Vers kopje koffie gehaaldquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het vogelfonteintje nog maar even van vers water voorzien.
Tijd genoeg.
Misschien kan ik wat aardappels gaan rooien.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het vogelfonteintje nog maar even van vers water voorzien.
Tijd genoeg.
Gasly had dat ding eigenhandig naar de pits kunnen duwenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:58 schreef Evenstar het volgende:
De monteurs van Gasly hadden naar de auto toe kunnen rennen, repareren en weer onderweg terug kunnen zijn
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar gaat de gemiste tijd nu er wel aan worden geplakt?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Allardgodquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel knap dat ze nog geen seconde stil zijn geweest bij Viaplay
Om 23:00 nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
Op een pick-up truckquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Yes, er rijdt een F1-auto op de baan
Mijn God, dat ratelt maar door.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel knap dat ze nog geen seconde stil zijn geweest bij Viaplay
Japanners nemen niet zo nauw met de veiligheidquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:01 schreef tripel7 het volgende:
"Safety is a paramount concern" vorig jaar nog werkvoertuigen de baan opgestuurd terwijl er auto's rondreden
Dat is m.i. juist professioneelquote:
Yup, stilte laten vallen is niet goed op tv en/of radio. Bij F1TV is het ook bla bla bla aan één stuk door.quote:
Misschien zit hij daar nogquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Kalf hadden ze beter in Le mans kunnen laten
Waarom?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Kalf hadden ze beter in Le mans kunnen laten
Ik dacht die met de bril op de neusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |