SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee waarom dit plaatje uit de OP is gehaald eigenlijk.
Waarom?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.
We gaan toch niet serieus die annexatie van alle Oekraïense oblasten overwegen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.
Ziek hoor. Met al die drones ben je je leven niet zeker, hoe risico avers je ook bent en hoe goed je de procedures ook volgt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
nsfw
Geeft wel weer hoe accuraat de oekraieners zijn.
zelfs ff een ontbijtje kan fataal zijn!
Ik snap dat mensen blij zijn wanneer Russen aan flarden geschoten worden in plaats van Oekraïners, liever dat dan andersom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
nsfw
Geeft wel weer hoe accuraat de oekraieners zijn.
zelfs ff een ontbijtje kan fataal zijn!
Jup dat is oorlog!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen blij zijn wanneer Russen aan flarden geschoten worden in plaats van Oekraïners, liever dat dan andersom.
Maar het blijft een verschrikking om een mensenleven zo makkelijk beëindigd te zien worden...
Wat had je verwacht?quote:
Sorryquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wacht op @:starhopper om dit topic dicht te biemen.
Dan zal het wel waar zijn!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
Klinkt meer als iets wat je Tante je doorstuurt op WhatsAppquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
Heeft de hond van buurvrouw Miep van nichtje van oom van lerares van je betovergrootmoeder dat gestuurd?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Als het in een welles nietes gebeuren veranderd, denk ik dat de meeste het wel zat zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:25 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Zolang deze oorlog aan de gang is blijft herhaling van de voor en tegens bestaan. Als de discussie oké verloopt is het toch prima? En dat mag wat mij betreft ook de kant opgaan waar ik niet voor sta. Kom maar op met je argumenten
![]()
Maar dat gebeurt dan op je 80e, niet op je 22e.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef theguyver het volgende:
Maar alsnog ik heb liever dat ik op zoń manier in 1 klap dood ben dan dat ik jaren pijn en ziekbed sterf door kanker.
Voor de geïnteresseerden: https://www.hln.be/tech/r(...)nen-48-uur~a027b80b/quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Rusland loskoppelen van het internet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden: https://www.hln.be/tech/r(...)nen-48-uur~a027b80b/
Dat zou ik ook zeggen in de hoop dat koersen crashen of mensen in paniek geld gaan opnemenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Helaas ken ik er veel die de 60 nog niet eens gehaald hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dan op je 80e, niet op je 22e.
Russische jongeren loskoppelen van steam is al een goed begin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rusland loskoppelen van het internet.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Er is een manier om de kans te vergroten om de gemiddelde 66,5 jaar (quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helaas ken ik er veel die de 60 nog niet eens gehaald hebben.
Maar dat inderdaad.
Na de energie chantage gaan we het Europese financiële systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dat is toch ook gewoon een aanval op Navo landen dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de energie chantage gaan we het Europese financiële systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Tegenwoordig erg lastig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Er is een manier om de kans te vergroten om de gemiddelde 66,5 jaar () voor de Russische man te bereiken, gewoon lekker niet dat pauperleger in gaan.
Absoluut geen medelijden met Russische soldaten in Oekraïne.
Ik heb alleen maar schulden, ik zeg: platleggen die handel!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen in de hoop dat koersen crashen of mensen in paniek geld gaan opnemen
Als ze FOK! maar niet gaan platleggen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Je hebt gelijk, ik stem voor!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een aanval op Navo landen dan?
ING gebruikers: Oh, was is het verschil met nu?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.
Ah en Ian Miles Cheong is er om 'objectief het nieuws te brengen'.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dan maar Russische bots op FOK!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ze FOK! maar niet gaan platleggen.
He he hequote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ING gebruikers: Oh, was is het verschil met nu?
Sunne grote vuurbalquote:
Bij ING zal het niet zo moeilijk zijn heb ik het idee. Die liggen de laatste tijd er constant uit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.
Laatst hebben ze toch diverse grote havens platgegooid. Bleek dat ze alleen de websites hebben platgegooid met ddosquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ING "Vanwege een aangekondigde Russische DDOS attack gaan we de komende 7 dagen onderhoud uitvoeren aan onze servers. Voor u verandert er niets, het werkte toch al niet naar behoren."quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bij ING zal het niet zo moeilijk zijn heb ik het idee. Die liggen de laatste tijd er constant uit.
Maar verder zijn we niet in oorlog met de Russen ofzo...quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de energie chantage gaan we het Europese financiële systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |