Ik wil wel een GP op ijs zienquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:31 schreef Nober het volgende:
Het weer maakt voor onze Max toch niet uit.
En Hamilton zal na de GP van Antarctica de microfoon pakken voor “huge thanks to the penguins, amazing job, best crowd of the world!quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll wint omdat hij de enige is die niet hard kan gaan
Sennaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:58 schreef Zwoerd het volgende:
Bij winst evenaart Max het aantal overwinningen van Senna.
Die overwinning met Ford kan pas vanaf 2026quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Senna
4 Renault
32 Honda
5 Ford
Verstappen
5 Renault
35 Honda
0 Ford
Ja, nou al 4 GP weekenden met regen, waaronder 1 die compleet af is gelast door de omstandigheden..quote:
Stroll zn enige poll tot nu toe is op een gladde baan geweest, remember...quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll wint omdat hij de enige is die niet hard kan gaan
Wel heel erg vertekend, maar goed. Leuk voor de boekenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:58 schreef Zwoerd het volgende:
Bij winst evenaart Max het aantal overwinningen van Senna.
Klopt wel. Maar hoe dan ook, het is een dikke milestone.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel heel erg vertekend, maar goed. Leuk voor de boeken
Ik denk ook dat dat een van de weinige harde statistieken zijn waar je rijders door de decennia heen door kunt vergelijken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar hoe dan ook, het is een dikke milestone.
Eigenlijk kan je rijders tegenwoordig op dit niveau alleen nog vergelijken op basis van de behaalde WK titels.
Het mooiste nog aan die muur is dat ze er een tijd 'Bienvenue au Quebec' op hadden staan. Te zien ook in dat filmpie.quote:
Stroll, omdat die dan denkt dat hij ook een kampioen is en veel dichterbij een kampioenschap komt hij niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het mooiste nog aan die muur is dat ze er een tijd 'Bienvenue au Quebec' op hadden staan. Te zien ook in dat filmpie.
Ze hebben wel humor, die Canadezen.
Max, Lewis of Fernando. Wie gaat z'n handtekening zetten? Liever niet Max eigenlijk.
Dan ga ik eerder voor Perez.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stroll, omdat die dan denkt dat hij ook een kampioen is en veel dichterbij een kampioenschap komt hij niet.
Nieuwe updatesquote:
Ja jammer dat ze zo geheimzinnig doen bij AM, zijn nog geen goeie foto's van, tenminste ik heb ze nog niet gezien.quote:
Zolang ze maar voorbij Mercedes komenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze zo geheimzinnig doen bij AM, zijn nog geen goeie foto's van, tenminste ik heb ze nog niet gezien.
Zak brownquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
upgrades voor aston martin, dus 2 en 3 achter Verstappen heel erg mogelijk dan en Alonso kennende die laat Stroll dan 2de worden
laatste plaatsen voorspel ik gewoon weer McLarenby far het zwakste team dit jaar
poppetje van de papa van Norris, over een echte pay driver gesprokenquote:
Koekoekquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
weer een weekend met Maximale resultaten, want ja wie anders moet races winnen, toch niet die andere amateur coureurs lmao
Verstappen is nu al miljoen keren beter dan Ayrton Senna![]()
Ben je nu serieus? Norris geen talent?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
poppetje van de papa van Norris, over een echte pay driver gesproken
Stroll heeft tenminste nog aardig wat talent (heeft natuurlijk ook veel geleerd naast ex-kampioenen, eerst Vettel en nu de altijd sympathieke Alonso)
Een mooier voorbeeld "vertel me dat je de F1 niet volgt zonder te vertellen dat je de F1 niet volgt" bestaat er nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Norris geen talent?
Vooral als je eraan toevoegt dat Stroll het wel heeft..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een mooier voorbeeld "vertel me dat je de F1 niet volgt zonder te vertellen dat je de F1 niet volgt" bestaat er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
poppetje van de papa van Norris, over een echte pay driver gesproken
Stroll heeft tenminste nog aardig wat talent (heeft natuurlijk ook veel geleerd naast ex-kampioenen, eerst Vettel en nu de altijd sympathieke Alonso)
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar sterk spul is het wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
weer een weekend met Maximale resultaten, want ja wie anders moet races winnen
Verstappen is nu al miljoen keren beter dan Ayrton Senna![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, nou al 4 GP weekenden met regen, waaronder 1 die compleet af is gelast door de omstandigheden..
en wij... en wij.. al die tijd compleet droog. Geen spatje.
Tjah, de regen weet wel wat ze moet doen als ze die 2 hoort met dat kattengejank en depressieve teksten. Ik zou ook wegwezen.quote:
Dagjesvolked.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dacht het om 7 uur was, maar het was half 8
Er komt een bs uit hoor bij Viaplayquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
“Je rijdt tussen de muren…”
Ah een geweldig circuit voor onze street king Perez
Renault troepquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Duurde toch mooi 3 minuten voor een Alpine weer eens panne had.
Ik zie Fred Flintstonequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:26 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r wil ook graag meekijken. Dat mag.
Ik denk dat hij daar de minimale tijd voor krijgt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
Mag dit allemaal ??
Van alles proberen ?
Preciesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze moeten in FP echt de tijd stoppen bij een rode vlag, dit kost zoveel tijd voor andere teams.
Plemp de auto in de sloot er naastquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Krijg de tyfus om hem dit te laten proberen.
normaal kan dat niet vanwege supportracesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze moeten in FP echt de tijd stoppen bij een rode vlag, dit kost zoveel tijd voor andere teams.
Wees blij dat het geen sprintweekend is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Precies het kan nog erger.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen sprintweekend is.
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef Evenstar het volgende:
Lekker Alpine, even 9 andere teams en 19 andere coureurs op je laten wachten omdat je je shit niet voor elkaar hebt. Stelletje kneuzen, mogen ze best een flinke straf voor krijgen.
Dat vind ik eerlijk gezegd altijd storender. Als er nu een crash is snap ik dat je even wil weten of alle brokstukken weg zijn, maar in dit soort gevallen kun je toch gewoon meteen een groene vlag geven.quote:
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd altijd storender. Als er nu een crash is snap ik dat je even wil weten of alle brokstukken weg zijn, maar in dit soort gevallen kun je toch gewoon meteen een groene vlag geven.
Sinds Renault troep in de Red Bull van Max zat.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.
Fransen leveren troep, maar ging mij hier vooral om dat één team negen andere teams naait.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.
Groundhog op de baanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
Waar the fuck wachten ze nog op .... auto valt stil, auto is weg, begin gewoon.
Systemen resetten ???quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
Waar the fuck wachten ze nog op .... auto valt stil, auto is weg, begin gewoon.
Nemen ze de clown strategie van Ferrari overquote:
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:43 schreef Evenstar het volgende:
* Evenstar mompelt iets over Masi en terug .....
Mwah in dit geval vind ik het echt de fout van de raceleiding. Zijn 10 minuten verder ....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nemen ze de clown strategie van Ferrari over
Ik doe wel een extra voor jequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukken
Dan gaat die stukquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukken
Hmmm, eerlijk gezegd denk ik dat als dit Max was geweest, heel veel Nederlanders zouden roepen dat ze hem gewoon een beetje tijd hadden moeten gunnen. Dat er toch 3 FP sessies zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Fransen leveren troep, maar ging mij hier vooral om dat één team negen andere teams naait.
Had het ook gezegd bij Red Bull, is gewoon niet netjes.
Wel een rare situatie ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nemen ze de clown strategie van Ferrari over
Blijkbaar zijn hun systemen gehacktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah in dit geval vind ik het echt de fout van de raceleiding. Zijn 10 minuten verder ....
De Russen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn hun systemen gehackt
Mazespin die nog steeds boos is, dat hij geen F1 stoeltje heeftquote:
Heeft Stroll geen fans ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kans is groter dat er een Sergio fan is dan van de held uit eigen land.
Franse troepquote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit gaat nergens over. De klok wordt toch wel een stukje teruggezet mag ik hopen?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit gaat nergens over. De klok wordt toch wel een stukje teruggezet mag ik hopen?
Nope, niet tijdens een FPquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Welke...?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Franse troep![]()
incapabele raceleiding
Nee die 2 minuten extra die ze hebben gebruikt maakt nu ook niks meer uitquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef Jane het volgende:
Deze vertraging kun je Gasly/Alpine niet aanrekenen, natuurlijk.
Er is maar 1 team, die met franse troep rijdtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke...?
Ehm, Alpine?
Maar dat was dan nog niet helemaal amtwoord op mn vraag
tenzij het is dat er een stroomstoring isquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee die 2 minuten extra die ze hebben gebruikt maakt nu ook niks meer uit
Wat een flauwekul dit van de raceleiding zeg.
Ik gok op een hackquote:
Daar doen ze lekker niks meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit levert een stroom aan klachten op.
Je haalt de spanning bij het publiek zo ook weg.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit levert een stroom aan klachten op.
Lijkt Monaco 2022 welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ah problemen met stroom
Wat een amateurtoneel dit
Je kan toch met vlaggen werken, zoals vroegerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:51 schreef Evenstar het volgende:
Ik zeg vlag maar af, dit meteen start grid maken
Laura godin zegt nu dat er problemen zijn met CCTV omtrent circuit.
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan toch met vlaggen werken, zoals vroeger
Er is geen Grosjean meer om ze zeep te helpenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die groundhog heeft vast de kabels doorgeknaagd.
CCTV zijn dus ook de camera's etc. die alles in de gaten houden en automatisch dingen doorgeven. Als die het niet doen red je het niet met alleen vlaggen, want dan kom je marshalls te kortquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan toch met vlaggen werken, zoals vroeger
Meer marshalls aannemenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
CCTV zijn dus ook de camera's etc. die alles in de gaten houden en automatisch dingen doorgeven. Als die het niet doen red je het niet met alleen vlaggen, want dan kom je marshalls te kort
Ga nu maar gewoon alsnogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had dus gewoon naar de supermarkt kunnen gaan.
Als je het verschil tussen een groundhog en een bever niet weetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:53 schreef PS. het volgende:
Ik vind mensen die dat beest een groundhog noemen storender dan een bever. We zitten in Nederland jongens, noem dat ding een marmot.
Ey, een BOSmarmot!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:53 schreef PS. het volgende:
Ik vind mensen die dat beest een groundhog noemen storender dan een bever. We zitten in Nederland jongens, noem dat ding een marmot.
Zou lachen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:54 schreef PS. het volgende:
En dan vanavond en morgen noodweer, alles afgelast, dit is de startopstelling.
Hij zat in het grasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou hij loopt op het asfalt, het bos is ver te zoeken.
nu welquote:
Genoeg tijd om snacks te halenquote:
Teken ik voor, Mercedes op 19 en 20quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:54 schreef PS. het volgende:
En dan vanavond en morgen noodweer, alles afgelast, dit is de startopstelling.
Vers kopje koffie gehaaldquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het vogelfonteintje nog maar even van vers water voorzien.
Tijd genoeg.
Misschien kan ik wat aardappels gaan rooien.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het vogelfonteintje nog maar even van vers water voorzien.
Tijd genoeg.
Gasly had dat ding eigenhandig naar de pits kunnen duwenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef Evenstar het volgende:
De monteurs van Gasly hadden naar de auto toe kunnen rennen, repareren en weer onderweg terug kunnen zijn
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar gaat de gemiste tijd nu er wel aan worden geplakt?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Allardgodquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel knap dat ze nog geen seconde stil zijn geweest bij Viaplay
Om 23:00 nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Op een pick-up truckquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Yes, er rijdt een F1-auto op de baan
Mijn God, dat ratelt maar door.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel knap dat ze nog geen seconde stil zijn geweest bij Viaplay
Japanners nemen niet zo nauw met de veiligheidquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:01 schreef tripel7 het volgende:
"Safety is a paramount concern" vorig jaar nog werkvoertuigen de baan opgestuurd terwijl er auto's rondreden
Dat is m.i. juist professioneelquote:
Yup, stilte laten vallen is niet goed op tv en/of radio. Bij F1TV is het ook bla bla bla aan één stuk door.quote:
Misschien zit hij daar nogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Kalf hadden ze beter in Le mans kunnen laten
Waarom?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Kalf hadden ze beter in Le mans kunnen laten
Ik dacht die met de bril op de neusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |