Ik wil wel een GP op ijs zienquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:31 schreef Nober het volgende:
Het weer maakt voor onze Max toch niet uit.
En Hamilton zal na de GP van Antarctica de microfoon pakken voor “huge thanks to the penguins, amazing job, best crowd of the world!quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll wint omdat hij de enige is die niet hard kan gaan
Sennaquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:58 schreef Zwoerd het volgende:
Bij winst evenaart Max het aantal overwinningen van Senna.
Die overwinning met Ford kan pas vanaf 2026quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Senna
4 Renault
32 Honda
5 Ford
Verstappen
5 Renault
35 Honda
0 Ford
Ja, nou al 4 GP weekenden met regen, waaronder 1 die compleet af is gelast door de omstandigheden..quote:
Stroll zn enige poll tot nu toe is op een gladde baan geweest, remember...quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll wint omdat hij de enige is die niet hard kan gaan
Wel heel erg vertekend, maar goed. Leuk voor de boekenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:58 schreef Zwoerd het volgende:
Bij winst evenaart Max het aantal overwinningen van Senna.
Klopt wel. Maar hoe dan ook, het is een dikke milestone.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel heel erg vertekend, maar goed. Leuk voor de boeken
Ik denk ook dat dat een van de weinige harde statistieken zijn waar je rijders door de decennia heen door kunt vergelijken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar hoe dan ook, het is een dikke milestone.
Eigenlijk kan je rijders tegenwoordig op dit niveau alleen nog vergelijken op basis van de behaalde WK titels.
Het mooiste nog aan die muur is dat ze er een tijd 'Bienvenue au Quebec' op hadden staan. Te zien ook in dat filmpie.quote:
Stroll, omdat die dan denkt dat hij ook een kampioen is en veel dichterbij een kampioenschap komt hij niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het mooiste nog aan die muur is dat ze er een tijd 'Bienvenue au Quebec' op hadden staan. Te zien ook in dat filmpie.
Ze hebben wel humor, die Canadezen.
Max, Lewis of Fernando. Wie gaat z'n handtekening zetten? Liever niet Max eigenlijk.
Dan ga ik eerder voor Perez.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stroll, omdat die dan denkt dat hij ook een kampioen is en veel dichterbij een kampioenschap komt hij niet.
Nieuwe updatesquote:
Ja jammer dat ze zo geheimzinnig doen bij AM, zijn nog geen goeie foto's van, tenminste ik heb ze nog niet gezien.quote:
Zolang ze maar voorbij Mercedes komenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze zo geheimzinnig doen bij AM, zijn nog geen goeie foto's van, tenminste ik heb ze nog niet gezien.
Zak brownquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
upgrades voor aston martin, dus 2 en 3 achter Verstappen heel erg mogelijk dan en Alonso kennende die laat Stroll dan 2de worden
laatste plaatsen voorspel ik gewoon weer McLarenby far het zwakste team dit jaar
poppetje van de papa van Norris, over een echte pay driver gesprokenquote:
Koekoekquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
weer een weekend met Maximale resultaten, want ja wie anders moet races winnen, toch niet die andere amateur coureurs lmao
Verstappen is nu al miljoen keren beter dan Ayrton Senna![]()
Ben je nu serieus? Norris geen talent?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
poppetje van de papa van Norris, over een echte pay driver gesproken
Stroll heeft tenminste nog aardig wat talent (heeft natuurlijk ook veel geleerd naast ex-kampioenen, eerst Vettel en nu de altijd sympathieke Alonso)
Een mooier voorbeeld "vertel me dat je de F1 niet volgt zonder te vertellen dat je de F1 niet volgt" bestaat er nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Norris geen talent?
Vooral als je eraan toevoegt dat Stroll het wel heeft..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een mooier voorbeeld "vertel me dat je de F1 niet volgt zonder te vertellen dat je de F1 niet volgt" bestaat er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
poppetje van de papa van Norris, over een echte pay driver gesproken
Stroll heeft tenminste nog aardig wat talent (heeft natuurlijk ook veel geleerd naast ex-kampioenen, eerst Vettel en nu de altijd sympathieke Alonso)
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar sterk spul is het wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
weer een weekend met Maximale resultaten, want ja wie anders moet races winnen
Verstappen is nu al miljoen keren beter dan Ayrton Senna![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, nou al 4 GP weekenden met regen, waaronder 1 die compleet af is gelast door de omstandigheden..
en wij... en wij.. al die tijd compleet droog. Geen spatje.
Tjah, de regen weet wel wat ze moet doen als ze die 2 hoort met dat kattengejank en depressieve teksten. Ik zou ook wegwezen.quote:
Dagjesvolked.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dacht het om 7 uur was, maar het was half 8
Er komt een bs uit hoor bij Viaplayquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
“Je rijdt tussen de muren…”
Ah een geweldig circuit voor onze street king Perez
Renault troepquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Duurde toch mooi 3 minuten voor een Alpine weer eens panne had.
Ik zie Fred Flintstonequote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:26 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r wil ook graag meekijken. Dat mag.
Ik denk dat hij daar de minimale tijd voor krijgt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
Mag dit allemaal ??
Van alles proberen ?
Preciesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ze moeten in FP echt de tijd stoppen bij een rode vlag, dit kost zoveel tijd voor andere teams.
Plemp de auto in de sloot er naastquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Krijg de tyfus om hem dit te laten proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |