Het mooie van de eerste BB, maar ook de eerste Utopia was dat ze zich er werkelijk niet van bewust waren watvoor impact hun RLS op de Nederlandse kijkers/streamers had, hoe populair ze waren.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Utopia gaf ik ook vrij snel een slinger net als de Big Brother reboots
Echt uitslapenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Altijd heerlijk, te laat wakker worden, denken dat je je verslapen hebt en al snel realiseren dat het zondag is
Zoals diegene het bij EJVJL uitspreekt heeft het er echt veel van weg (ik heb het ook een tijdje gedacht hoor), ik zeg altijd gezellig..quote:
Nee irritant hèquote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef drakin het volgende:
Ik merkte niet eens dat de vorige dicht ging, dat zie je mobiel niet.
Na de eerste ook nooit meer gekekenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het mooie van de eerste BB, maar ook de eerste Utopia was dat ze zich er werkelijk niet van bewust waren watvoor impact hun RLS op de Nederlandse kijkers/streamers had, hoe populair ze waren.
Bij latere BB en ook naarmate er meer mensen van buitenaf in Utopia kwamen veranderde dit.
Nee, telefoon is vol.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee irritant hè
Tijd voor een app @:Danny
1e Utopia heb ik nog een paar maanden volgehouden totdat er teveel bewoners kwamen die me irriteerden. Bij een De Gouden kooi was dat al direct het geval dus daar keek ik echt niet naarquote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het mooie van de eerste BB, maar ook de eerste Utopia was dat ze zich er werkelijk niet van bewust waren watvoor impact hun RLS op de Nederlandse kijkers/streamers had, hoe populair ze waren.
Bij latere BB en ook naarmate er meer mensen van buitenaf in Utopia kwamen veranderde dit.
Kun je ook aan Danny vragenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, telefoon is vol.
Tijd voor een nieuwe telefoon.
Geeft hij toch niet aan mequote:
ik voel me soms echt een nono als het om RLS gaat... de eerste BB en Utopia, daar houdt het voor mij mee opquote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e Utopia heb ik nog een paar maanden volgehouden totdat er teveel bewoners kwamen die me irriteerden. Bij een De Gouden kooi was dat al direct het geval dus daar keek ik echt niet naar
is toch hilaar !?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoals diegene het bij EJVJL uitspreekt heeft het er echt veel van weg (ik heb het ook een tijdje gedacht hoor), ik zeg altijd gezellig..
De bunker ??quote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik voel me soms echt een nono als het om RLS gaat... de eerste BB en Utopia, daar houdt het voor mij mee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |