Nee irritant hèquote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef drakin het volgende:
Ik merkte niet eens dat de vorige dicht ging, dat zie je mobiel niet.
Na de eerste ook nooit meer gekekenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het mooie van de eerste BB, maar ook de eerste Utopia was dat ze zich er werkelijk niet van bewust waren watvoor impact hun RLS op de Nederlandse kijkers/streamers had, hoe populair ze waren.
Bij latere BB en ook naarmate er meer mensen van buitenaf in Utopia kwamen veranderde dit.
Nee, telefoon is vol.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee irritant hè
Tijd voor een app @:Danny
1e Utopia heb ik nog een paar maanden volgehouden totdat er teveel bewoners kwamen die me irriteerden. Bij een De Gouden kooi was dat al direct het geval dus daar keek ik echt niet naarquote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het mooie van de eerste BB, maar ook de eerste Utopia was dat ze zich er werkelijk niet van bewust waren watvoor impact hun RLS op de Nederlandse kijkers/streamers had, hoe populair ze waren.
Bij latere BB en ook naarmate er meer mensen van buitenaf in Utopia kwamen veranderde dit.
Kun je ook aan Danny vragenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, telefoon is vol.
Tijd voor een nieuwe telefoon.
Geeft hij toch niet aan mequote:
ik voel me soms echt een nono als het om RLS gaat... de eerste BB en Utopia, daar houdt het voor mij mee opquote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e Utopia heb ik nog een paar maanden volgehouden totdat er teveel bewoners kwamen die me irriteerden. Bij een De Gouden kooi was dat al direct het geval dus daar keek ik echt niet naar
is toch hilaar !?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoals diegene het bij EJVJL uitspreekt heeft het er echt veel van weg (ik heb het ook een tijdje gedacht hoor), ik zeg altijd gezellig..
De bunker ??quote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik voel me soms echt een nono als het om RLS gaat... de eerste BB en Utopia, daar houdt het voor mij mee op
Met Job en Sjekkiequote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef drakin het volgende:
O shit, de bus ook een stuk van gezien.
Ik ben niet meer te redden dat ik ooit naar die onzin keek.
Mijn excuus is dat het toen nog nieuw wasquote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef drakin het volgende:
O shit, de bus ook een stuk van gezien.
Ik ben niet meer te redden dat ik ooit naar die onzin keek.
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Altijd heerlijk, te laat wakker worden, denken dat je je verslapen hebt en al snel realiseren dat het zondag is
idem gouden kooi vond ik ook meteen niks aan.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e Utopia heb ik nog een paar maanden volgehouden totdat er teveel bewoners kwamen die me irriteerden. Bij een De Gouden kooi was dat al direct het geval dus daar keek ik echt niet naar
Dat is wel weer waarquote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mijn excuus is dat het toen nog nieuw was
Ik kijk ook geen uitzendingen alleen livestreamsquote:Op zondag 18 juni 2023 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar![]()
Was er wel helemaal klaar mee met dat soort series daarna
Ik lees liever een boekquote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen uitzendingen alleen livestreams
Oeh lekker thanksquote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
Om even lekker wakker te worden...... tast toe
[ afbeelding ]
Welke lees je nu?quote:
Ik moet nog een boek lezen van Harlan Cobenquote:
En fomo.....quote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mijn excuus is dat het toen nog nieuw was
ik alleen een uitzending als er echt iets te zien is wat ze op de livestreams weggedraaid hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet nog een boek lezen van Harlan Coben
Hou wel van Scandinavische schrijvers
nog steeds geen uitzending gezien, ga het ook niet meer doen.. kijk sowieso amper nog.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een boek over de kabalquote:
Oeh nicequote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
Om even lekker wakker te worden...... tast toe
[ afbeelding ]
Hier heb ik maar een boterham voor manlief gesmeerd.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef Koen66 het volgende:
Vermoed dat ik geen lunch ga krijgen van zoonlief
Wat dacht jij, ik ga eens dol doen??quote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier heb ik maar een boterham voor manlief gesmeerd.
Welke?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij schrijft thrillersquote:Op zondag 18 juni 2023 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke?
Is hij van dat ene bekende romantische boek.. kom er ff niet.. waar ook n film van is?
Sommige boeken zijn wel verfilmd als serie, die staan/stonde op netflixquote:Op zondag 18 juni 2023 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Welke?
Is hij van dat ene bekende romantische boek.. kom er ff niet.. waar ook n film van is?
Ohhhhh daaaaaaar komt t me bekend van voorquote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige boeken zijn wel verfilmd als serie, die staan/stonde op netflix
https://nl.wikipedia.org/wiki/Harlan_Cobenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hahaha
*gaat boekenkast checken*
Wel leuke seriesquote:Op zondag 18 juni 2023 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhhh daaaaaaar komt t me bekend van voor
Ik wist niet dat jij kon lezen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een boek over de kabal
Maar daar kom ik nog niet echt doorheen
Jaaaahet waren dus de netflixseriesquote:Op zondag 18 juni 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Harlan_Coben
Ik zit nu aan dequote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier heb ik maar een boterham voor manlief gesmeerd.
smakelijkquote:Op zondag 18 juni 2023 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deen crackertje pindahaas
Dat is jakkie bah, pindakaas met hagelslagquote:Op zondag 18 juni 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
smakelijk
klinkt droog cracker pindakaas zou er nog pure hagelslag op doen
Klopt, verkeerde crackers en pindakaas wordt droog.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
smakelijk
klinkt droog cracker pindakaas zou er nog pure hagelslag op doen
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is jakkie bah, pindakaas met hagelslag
Welkom terugquote:
Eet je alles koolhydraatarm?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, verkeerde crackers en pindakaas wordt droog.
Vezelrijke crackers van Tasty Basics (koolhydraatarm) en PCD pindakaas is prima te doen
Ah dat zou ik dan nog wel proberen.. je bedoelt lotus speculoos of die andere met een rode deksel?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
is lekker...... wel met die super pure hagelslag![]()
maar pindakaas eet ik niet vaak.. veel lekkerder vind ik : koekjespasta met crunch en daar die 60% hagelslag overheen![]()
deze en die vind ikquote:Op zondag 18 juni 2023 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat zou ik dan nog wel proberen.. je bedoelt lotus speculoos of die andere met een rode deksel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel t lekkerste met stukjes van calvéquote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef Ebinas het volgende:
Eik elke middag 2 crackers met pindakaas (met stukjes)
jaa daar ook stukjes inquote:Op zondag 18 juni 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel t lekkerste met stukjes van calvé
Las al even soms mee (jullie tikken veulquote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
leuk je te zien hier
denk dat ik zo de cos in ga met de poolparty.. lang geleden weer
Meh helaas ietwat in het slop geraakt. Tussen 2019 en 2021 15 kilo mee kwijtgeraaktquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze en die vind ik![]()
![]()
![]()
eet ik niet vaak , callorieenbomDie ken ik zo nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel t lekkerste met stukjes van calvé
Da's veel en niet te snel. Netjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh helaas ietwat in het slop geraakt. Tussen 2019 en 2021 15 kilo mee kwijtgeraakt
Ahh je leest wel vaker mee hierquote:Op zondag 18 juni 2023 12:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Las al even soms mee (jullie tikken veul)
Maar haak nu ook maar aan.
Al denk ik niet zo veel mee te tikken hoor.
Heb de streams al weken opgezegd en daar tikte ik heel veel.
Maar zonder streams doe ik nu weer veel andere dingen en dus ben ik iets minder op Fok!
Ik deed het destijds samen met mevr Koen, dat werkte een stuk fijnerquote:Op zondag 18 juni 2023 12:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's veel en niet te snel. Netjes.
Nu weer even aanhaken dan.
Sinds ik minder koolhydraten eet blijf ik ook veel beter op gewicht
Doe tenminste weer andere dingen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh je leest wel vaker mee hier![]()
Ah super goed toch ook, minder fok'n
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
Euhhh was nog even aan het lezen wat jullie allemaal hebben gepost
1
Jullie zijn toppers
Allemaal
@:Engine kom gewoon posten
Gewoon gezellig
2 ik vind Nyck de Vries een over het paard getild jochie
Sow
Minder Fokkenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh je leest wel vaker mee hier![]()
Ah super goed toch ook, minder fok'n
Ja da's wel gemakkelijker.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik deed het destijds samen met mevr Koen, dat werkte een stuk fijner
En heb je daar nog wat anders bij gedaan of alleen koolhydraat arm?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh helaas ietwat in het slop geraakt. Tussen 2019 en 2021 15 kilo mee kwijtgeraakt
Keer proberen is echt lekker zeker omdat je ook de stukjes in de pindakaas lekker vindtquote:
haha @aloa jij minder touwtrekkenquote:
quote:
Ebiquote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's wel gemakkelijker.
Samen weer doen dan?
Ze kenden elkaar van het gamen, al 6 jaar. Met een paar gamers afgesproken in real life en toen....tada....quote:Op zondag 18 juni 2023 03:28 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik mag vragen, hoe heeft hij haar ontmoet?
Ik ben nu aan het chatten met een meid uit Singapore (woont in Duitsland) maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. We hebben elkaar nog niet ontmoet.
Net een boterham met pindakaas opquote:Op zondag 18 juni 2023 12:38 schreef aloa het volgende:
Pindakaas is wel een goed idee. Schijnt ook gezond te zijn.
Ken ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens wiki een plaats in Pakistan of een figuur uit mortel kombat.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een boek over de kabal
Maar daar kom ik nog niet echt doorheen
Ik doe weleens van die geraspte kokos eroverheenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef Ebinas het volgende:
Eik elke middag 2 crackers met pindakaas (met stukjes)
Oh da's een idee.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doe weleens van die geraspte kokos eroverheen
Waarom wordt het in mijn hoofd gerapstequote:Op zondag 18 juni 2023 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doe weleens van die geraspte kokos eroverheen
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom wordt het in mijn hoofd gerapste
Uit Erik en het groot insectenboek.quote:'wesp' zei de wesp
'Weps' zei Erik
Ah leukquote:Op zondag 18 juni 2023 12:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze kenden elkaar van het gamen, al 6 jaar. Met een paar gamers afgesproken in real life en toen....tada....
Koolhydraatarm en regelmatig wandelen. Ik haat sporten verder (kijken prima maar doen heb ik niks mee)quote:Op zondag 18 juni 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En heb je daar nog wat anders bij gedaan of alleen koolhydraat arm?
ooit een brood daarvan gekocht dat was niet zo lekker vond ik. Ben van dat stevige brood met veel pitjes etc gewend
Gezlequote:
Kijken kan ook vermoeiend zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koolhydraatarm en regelmatig wandelen. Ik haat sporten verder (kijken prima maar doen heb ik niks mee)
Ja zou het beste zijn. Maar helaas, ze zit in een vreet periode ondanks d'r diabetesquote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's wel gemakkelijker.
Samen weer doen dan?
Ja regelmatig wandelen doet al veel. je hoeft je niet giga in te spannen in een sportschool of zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koolhydraatarm en regelmatig wandelen. Ik haat sporten verder (kijken prima maar doen heb ik niks mee)
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja zou het beste zijn. Maar helaas, ze zit in een vreet periode ondanks d'r diabetes
En fietsen (in mijn geval handbiken) ipv auto pakken.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja regelmatig wandelen doet al veel. je hoeft je niet giga in te spannen in een sportschool of zo.
ik doe ook alleen maar wandelen, in coronatijd gestopt met sporten en nu vind het wel even prima zo.
Zelf met sporten: noooooit zin om te gaan, eenmaal geweest denk ik, oh fijn!
Die en Bep is wel de reden dat ik genokt ben.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bewoner in jaar van je leven, die zegt heeel vaaak : ' oh dit is GEZEL'
Uhm ja maar ik heb een fiets met een enorme krachtige accuquote:Op zondag 18 juni 2023 13:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En fietsen (in mijn geval handbiken) ipv auto pakken.
Scheelt ook enorm.
Alles in de buurt fiets ik nu (tenzij wel heel slecht weer en ik moet weg)
jaa dat gezaag van brabbel was ik beuquote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die en Bep is wel de reden dat ik genokt ben.
Sindsdien ben ik meer "gezel"
Oh nee, da's niet echt een oplossing voor beweging.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm ja maar ik heb een fiets met een enorme krachtige accu![]()
pas gekocht..tweedehands, zgan, maar hij gaat te hard!!! hahaha
vermoed opgevoerd? geen idee of dat kan..
maar wil je gaan fietsen, trapondersteuning 1 (Lichtste) doe ik 1 trapje.. schiet ik vooruit naar 22 km/u![]()
![]()
Ik vind dat wel leuk haha
maar ja.. voor de conditie hoef ik niet te gaan fietsen met dit ding.
Illegaal fietsiequote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm ja maar ik heb een fiets met een enorme krachtige accu![]()
pas gekocht..tweedehands, zgan, maar hij gaat te hard!!! hahaha
vermoed opgevoerd? geen idee of dat kan..
maar wil je gaan fietsen, trapondersteuning 1 (Lichtste) doe ik 1 trapje.. schiet ik vooruit naar 22 km/u![]()
![]()
Ik vind dat wel leuk haha
maar ja.. voor de conditie hoef ik niet te gaan fietsen met dit ding.
Cafeïne minder ik niet, ook in de jaren dat ik netjes leefde niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Het is ook best lastig.
Hoewel ik wel merk dat als ik mijn koolhydraten, suikers, cafeïne noem de hele mikmak minimaliseer ik ook veel minder zin heb in "vreten".
Ik hoop dat ik niet meer in die valkuil trap en het zou kan houden.
Ik was niet een dik ofzo, maar voel me 10x fitter
Precies, bij het opstappen en weggaan zet ik de ondersteuning uit.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh nee, da's niet echt een oplossing voor beweging.
Wel heerlijk gemakkelijk.
Maar ook wel gevaarlijk als je net even niet hard wil ivm druk of zo
Meh, zwager + vriendin is er ook, daar zijn laatst de verhoudingen ietwat mee op scherp gezetquote:
Hmm.. je kunt wel weer weggaan op tijd of is het een bezoekje met een planning?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, zwager + vriendin is er ook, daar zijn laatst de verhoudingen ietwat mee op scherp gezet
Doe ik hier niet meer aanquote:
Is maar kort, avondeten gewoon thuis dus overleef het welquote:Op zondag 18 juni 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hmm.. je kunt wel weer weggaan op tijd of is het een bezoekje met een planning?
Succesquote:Op zondag 18 juni 2023 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is maar kort, avondeten gewoon thuis dus overleef het wel
Schoonouders wonen kwartiertje rijden verderop in Leidschendam. Mijn demente moeder vooralsnog in Dordrecht (mijn geboortestad ook)quote:Op zondag 18 juni 2023 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe ik hier niet meer aan
Ga liever gewoon een keer op de koffie
En mijn ouders wonen achter me
Apartquote:Op zondag 18 juni 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bewoner in jaar van je leven, die zegt heeel vaaak : ' oh dit is GEZEL'
Kun je daarna bijtanken hierquote:Op zondag 18 juni 2023 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is maar kort, avondeten gewoon thuis dus overleef het wel
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:19 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax kijkt nadenkend naar haar scherm... volgens mij.... ben ik een ramptoerist, dat kan bijna niet anders
koffie erbij![]()
Mijn schoonouders wonen 5 minuten hiervandaanquote:Op zondag 18 juni 2023 13:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schoonouders wonen kwartiertje rijden verderop in Leidschendam. Mijn demente moeder vooralsnog in Dordrecht (mijn geboortestad ook)
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:42 schreef Koen66 het volgende:
Nah, vanavond eentje om einde weekend te vieren
Dat is niet mooi Mario.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:43 schreef mario390 het volgende:
misratene jonge tschetschene wollten
attentat bij prideeparade gissteren in
wien maken
Miss VIV in tha house ladies and gentd.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Miss VIV in tha house ladies and gentd.![]()
![]()
Hé Marioquote:Op zondag 18 juni 2023 13:47 schreef mario390 het volgende:
ja weg in de heimat met de
drecksjongen![]()
solche kinderen hebben thuis in wien
50 waffen,mes,
Ik kan deze prima lezen.en geef Mario gelijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé Mario
Valt me op dat je steeds minder Nederlands post
Ik kan het ook prima lezenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan deze prima lezen.en geef Mario gelijk.
ja aber wir sprechen immer mehr deutschquote:Op zondag 18 juni 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé Mario
Valt me op dat je steeds minder Nederlands post
Preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja aber wir sprechen immer mehr deutschzo lernt er nichts
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef mario390 het volgende:
schelden doe ik liever duis
sonst kreg ik vakantie
Hier schelden we niet Mario.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef mario390 het volgende:
sonst kreg ik vakantie
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Iedereen post tegenwoordig in Duits tegen Mario
duis oder thuisquote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef mario390 het volgende:
sonst kreg ik vakantie
Wil je voortaan dan tegen mij in hrt Fries postenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja aber wir sprechen immer mehr deutschzo lernt er nichts
De mods weten echt wel wat dat je scheldquote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef mario390 het volgende:
sonst kreg ik vakantie
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je voortaan dan tegen mij in hrt Fries posten
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn kont komt er gewoon uitquote:Op zondag 18 juni 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
De meest sexy man van de loods![]()
Geen idee wat je nu schrijftquote:Op zondag 18 juni 2023 13:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pfoe ich kin whal get in het dialect van hie schrieve
Fries kan ik wel leren
Dat kan ik hem wel leren.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn bamboeslip onderaan, maar met dat stijve kartonnen broekje kan je niet zittenquote:
Juist, we passen ons niet aan aan een niet in NL erkende taal.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik hem wel leren.
Mario do moast yn it frysk gjin posten.
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
No echt netquote:Op zondag 18 juni 2023 14:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
WAAT echt niet?? dat lijkt toch wel wat op Fries?
Als dat goed voor jou werkt, dan hoeft dat toch ook niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cafeïne minder ik niet, ook in de jaren dat ik netjes leefde niet.
Fries is een erkende taal Draak.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Juist, we passen ons niet aan aan een niet in NL erkende taal.
Allemaal Fries leren, wij hebben tenslotte ook Nederlands geleerd
Da's wel een beetje jammer.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Precies, bij het opstappen en weggaan zet ik de ondersteuning uit.
9 standen ondersteuningmaar 1 is al te hard.
![]()
Klopt wat je zegt.. ik houd hem ook op 1.. en bergop wel op 4 dan gaat ie vanzelf.. geen idee wat ze ermee gedaan hebben.
Een speedo hoor ik netquote:Op zondag 18 juni 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn bamboeslip onderaan, maar met dat stijve kartonnen broekje kan je niet zitten
pfoe ich kin whal get in het dialect van hie schrievequote:
Ik had het over een hele andere taalquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef mario390 het volgende:
sonst kreg ik vakantie
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).quote:Op zondag 18 juni 2023 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer.
Kan je het niet ongedaan laten maken?
Ik heb ook ondersteuning, maar kan het wel goed reguleren.
En soms ff flink tekeer gaan als ik lui ben geweest is dan best lekker
en dan ineens de bevestiging ......goed aan gedaan....geen streams meerquote:Op zondag 18 juni 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik mis je welquote:Op zondag 18 juni 2023 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
en dan ineens de bevestiging ......goed aan gedaan....geen streams meer
Oh gelukkig nog wel bruikbaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).
Awww ik mis het "cossen ook wel hoor", maar dan met leuke streams.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ik mis je wel
Gelukkig ben je nu hier
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).
ik vind het wel lef hebben hoor Monique, goed van jequote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Meh nee, daar was ik ook al klaar mee, maar goed ik kijk geen streams meer. De Cos en de streams zijn beide te walgelijk voor woordenquote:
ook gezelquote:Op zondag 18 juni 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh nee, daar was ik ook al klaar mee, maar goed ik kijk geen streams meer. De Cos en de streams zijn beide te walgelijk voor woorden
ik lees wat je schrijft......en verdikkeme wat heb jij gelijk...!quote:Op zondag 18 juni 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh nee, daar was ik ook al klaar mee, maar goed ik kijk geen streams meer. De Cos en de streams zijn beide te walgelijk voor woorden
nee nee nee alsjeblieft niet, haar zie ik het liefste asap over het hek vliegen! dat scheelt zoveel irritatiequote:Op zondag 18 juni 2023 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ook gezel
denk ook dat die gezel wel eens kan winnen![]()
Naja, veel smaakmakers zijn er al uit, en zij voegt het minste toequote:Op zondag 18 juni 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee alsjeblieft niet, haar zie ik het liefste asap over het hek vliegen! dat scheelt zoveel irritatie
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, veel smaakmakers zijn er al uit, en zij voegt het minste toe
geboren winnares![]()
Ik kan er niet meer naar kijken, ik ben helemaal afgeknapt op beiden. Grootste walging is voor hoe de cos veranderd is in een selectief getolereerd topic waar je alleen mag posten onder idiote voorwaarden, en de streams, echt het boeit me niet meer sinds de cos zo veranderd is.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik lees wat je schrijft......en verdikkeme wat heb jij gelijk...!
De streams heb ik vaak als 'hoorspel' aan om geluid in huis te hebben en ik kijk als ik denk iets bijzonders te horen
Hey Uto, jij ook al hierquote:
Tuurlijk wil al die gezelligheid niet missenquote:
Wow, dat is dan wel een echte rotte zooi geworden daar in COSquote:Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
De humor is wat mij betreft in de COS ver te zoeken.
Laatst ging het om Marciano met zijn kinderachtige gedrag, geschreeuw om Babette en zo.
Enfin, ik plaats: hallo willen de ouders van Marciano hem op komen halen uit de ballenbak want hij commandeert alle andere kleuters!!!!![]()
dat werd verwijderd..... was niet lief van me he....
zo mee eens, slecht beleid , mensen dwingen hun meningen bij te stellen , dat werkt natuurlijk nooitquote:Op zondag 18 juni 2023 14:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer naar kijken, ik ben helemaal afgeknapt op beiden. Grootste walging is voor hoe de cos veranderd is in een selectief getolereerd topic waar je alleen mag posten onder idiote voorwaarden, en de streams, echt het boeit me niet meer sinds de cos zo veranderd is.
Veel te streng, dan gaan mensen weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, dat is dan wel een echte rotte zooi geworden daar in COS
tere zieltjes, lange tenenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
Laatst ging het om Marciano met zijn kinderachtige gedrag, geschreeuw om Babette en zo.
Enfin, ik plaats: hallo willen de ouders van Marciano hem op komen halen uit de ballenbak want hij commandeert alle andere kleuters!!!!![]()
Ik ook, zet ze af en toe aan, maar echt boeien kan het mij niet meer. Zo lekker voetbal kijken en met een half oog die party volgenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo mee eens, slecht beleid , mensen dwingen hun meningen bij te stellen , dat werkt natuurlijk nooit![]()
maar ik wil wel weten wie er gaat winnen, heb de streams af en toe wel aan![]()
Ik wil nu iets zeggen, maar gezien het beleid daar kan ik daarover beter mijn mond houdenquote:
ze lekker de tuin in, wacht nog steeds op de regen die beloofd wasquote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, zet ze af en toe aan, maar echt boeien kan het mij niet meer. Zo lekker voetbal kijken en met een half oog die party volgen
vandaar dat ik hier nu ook maar ff weg ga, geen zin in gelazer!quote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar gezien het beleid daar kan ik daarover beter mijn mond houden
Die gaat er hier voorlopig niet komen, tis bewolkt en benauwdquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze lekker de tuin in, wacht nog steeds op de regen die beloofd was
Verstandigquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
vandaar dat ik hier nu ook maar ff weg ga, geen zin in gelazer!
Sorry ik lees geen cos meer, waarom zou ik nog lezen als ik daar niet meer post. En je weet inmiddels hoe de cos wordt bepaald dus niets verbaasd mij wat dat betreft meer. Belangrijker :waarom zou je er überhaupt nog willen postenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
Buienradar heeft het beloofdquote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die gaat er hier voorlopig niet komen, tis bewolkt en benauwd
is wel leuk voor de mensen die geen streams ( aan ) hebben.,kunnen ze toch fijn meedoen en hun mening gevenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik lees geen cos meer, waarom zou ik nog lezen als ik daar niet meer post. En je inmiddels hoe de cos wordt bepaald dus niets verbaasd mij wat dat betreft meer. Belangrijker :waarom zou je er überhaupt nog willen posten
haha ik hou wel van snelheidquote:Op zondag 18 juni 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind het wel lef hebben hoor Monique, goed van je
Als het niet komt gaan we met z'n alle morgen naar het binnenhof met pannen en pollepels, dit kan niet in dit landquote:
Ik heb het op een ander forum meegemaakt. Daar werd niks getolereerd en veel verwijderd. Daar posten nog weinig mensen nu.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar gezien het beleid daar kan ik daarover beter mijn mond houden
precies datquote:Op zondag 18 juni 2023 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het niet komt gaan we met z'n alle morgen naar het binnenhof met pannen en pollepels, dit kan niet in dit land![]()
Ik vind het echt zonde van mijn energiequote:Op zondag 18 juni 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
is wel leuk voor de mensen die geen streams ( aan ) hebben.,kunnen ze toch fijn meedoen en hun mening geven
Alles voorproeven dat mochtquote:Op zondag 18 juni 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
en hoppa de derde cocktail gaat erin bij Babette, ze ligt goed op schema volgens mij
eens, sommigen lullen om het lullen, niks vertellen wat er op de streams is, why botherquote:Op zondag 18 juni 2023 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde van mijn energie
Tsja, sommige mensen hebben nu eenmaal de behoefte om zoiets te doenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het op een ander forum meegemaakt. Daar werd niks getolereerd en veel verwijderd. Daar posten nog weinig mensen nu.
Wat wel jammer is
Ja zo rolt de COS, vooral uuuuren doorzeuren over een mening maar niet ontopic postenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eens, sommigen lullen om het lullen, niks vertellen wat er op de streams is, why bother
ja hier ook al en mijn hond wil naar buiten, spelen, mag hij niet als het zo warm is, maar snapt er niets van waarom nietquote:
Ik heb een oppas poes deze week , een binnen poes.. miauwquote:
ohhhh wil ik ookquote:Op zondag 18 juni 2023 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een oppas poes deze week , een binnen poes.. miauw
Ik snap het ook wel, maar te strak aan regels houden vinden veel mensen niet fijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen hebben nu eenmaal de behoefte om zoiets te doen
Volgens mij wordt hij vandaag weer opgehaald , ook wel weer chillquote:
Vandaag valt het wel mee ,maar het was me veel te heet buitenquote:
Er is niks mis met je aan de regels houden, maar als handhaver moet je wel beetje aanvoelen wanneer je op je strepen moet staan en wanneer je iets kunt laten gaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar te strak aan regels houden vinden veel mensen niet fijn.
Hou je toch hier op FOK! In het ene subforum mag alles en in de andere niks.
ja, behoorlijk.quote:
Het is ook veel vochtiger buiten, dan de afgelopen dagen. Echt van dat zweetweer.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vandaag valt het wel mee ,maar het was me veel te heet buiten
Awwww gezelligquote:Op zondag 18 juni 2023 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een oppas poes deze week , een binnen poes.. miauw
Daar ben ik het wel mee eens , klopt weinig van. in ONZ en KLB is het wat dat betreft een stuk beter , ook qua grappen en kleinzieligheid van usersquote:Op zondag 18 juni 2023 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar te strak aan regels houden vinden veel mensen niet fijn.
Hou je toch hier op FOK! In het ene subforum mag alles en in de andere niks.
Jepquote:Op zondag 18 juni 2023 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is niks mis met je aan de regels houden, maar als handhaver moet je wel beetje aanvoelen wanneer je op je strepen moet staan en wanneer je iets kunt laten gaan.
Dat is wel heel heel erg hard.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohhhh wil ik ook
had 3 katten,, nu al jaren geen huisdieren meer, mis het soms nog wel,maar een haarloos en krabvrij huis ik ook wel fijn
![]()
In klb mag/mocht heel veel idd.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens , klopt weinig van. in ONZ en KLB is het wat dat betreft een stuk beter , ook qua grappen en kleinzieligheid van users
ik krijg altijd afdankertjes en weglopers, de zielige gevallen zeg maar, mocht er weer zo eentje aan komen wandelen dan is ie de mijnequote:Op zondag 18 juni 2023 14:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is wel heel heel erg hard.
Qua gedoe, zorgen en rommel enzo begrijp ik je volkomen.
Heb ooit geprobeerd zonder, maar na een paar maanden ik weet niet hoe hard naar een stichting gesneld.
Ik kan gewoon niet zonder
Dat is een mooie gedachte. Dan komt het zoals het moet komen, om beide er beter van te wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik krijg altijd afdankertjes en weglopers, de zielige gevallen zeg maar, mocht er weer zo eentje aan komen wandelen dan is ie de mijne
In SHO ook wel , ook qua discussies en zuur gedrag van mede users , alleen in de COS nietquote:
Ach ik vermaak me hier nog steeds.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In SHO ook wel , ook qua discussies en zuur gedrag van mede users , alleen in de COS niet![]()
Maar goed ik kom de laatste weken nog weinig op FOK!
Hebben de hoge heren in Den Haag gelukquote:
meh, is alweer voorbijquote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben de hoge heren in Den Haag geluk![]()
Hier moeten kamervragen over worden gesteld, dit kan zo niet langerquote:
ik pak de pannen alvastquote:Op zondag 18 juni 2023 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier moeten kamervragen over worden gesteld, dit kan zo niet langer![]()
[insert 'thats what she did' garpje]quote:
Amsterdam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amsterdam?Lol ik kijk ook geen voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
En zo hoort het, die tokkie sport past niet bij jequote:
Het grapje is "That what she said"quote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert 'thats what she did' garpje]![]()
Nee preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zo hoort het, die tokkie sport past niet bij je
"je moeder is opgedroogd" vertaald niet naar 'That what she said' maar eerder 'thats what she did'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |