Lijkt Monaco 2022 welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ah problemen met stroom
Wat een amateurtoneel dit
Je kan toch met vlaggen werken, zoals vroegerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:51 schreef Evenstar het volgende:
Ik zeg vlag maar af, dit meteen start grid maken
Laura godin zegt nu dat er problemen zijn met CCTV omtrent circuit.
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan toch met vlaggen werken, zoals vroeger
Er is geen Grosjean meer om ze zeep te helpenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die groundhog heeft vast de kabels doorgeknaagd.
CCTV zijn dus ook de camera's etc. die alles in de gaten houden en automatisch dingen doorgeven. Als die het niet doen red je het niet met alleen vlaggen, want dan kom je marshalls te kortquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan toch met vlaggen werken, zoals vroeger
Meer marshalls aannemenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
CCTV zijn dus ook de camera's etc. die alles in de gaten houden en automatisch dingen doorgeven. Als die het niet doen red je het niet met alleen vlaggen, want dan kom je marshalls te kort
Ga nu maar gewoon alsnogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had dus gewoon naar de supermarkt kunnen gaan.
Als je het verschil tussen een groundhog en een bever niet weetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:53 schreef PS. het volgende:
Ik vind mensen die dat beest een groundhog noemen storender dan een bever. We zitten in Nederland jongens, noem dat ding een marmot.
Ey, een BOSmarmot!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:53 schreef PS. het volgende:
Ik vind mensen die dat beest een groundhog noemen storender dan een bever. We zitten in Nederland jongens, noem dat ding een marmot.
Zou lachen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:54 schreef PS. het volgende:
En dan vanavond en morgen noodweer, alles afgelast, dit is de startopstelling.
Hij zat in het grasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou hij loopt op het asfalt, het bos is ver te zoeken.
nu welquote:
Genoeg tijd om snacks te halenquote:
Teken ik voor, Mercedes op 19 en 20quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:54 schreef PS. het volgende:
En dan vanavond en morgen noodweer, alles afgelast, dit is de startopstelling.
Vers kopje koffie gehaaldquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het vogelfonteintje nog maar even van vers water voorzien.
Tijd genoeg.
Misschien kan ik wat aardappels gaan rooien.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het vogelfonteintje nog maar even van vers water voorzien.
Tijd genoeg.
Gasly had dat ding eigenhandig naar de pits kunnen duwenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef Evenstar het volgende:
De monteurs van Gasly hadden naar de auto toe kunnen rennen, repareren en weer onderweg terug kunnen zijn
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar gaat de gemiste tijd nu er wel aan worden geplakt?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Allardgodquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel knap dat ze nog geen seconde stil zijn geweest bij Viaplay
Om 23:00 nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Op een pick-up truckquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Yes, er rijdt een F1-auto op de baan
Mijn God, dat ratelt maar door.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel knap dat ze nog geen seconde stil zijn geweest bij Viaplay
Japanners nemen niet zo nauw met de veiligheidquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:01 schreef tripel7 het volgende:
"Safety is a paramount concern" vorig jaar nog werkvoertuigen de baan opgestuurd terwijl er auto's rondreden
Dat is m.i. juist professioneelquote:
Yup, stilte laten vallen is niet goed op tv en/of radio. Bij F1TV is het ook bla bla bla aan één stuk door.quote:
Misschien zit hij daar nogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Kalf hadden ze beter in Le mans kunnen laten
Waarom?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Kalf hadden ze beter in Le mans kunnen laten
Ik dacht die met de bril op de neusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |