Voor de geïnteresseerden: https://www.hln.be/tech/r(...)nen-48-uur~a027b80b/quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
[ twitter ]
Rusland loskoppelen van het internet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden: https://www.hln.be/tech/r(...)nen-48-uur~a027b80b/
Dat zou ik ook zeggen in de hoop dat koersen crashen of mensen in paniek geld gaan opnemenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
[ twitter ]
Helaas ken ik er veel die de 60 nog niet eens gehaald hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dan op je 80e, niet op je 22e.
Russische jongeren loskoppelen van steam is al een goed begin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rusland loskoppelen van het internet.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Er is een manier om de kans te vergroten om de gemiddelde 66,5 jaar (quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helaas ken ik er veel die de 60 nog niet eens gehaald hebben.
Maar dat inderdaad.
Na de energie chantage gaan we het Europese financiële systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dat is toch ook gewoon een aanval op Navo landen dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de energie chantage gaan we het Europese financiële systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Tegenwoordig erg lastig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Er is een manier om de kans te vergroten om de gemiddelde 66,5 jaar () voor de Russische man te bereiken, gewoon lekker niet dat pauperleger in gaan.
Absoluut geen medelijden met Russische soldaten in Oekraïne.
Ik heb alleen maar schulden, ik zeg: platleggen die handel!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen in de hoop dat koersen crashen of mensen in paniek geld gaan opnemen
Als ze FOK! maar niet gaan platleggen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Je hebt gelijk, ik stem voor!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een aanval op Navo landen dan?
ING gebruikers: Oh, was is het verschil met nu?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.
Ah en Ian Miles Cheong is er om 'objectief het nieuws te brengen'.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dan maar Russische bots op FOK!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ze FOK! maar niet gaan platleggen.
He he hequote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ING gebruikers: Oh, was is het verschil met nu?
Sunne grote vuurbalquote:
Bij ING zal het niet zo moeilijk zijn heb ik het idee. Die liggen de laatste tijd er constant uit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.
Laatst hebben ze toch diverse grote havens platgegooid. Bleek dat ze alleen de websites hebben platgegooid met ddosquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ING "Vanwege een aangekondigde Russische DDOS attack gaan we de komende 7 dagen onderhoud uitvoeren aan onze servers. Voor u verandert er niets, het werkte toch al niet naar behoren."quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bij ING zal het niet zo moeilijk zijn heb ik het idee. Die liggen de laatste tijd er constant uit.
Maar verder zijn we niet in oorlog met de Russen ofzo...quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de energie chantage gaan we het Europese financiële systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |