SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee waarom dit plaatje uit de OP is gehaald eigenlijk.
Waarom?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.
We gaan toch niet serieus die annexatie van alle Oekraense oblasten overwegen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hij lijkt me sowieso niet meer up to date, zover ie dat al was.
Ziek hoor. Met al die drones ben je je leven niet zeker, hoe risico avers je ook bent en hoe goed je de procedures ook volgt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
nsfw
Geeft wel weer hoe accuraat de oekraieners zijn.
zelfs ff een ontbijtje kan fataal zijn!
Ik snap dat mensen blij zijn wanneer Russen aan flarden geschoten worden in plaats van Oekraners, liever dat dan andersom.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
nsfw
Jup dat is oorlog!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen blij zijn wanneer Russen aan flarden geschoten worden in plaats van Oekraners, liever dat dan andersom.
Maar het blijft een verschrikking om een mensenleven zo makkelijk beindigd te zien worden...
Wat had je verwacht?quote:
Sorryquote:Op donderdag 15 juni 2023 07:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wacht op @:starhopper om dit topic dicht te biemen.
Dan zal het wel waar zijn!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
Klinkt meer als iets wat je Tante je doorstuurt op WhatsAppquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Ik las her en der ergens berichten over een grote hack op Europese banken de komende 48 uur, vanuit Rusland.
Heeft de hond van buurvrouw Miep van nichtje van oom van lerares van je betovergrootmoeder dat gestuurd?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
Als het in een welles nietes gebeuren veranderd, denk ik dat de meeste het wel zat zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:25 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Zolang deze oorlog aan de gang is blijft herhaling van de voor en tegens bestaan. Als de discussie ok verloopt is het toch prima? En dat mag wat mij betreft ook de kant opgaan waar ik niet voor sta. Kom maar op met je argumenten
![]()
Maar dat gebeurt dan op je 80e, niet op je 22e.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:06 schreef theguyver het volgende:
Maar alsnog ik heb liever dat ik op zoń manier in 1 klap dood ben dan dat ik jaren pijn en ziekbed sterf door kanker.
Voor de genteresseerden: https://www.hln.be/tech/r(...)nen-48-uur~a027b80b/quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Rusland loskoppelen van het internet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor de genteresseerden: https://www.hln.be/tech/r(...)nen-48-uur~a027b80b/
Dat zou ik ook zeggen in de hoop dat koersen crashen of mensen in paniek geld gaan opnemenquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Helaas ken ik er veel die de 60 nog niet eens gehaald hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dan op je 80e, niet op je 22e.
Russische jongeren loskoppelen van steam is al een goed begin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rusland loskoppelen van het internet.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Er is een manier om de kans te vergroten om de gemiddelde 66,5 jaar (quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helaas ken ik er veel die de 60 nog niet eens gehaald hebben.
Maar dat inderdaad.
Na de energie chantage gaan we het Europese financile systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dat is toch ook gewoon een aanval op Navo landen dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de energie chantage gaan we het Europese financile systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Tegenwoordig erg lastig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Er is een manier om de kans te vergroten om de gemiddelde 66,5 jaar () voor de Russische man te bereiken, gewoon lekker niet dat pauperleger in gaan.
Absoluut geen medelijden met Russische soldaten in Oekrane.
Ik heb alleen maar schulden, ik zeg: platleggen die handel!quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen in de hoop dat koersen crashen of mensen in paniek geld gaan opnemen
Als ze FOK! maar niet gaan platleggen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Je hebt gelijk, ik stem voor!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een aanval op Navo landen dan?
ING gebruikers: Oh, was is het verschil met nu?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.
Ah en Ian Miles Cheong is er om 'objectief het nieuws te brengen'.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dan maar Russische bots op FOK!quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ze FOK! maar niet gaan platleggen.
He he hequote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ING gebruikers: Oh, was is het verschil met nu?
Sunne grote vuurbalquote:
Bij ING zal het niet zo moeilijk zijn heb ik het idee. Die liggen de laatste tijd er constant uit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat schattig als ze denken dat dit ook echt gaat lukken. "Het hele Europese bankensysteem platleggen!!!!11!". Uhuh.
Laatst hebben ze toch diverse grote havens platgegooid. Bleek dat ze alleen de websites hebben platgegooid met ddosquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ING "Vanwege een aangekondigde Russische DDOS attack gaan we de komende 7 dagen onderhoud uitvoeren aan onze servers. Voor u verandert er niets, het werkte toch al niet naar behoren."quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bij ING zal het niet zo moeilijk zijn heb ik het idee. Die liggen de laatste tijd er constant uit.
Maar verder zijn we niet in oorlog met de Russen ofzo...quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na de energie chantage gaan we het Europese financile systeem platleggen. Maar laten we Putin vooral niet provoceren.
quote:We zijn momenteel aan het onderhandelen over een aantal zeer grote orders: tanks, munitie, binnenkort luchtafweer - en vliegtuigen. Het gaat om lange looptijden en vele miljarden euro's.
quote:Als het om tankmunitie gaat, hebben we de grootste productiecapaciteit ter wereld. Er is geen probleem. De situatie is anders voor artilleriemunitie met een kaliber van 155 millimeter. We kunnen er momenteel 450.000 shots per jaar van maken, maar Oekrane alleen al heeft tot een miljoen shots nodig. Met de Spaanse fabrikant Expal, die we in de loop van de zomer willen overnemen, willen we onze gezamenlijke capaciteit uitbreiden tot 600.000 shots. Andere fabrikanten moeten de rest leveren.
En over het openen van een panther-tankfabriek in Oekrane:quote:Feedback van Oekraners op Duitse wapens is zeer positief. Neem de zelfrijdende houwitser PzH2000, waarvan het chassis en de wapensystemen werden geleverd door Rheinmetall. We zeggen eigenlijk dat de loop na ongeveer 4500 schoten moet worden vervangen. De Oekraners schieten echter tot 20.000 schoten - eigenlijk onmogelijk. Andere pijpen zouden al lang geleden geknikt zijn.
https://www.rnd.de/wirtsc(...)eQl6HnsLnqydIEctxFo0quote:We zijn momenteel bezig om de Panther klaar te maken voor serieproductie en gaan ervan uit dat we over 15 tot 20 maanden klaar zijn voor gebruik.
Is een tankfabriek in Oekrane geen gemakkelijk doelwit voor Russische raketten?
Er zijn tegenwoordig ook wapenfabrieken in Oekrane. Dergelijke voorzieningen kunnen worden beschermd. Stel dat Oekraners weten hoe het moet.
Mooi hoe de inslag synchroon loopt met de muziekquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:53 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]
nsfw
Ongetwijfeld weet hij dat. Is geen mooi moment in de Amerikaanse geschiedenis. Maar helaas snap ik zijn punt wel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef Slayage het volgende:
Owkaaaay. Weet Pavel wat er feitelijk is gebeurd met de Japanners in de VS?
[ twitter ]
Tussen extra focus op eventuele Russische saboteurs/spionnen en interneringskampen optuigen zit gelukkig nog een groot gat. Maar idd, wel belangrijk om er van bewust te zijn en dat niet te herhalen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zou me niet verbazen als hij zelf ook richting die oplossing leunt, en ik kan het hem niet kwalijk nemen ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ongetwijfeld weet hij dat. Is geen mooi moment in de Amerikaanse geschiedenis. Maar helaas snap ik zijn punt wel.
Getuige het feit dat maar weinig mensen weten dat de VS Japanners heeft genterneerd tijdens wo2 is dat wel een goed ideequote:Op donderdag 15 juni 2023 12:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tussen extra focus op eventuele Russische saboteurs/spionnen en interneringskampen optuigen zit gelukkig nog een groot gat. Maar idd, wel belangrijk om er van bewust te zijn en dat niet te herhalen.
Voormalige NAVO bevelhebber en een behoorlijke hardliner tav Rusland. Maar interneringskampen voor Russen in Europa zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij zelf ook richting die oplossing leunt, en ik kan het hem niet kwalijk nemen ook.
wow..quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook om te kotsen:
[ twitter ]
Is gewoon een showproces. De dagen van Stalin zijn terug.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
wow..
Terrorisme nog wel.
Weten de russen uberhaupt wel wat het betekend.
kijk hoe die lui er uit zien![]()
Positief, maar toch andere verhalen dan “Die Russen zijn de lul, als de Leo’s ze niet neuken, dan de Brads wel..”quote:
Ja, geef de Russische propagandisten maar weer munitie. Worden we weer van Russofobie beticht. Je kan je inlichtingendiensten ook gewoon opdracht geven om Russische staatsburgers te monitoren zonder het aan de grote klok te hangen, lijkt mij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:30 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik zie ook eerder “gewoon” russen tot ongewenste personen verklaard en massaal gedeporteerd worden. Dat zou me zeker in Oost-Europa niet verbazen. Asielaanvragen ook meteen maar afwijzen. Interneringskampen lijkt me alleen mogelijk als Rusland zo stom is om een navo land aan te vallen, en dan escaleert het denk ik zo snel dat je niet eens de kans krijgt om een kamp neer te zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voormalige NAVO bevelhebber en een behoorlijke hardliner tav Rusland. Maar interneringskampen voor Russen in Europa zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ja, geef de Russische propagandisten maar weer munitie. Worden we weer van Russofobie beticht. Je kan je inlichtingendiensten ook gewoon opdracht geven om Russische staatsburgers te monitoren zonder het aan de grote klok te hangen, lijkt mij.
Kregen Russen die nu officieel asiel aanvroegen niet al een keihard njet te horen? Ik dacht dat ze alleen maar een tijdelijk visa konden krijgen voor de EU, bv voor studenten?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie ook eerder “gewoon” russen tot ongewenste personen verklaard en massaal gedeporteerd worden. Dat zou me zeker in Oost-Europa niet verbazen. Asielaanvragen ook meteen maar afwijzen. Interneringskampen lijkt me alleen mogelijk als Rusland zo stom is om een navo land aan te vallen, en dan escaleert het denk ik zo snel dat je niet eens de kans krijgt om een kamp neer te zetten.
Goed zo. Want daar is dus een serieus tekort aan. Aan die 155 mm shells.quote:
Dat staat er helemaal niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:26 schreef capricia het volgende:
En over het openen van een panther-tankfabriek in Oekrane:
Fr Ihren in Eigenregie entwickelten Kampfpanzer Panther wollen Sie ein eigenes Werk in der Ukraine aufbauen. Nehmen Sie den Mund da nicht ein bisschen voll?quote:
Niet dat een interneringskamp een geod idee is maar dat is wel praktischer dan Russen laten volgen door de geheime dienst. We hebben al niet eens genoeg om alle jihadisten te volgen, laat staan andere groepen.quote:
over de grens pleuren bij Kaliningrad en wit-ruslandquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:41 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Niet dat een interneringskamp een geod idee is maar dat is wel praktischer dan Russen laten volgen door de geheime dienst. We hebben al niet eens genoeg om alle jihadisten te volgen, laat staan andere groepen.
Dat het alternatieve nieuwswereldje op social media in paniek is hierover, daar is het om te doen. Daar krijgen die Russische hackertjes een harde van. Een kortstondige LARP om zich toch even dat grote machtige Rusland te voelen. Wanneer dat kortstondige gevoel weer is uitgewerkt zitten ze weer schijtbang in hun zolderkamer om opgeroepen te worden voor het leger door die kleine potentaat daar in het Kremlin.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:42 schreef Nielsch het volgende:
Net nog geld gepind. Het schiet nog niet echt op met dat lamleggen van Europese banken.
Drones die torpedos kunnen droppen? Damnquote:
Ik vroeg me eerder al af waarom die onbemande boten geen torpedo’s kunnen schieten. Die dingen komen dichtbij genoeg om er 1 te lanceren niet?quote:
Heb je daar ergens leesvoer/bron bij?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:32 schreef oheng het volgende:
D'r worden wel hl erg veel russische POW's buitgemaakt.
Lol weet niet waar ik moet beginnen. Je zou eens op specifiek deze subreddit kunnen kijken:quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:39 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Heb je daar ergens leesvoer/bron bij?
In het westen levende Russen met aantoonbare banden met de fsb en het regime preventief in interneringskampen opsluiten zou echter wel verstandig zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voormalige NAVO bevelhebber en een behoorlijke hardliner tav Rusland. Maar interneringskampen voor Russen in Europa zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Thanks. Veel zielige hoopjes mens.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Lol weet niet waar ik moet beginnen. Je zou eens op specifiek deze subreddit kunnen kijken:
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/
Niet meer dan logisch lijkt me. Maar hoeveel zijn er dat?quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
In het westen levende Russen met aantoonbare banden met de fsb en het regime preventief in interneringskampen opsluiten zou echter wel verstandig zijn.
Wapens van FN?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Die Freedom of Russia blurred nu hun wapens maar in hun filmpjes zag ik, zodat ze geen problemen krijgen met Belgie (?)
Eerste filmpje doet me beetje denken aan een verhaal uit de eerste Golfoorlog waarbij een peleton soldat zich overgaf aan een journalist voor wat snacks in de vorm van koekjes.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Lol weet niet waar ik moet beginnen. Je zou eens op specifiek deze subreddit kunnen kijken:
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/
Mensen met aantoonbare banden met de fsb is 1 ding. Een gehele bevolkingsgroep zoals gesuggereerd is totaal iets anders. Het eerste kan ik me alles bij voorstellen. Los van het juridische aspect. Maar het tweede is idioot om als proefballon te lanceren zoals die Pavel het heeft gedaan. Vindt het schokkend dat er users ook hier zijn die het geen enkele probleem vinden om hele bevolkingsgroepen op te sluiten alleen maar omdat ze behoren tot een bepaalde groep.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:42 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
In het westen levende Russen met aantoonbare banden met de fsb en het regime preventief in interneringskampen opsluiten zou echter wel verstandig zijn.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
Prighozin geeft de familie van een dooie Wagner soldaat een auto. Zegt die man 'Not a Mercedes?'
https://old.reddit.com/r/(...)_head_of_the_wagner/
Heb nog even gekeken en voorop staat Haval. Dat is een Chinees merk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kon het merk niet zien wat voor auto was het wat ze kregen?
Kia Ceedquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kon het merk niet zien wat voor auto was het wat ze kregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |