normaal kan dat niet vanwege supportracesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze moeten in FP echt de tijd stoppen bij een rode vlag, dit kost zoveel tijd voor andere teams.
Wees blij dat het geen sprintweekend is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze moeten in FP echt de tijd stoppen bij een rode vlag, dit kost zoveel tijd voor andere teams.
Precies het kan nog erger.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen sprintweekend is.
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef Evenstar het volgende:
Lekker Alpine, even 9 andere teams en 19 andere coureurs op je laten wachten omdat je je shit niet voor elkaar hebt. Stelletje kneuzen, mogen ze best een flinke straf voor krijgen.
Dat vind ik eerlijk gezegd altijd storender. Als er nu een crash is snap ik dat je even wil weten of alle brokstukken weg zijn, maar in dit soort gevallen kun je toch gewoon meteen een groene vlag geven.quote:
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd altijd storender. Als er nu een crash is snap ik dat je even wil weten of alle brokstukken weg zijn, maar in dit soort gevallen kun je toch gewoon meteen een groene vlag geven.
Sinds Renault troep in de Red Bull van Max zat.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.
Tijd dat Viaplay er mee ophoudtquote:
Fransen leveren troep, maar ging mij hier vooral om dat één team negen andere teams naait.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |