Groundhog op de baanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
Waar the fuck wachten ze nog op .... auto valt stil, auto is weg, begin gewoon.

Systemen resetten ???quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:42 schreef Evenstar het volgende:
Waar the fuck wachten ze nog op .... auto valt stil, auto is weg, begin gewoon.

Nemen ze de clown strategie van Ferrari overquote:

* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:43 schreef Evenstar het volgende:
* Evenstar mompelt iets over Masi en terug .....

Mwah in dit geval vind ik het echt de fout van de raceleiding. Zijn 10 minuten verder ....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nemen ze de clown strategie van Ferrari over

Ik doe wel een extra voor jequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukken

Dan gaat die stukquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kan niet vaak genoeg op die like knop drukken

Hmmm, eerlijk gezegd denk ik dat als dit Max was geweest, heel veel Nederlanders zouden roepen dat ze hem gewoon een beetje tijd hadden moeten gunnen. Dat er toch 3 FP sessies zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Fransen leveren troep, maar ging mij hier vooral om dat één team negen andere teams naait.
Had het ook gezegd bij Red Bull, is gewoon niet netjes.

Wel een rare situatie ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nemen ze de clown strategie van Ferrari over

Blijkbaar zijn hun systemen gehacktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah in dit geval vind ik het echt de fout van de raceleiding. Zijn 10 minuten verder ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |