Fries is een erkende taal Draak.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Juist, we passen ons niet aan aan een niet in NL erkende taal.
Allemaal Fries leren, wij hebben tenslotte ook Nederlands geleerd
Da's wel een beetje jammer.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Precies, bij het opstappen en weggaan zet ik de ondersteuning uit.
9 standen ondersteuningmaar 1 is al te hard.
![]()
Klopt wat je zegt.. ik houd hem ook op 1.. en bergop wel op 4 dan gaat ie vanzelf.. geen idee wat ze ermee gedaan hebben.
Een speedo hoor ik netquote:Op zondag 18 juni 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn bamboeslip onderaan, maar met dat stijve kartonnen broekje kan je niet zitten
pfoe ich kin whal get in het dialect van hie schrievequote:
Ik had het over een hele andere taalquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef mario390 het volgende:
schelden doe ik liever duis
sonst kreg ik vakantie
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).quote:Op zondag 18 juni 2023 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer.
Kan je het niet ongedaan laten maken?
Ik heb ook ondersteuning, maar kan het wel goed reguleren.
En soms ff flink tekeer gaan als ik lui ben geweest is dan best lekker
en dan ineens de bevestiging ......goed aan gedaan....geen streams meerquote:Op zondag 18 juni 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
De meest sexy man van de loods![]()
Maar ik mis je welquote:Op zondag 18 juni 2023 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
en dan ineens de bevestiging ......goed aan gedaan....geen streams meer
Oh gelukkig nog wel bruikbaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).
Awww ik mis het "cossen ook wel hoor", maar dan met leuke streams.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ik mis je wel
Gelukkig ben je nu hier
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).
ik vind het wel lef hebben hoor Monique, goed van jequote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Meh nee, daar was ik ook al klaar mee, maar goed ik kijk geen streams meer. De Cos en de streams zijn beide te walgelijk voor woordenquote:
ook gezelquote:Op zondag 18 juni 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh nee, daar was ik ook al klaar mee, maar goed ik kijk geen streams meer. De Cos en de streams zijn beide te walgelijk voor woorden
ik lees wat je schrijft......en verdikkeme wat heb jij gelijk...!quote:Op zondag 18 juni 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh nee, daar was ik ook al klaar mee, maar goed ik kijk geen streams meer. De Cos en de streams zijn beide te walgelijk voor woorden
nee nee nee alsjeblieft niet, haar zie ik het liefste asap over het hek vliegen! dat scheelt zoveel irritatiequote:Op zondag 18 juni 2023 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ook gezel
denk ook dat die gezel wel eens kan winnen![]()
Naja, veel smaakmakers zijn er al uit, en zij voegt het minste toequote:Op zondag 18 juni 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee nee alsjeblieft niet, haar zie ik het liefste asap over het hek vliegen! dat scheelt zoveel irritatie
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, veel smaakmakers zijn er al uit, en zij voegt het minste toe
geboren winnares![]()
Ik kan er niet meer naar kijken, ik ben helemaal afgeknapt op beiden. Grootste walging is voor hoe de cos veranderd is in een selectief getolereerd topic waar je alleen mag posten onder idiote voorwaarden, en de streams, echt het boeit me niet meer sinds de cos zo veranderd is.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik lees wat je schrijft......en verdikkeme wat heb jij gelijk...!
De streams heb ik vaak als 'hoorspel' aan om geluid in huis te hebben en ik kijk als ik denk iets bijzonders te horen
Hey Uto, jij ook al hierquote:
Tuurlijk wil al die gezelligheid niet missenquote:
Wow, dat is dan wel een echte rotte zooi geworden daar in COSquote:Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
De humor is wat mij betreft in de COS ver te zoeken.
Laatst ging het om Marciano met zijn kinderachtige gedrag, geschreeuw om Babette en zo.
Enfin, ik plaats: hallo willen de ouders van Marciano hem op komen halen uit de ballenbak want hij commandeert alle andere kleuters!!!!![]()
dat werd verwijderd..... was niet lief van me he....
zo mee eens, slecht beleid , mensen dwingen hun meningen bij te stellen , dat werkt natuurlijk nooitquote:Op zondag 18 juni 2023 14:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer naar kijken, ik ben helemaal afgeknapt op beiden. Grootste walging is voor hoe de cos veranderd is in een selectief getolereerd topic waar je alleen mag posten onder idiote voorwaarden, en de streams, echt het boeit me niet meer sinds de cos zo veranderd is.
Veel te streng, dan gaan mensen weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, dat is dan wel een echte rotte zooi geworden daar in COS
tere zieltjes, lange tenenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
De humor is wat mij betreft in de COS ver te zoeken.
Laatst ging het om Marciano met zijn kinderachtige gedrag, geschreeuw om Babette en zo.
Enfin, ik plaats: hallo willen de ouders van Marciano hem op komen halen uit de ballenbak want hij commandeert alle andere kleuters!!!!![]()
dat werd verwijderd..... was niet lief van me he....
Ik ook, zet ze af en toe aan, maar echt boeien kan het mij niet meer. Zo lekker voetbal kijken en met een half oog die party volgenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo mee eens, slecht beleid , mensen dwingen hun meningen bij te stellen , dat werkt natuurlijk nooit![]()
maar ik wil wel weten wie er gaat winnen, heb de streams af en toe wel aan![]()
Ik wil nu iets zeggen, maar gezien het beleid daar kan ik daarover beter mijn mond houdenquote:
ze lekker de tuin in, wacht nog steeds op de regen die beloofd wasquote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, zet ze af en toe aan, maar echt boeien kan het mij niet meer. Zo lekker voetbal kijken en met een half oog die party volgen
vandaar dat ik hier nu ook maar ff weg ga, geen zin in gelazer!quote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar gezien het beleid daar kan ik daarover beter mijn mond houden
Die gaat er hier voorlopig niet komen, tis bewolkt en benauwdquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze lekker de tuin in, wacht nog steeds op de regen die beloofd was
Verstandigquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
vandaar dat ik hier nu ook maar ff weg ga, geen zin in gelazer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |