normaal kan dat niet vanwege supportracesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze moeten in FP echt de tijd stoppen bij een rode vlag, dit kost zoveel tijd voor andere teams.
Wees blij dat het geen sprintweekend is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze moeten in FP echt de tijd stoppen bij een rode vlag, dit kost zoveel tijd voor andere teams.
Precies het kan nog erger.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen sprintweekend is.
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef Evenstar het volgende:
Lekker Alpine, even 9 andere teams en 19 andere coureurs op je laten wachten omdat je je shit niet voor elkaar hebt. Stelletje kneuzen, mogen ze best een flinke straf voor krijgen.
Dat vind ik eerlijk gezegd altijd storender. Als er nu een crash is snap ik dat je even wil weten of alle brokstukken weg zijn, maar in dit soort gevallen kun je toch gewoon meteen een groene vlag geven.quote:
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd altijd storender. Als er nu een crash is snap ik dat je even wil weten of alle brokstukken weg zijn, maar in dit soort gevallen kun je toch gewoon meteen een groene vlag geven.
Sinds Renault troep in de Red Bull van Max zat.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.
Tijd dat Viaplay er mee ophoudtquote:
Fransen leveren troep, maar ging mij hier vooral om dat één team negen andere teams naait.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Haten wij de Fransen nu ook al, in navolging van de Engelsen? Die memo had ik ff niet gekregen.
Groundhog op de baanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
Waar the fuck wachten ze nog op .... auto valt stil, auto is weg, begin gewoon.
Systemen resetten ???quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
Waar the fuck wachten ze nog op .... auto valt stil, auto is weg, begin gewoon.
Nemen ze de clown strategie van Ferrari overquote:
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:43 schreef Evenstar het volgende:
* Evenstar mompelt iets over Masi en terug .....
Mwah in dit geval vind ik het echt de fout van de raceleiding. Zijn 10 minuten verder ....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nemen ze de clown strategie van Ferrari over
Ik doe wel een extra voor jequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukken
Dan gaat die stukquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukken
Hmmm, eerlijk gezegd denk ik dat als dit Max was geweest, heel veel Nederlanders zouden roepen dat ze hem gewoon een beetje tijd hadden moeten gunnen. Dat er toch 3 FP sessies zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Fransen leveren troep, maar ging mij hier vooral om dat één team negen andere teams naait.
Had het ook gezegd bij Red Bull, is gewoon niet netjes.
Wel een rare situatie ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nemen ze de clown strategie van Ferrari over
Blijkbaar zijn hun systemen gehacktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah in dit geval vind ik het echt de fout van de raceleiding. Zijn 10 minuten verder ....
De Russen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn hun systemen gehackt
Regen regen regenquote:
Mazespin die nog steeds boos is, dat hij geen F1 stoeltje heeftquote:
Heeft Stroll geen fans ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kans is groter dat er een Sergio fan is dan van de held uit eigen land.
Franse troepquote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit gaat nergens over. De klok wordt toch wel een stukje teruggezet mag ik hopen?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit gaat nergens over. De klok wordt toch wel een stukje teruggezet mag ik hopen?
Nope, niet tijdens een FPquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Welke...?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Franse troep![]()
incapabele raceleiding
Nee die 2 minuten extra die ze hebben gebruikt maakt nu ook niks meer uitquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef Jane het volgende:
Deze vertraging kun je Gasly/Alpine niet aanrekenen, natuurlijk.
Er is maar 1 team, die met franse troep rijdtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke...?
Ehm, Alpine?
Maar dat was dan nog niet helemaal amtwoord op mn vraag
tenzij het is dat er een stroomstoring isquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee die 2 minuten extra die ze hebben gebruikt maakt nu ook niks meer uit
Wat een flauwekul dit van de raceleiding zeg.
Ik gok op een hackquote:
Daar doen ze lekker niks meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit levert een stroom aan klachten op.
Je haalt de spanning bij het publiek zo ook weg.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit levert een stroom aan klachten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |