abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2023 @ 16:27:04 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209510542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:20 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gelijk heb je, zeker als hij altijd op tijd is :Y
Deze melding was na de pauze door verwarring waar gym was. De halve klas was dus te laat :D
Ben me wel een keer lam geschrokken. Had hem voor school afgezet, kom thuis, krijg sms dat ie er niet was. Waren ze vergeten dat ie, op school, een cursus had :') :X
Lekker van die cursus :X

Hij is er eigenlijk altijd om 08.05 uur, dus echt ruimschoots op tijd.
Alleen als ik hem moet brengen is hij later, niet te laat, maar wel later :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 juni 2023 @ 16:27:44 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209510549
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gefeliciteerd @:Troel *O*

Ik ervaar vandaag een andere manier van spanning om iets wat een kind moet presteren. Mijn 13-jarige is as I speak aan het solliciteren bij Appie. Ik hoop zo voor haar dat ze aangenomen wordt.
Oh, spannend idd ook!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209511976
Ze is gewoon aangenomen. *O* Volgende week zaterdag verdere kennismaking en uitleg en een online cursus volgen en dan kan ze officieel aan de slag. Kleine meisjes worden veel te snel groot. :o
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:19:45 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209512041
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:20 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gelijk heb je, zeker als hij altijd op tijd is :Y
Deze melding was na de pauze door verwarring waar gym was. De halve klas was dus te laat :D
Ben me wel een keer lam geschrokken. Had hem voor school afgezet, kom thuis, krijg sms dat ie er niet was. Waren ze vergeten dat ie, op school, een cursus had :') :X
Ik ben ook wel eens op mijn werk gebeld dat mijn dochter niet op school was gekomen en of ze ziek was? Ik schrok me helemaal lam, want ik had haar 's ochtends weg zien fietsen naar school. Dus ik was een beetje paniekerig en zei dat ze echt op school hoorde te zijn. Oh, dan gingen ze nog even kijken. Werd ik 5 minuten later teruggebeld dat ze inderdaad gewoon in de les was en dat de docent haar naam was vergeten te noteren. Waren een hele lange 5 minuten :o

Aan de andere kant heb ik school ook wel eens gebeld toen ik las dat er een fietser een ernstig ongeluk had gehad langs de route die mijn zoon fietste en heb ik gevraagd of ze even wilden controleren of hij wel op school was. Hebben ze toen ook braaf gedaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:32:05 #103
37150 livelink
pi_209512219
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze is gewoon aangenomen. *O* Volgende week zaterdag verdere kennismaking en uitleg en een online cursus volgen en dan kan ze officieel aan de slag. Kleine meisjes worden veel te snel groot. :o
Goed van haar zeg. En 13 jaar lijkt nog zo vreselijk jong :o
Ik heb het idee dat het personeel dat ik zie in mijn AH toch wel wat ouder zijn.
pi_209512394
Leuk Nikki! Lekker aan de slag paar uurtjes per week. Goed gedaan van haar!
Volgens mij is er ook een kortingsregeling…

Hier een dertienjarige die graag de horeca in wil. Dus ze gaat proberen aan de slag te komen bij de strandtent. Ben benieuwd. AH is de tweede keus, mocht het niet lukken.

Livelink, ik denk dat ze blij zijn met al het personeel dat ze kunnen krijgen!
Met een meidenkwartet
pi_209512542
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:42 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Nikki! Lekker aan de slag paar uurtjes per week. Goed gedaan van haar!
Volgens mij is er ook een kortingsregeling…

Hier een dertienjarige die graag de horeca in wil. Dus ze gaat proberen aan de slag te komen bij de strandtent. Ben benieuwd. AH is de tweede keus, mocht het niet lukken.

Livelink, ik denk dat ze blij zijn met al het personeel dat ze kunnen krijgen!
Buurjongen was 14 toen hij begon in een restaurant, afwassen, glazen afhalen, bezem door de toko heen dat soort dingen. Nu is hij 17 en serveert ook etc. Hij krijgt tijdens zijn werk visitekaartjes van andere restaurants in zijn handen, zo erg zitten ze allemaal om personeel verlegen.
pi_209512760
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:19 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ben ook wel eens op mijn werk gebeld dat mijn dochter niet op school was gekomen en of ze ziek was? Ik schrok me helemaal lam, want ik had haar 's ochtends weg zien fietsen naar school. Dus ik was een beetje paniekerig en zei dat ze echt op school hoorde te zijn. Oh, dan gingen ze nog even kijken. Werd ik 5 minuten later teruggebeld dat ze inderdaad gewoon in de les was en dat de docent haar naam was vergeten te noteren. Waren een hele lange 5 minuten :o

Aan de andere kant heb ik school ook wel eens gebeld toen ik las dat er een fietser een ernstig ongeluk had gehad langs de route die mijn zoon fietste en heb ik gevraagd of ze even wilden controleren of hij wel op school was. Hebben ze toen ook braaf gedaan.
Ooooh, wat kruipt de tijd dan he :{ maar wat een sukkel die vergeten was haar naam te noteren :X
Ik heb dat de eerste schooldag op het VO gehad. Zoon ging het laatste stuk alleen op de fiets maar zou laten weten of hij er was. Maar niks, geen app, geen foon. Ik was al thuis en ben met knikkende knieën naar school gefietst.
Ze keken in op de aanwezigheidslijst. Ja, hij is er! Klas 2... Nope, eerste klas. Keken ze weer, nope. Geen zoon. Ik in paniek dus hebben ze 2 mensen naar zn klas gestuurd en hij was er gewoon. Stond verkeerd in het systeem :X :X :X
Zat ik daar, in ademnood bij de conciërge :@
Wel lief, een leraar vertelde dat zij op de eerste schooldag van haar kind er stiekem achteraan was gelopen. Gelukkig wel begrip dus. Maar, waarom had ik niet gebeld? Dat deden veel ouders. Uhm...vergeten, ik sprong op mn fiets :@

En ik vind het logisch dat je na dat ongeluk school hebt gebeld. Kleine moeite voor school om even te kijken of hij er is. De stress die je daarvan krijgt... :{

Oh, dag na zijn eerste dag installeerde zoon een stalk app op mn foon. Die wilde niet nog een x voor schut staan O-) Ze hadden iets gezegd van: je hebt je moeder niet geappt :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209512905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:32 schreef livelink het volgende:

[..]
Goed van haar zeg. En 13 jaar lijkt nog zo vreselijk jong :o
Ik heb het idee dat het personeel dat ik zie in mijn AH toch wel wat ouder zijn.
Ja dat is het ook wel. Als 13-jarige mag je in schoolweken alleen op zaterdag werken bijvoorbeeld, dus het zijn weinig uren. Kassawerk mag pas vanaf 15, dus het is vooral spiegelen/vakkenvullen op deze leeftijd.

Ik kan niet wachten om een boodschapje te doen als ze aan het werk is. :D
pi_209512964
@Nijna als een mondkapje helpt, zou ik het gewoon doen. Mondkapjes zijn best wel ingeburgerd nu ;)
Ik ga ze ook weer in mn tas doen. Als we in het park fietsen zijn er van die wolken mugjes. Die vliegen niet mn mond in (daar komt dat pond insecten ook niet vandaan :+ ) maar ze vliegen in mn neus. En das niet fijn }:|
If they say
pi_209516294
Dank jullie voor de tips mbt de ortho. Ik ga eens spotten op het schoolplein wie er een beugel heeft. Dochter is de eerste in de klas zei ze. En de vrienden van zoon hebben volgens mij ook geen beugel. Dus even verder kijken.

We moeten er sowieso de auto voor in. Dochter zit nog twee jaar op de basisschool en zoon gaat hier in het dorp naar de middelbare. En dochter waarschijnlijk ook en mocht ze een andere school kiezen zit daar in het dorp alleen zo’n centrum waar de tandarts voor waarschuwde niet naar toe te gaan dus qua dat betreft maakt het qua praktisch zijn niet uit.
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:58:52 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209516503
Ik had onze oude dame na onderhoud & APK naar de poetser gebracht en kon haar vanmiddag ophalen.
Ik heb haar in de 9 jaar dat ze bij ons is nog niet zo zien shinen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soneal kan vrijdag met een glimmende koets naar het "Eindgala" gebracht worden... ik durfde er vanavond bijna niet mee te rijden uit angst dat ze vies zou worden, maar we zijn toch even gaan touren :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209517394
Oooh @Leandra O+ Hoe oud is ze?
De ouwe hier, Mercedes 250 is nu 42 jaar. Helaas is de bodem compleet doorgeroest en heb ik geen idee hoe ie er nu uitziet. Staat ergens bij een garage. Heeft een elektrisch open dak wat niet meer open ging nadat ie was gespoten :') en slurpte 1 op 4 :') Maar moest huilen toen ik hoorde dat ie het waarschijnlijk niet gaat redden. Of ik moet een zak geld ergens vandaan toveren :{

Iemand enig idee? Ik heb al 40 jaar gaatjes in mn oren en draag al 25 jaar geen oorbellen meer. Maar nu is het gaatje in mn rechteroor ontstoken :?
Geen zin om de ha te bellen en mn fysio weet het vast niet, dus. :+
If they say
  donderdag 15 juni 2023 @ 01:04:55 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209517692
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:Leandra O+ Hoe oud is ze?
De ouwe hier, Mercedes 250 is nu 42 jaar. Helaas is de bodem compleet doorgeroest en heb ik geen idee hoe ie er nu uitziet. Staat ergens bij een garage. Heeft een elektrisch open dak wat niet meer open ging nadat ie was gespoten :') en slurpte 1 op 4 :') Maar moest huilen toen ik hoorde dat ie het waarschijnlijk niet gaat redden. Of ik moet een zak geld ergens vandaan toveren :{

Iemand enig idee? Ik heb al 40 jaar gaatjes in mn oren en draag al 25 jaar geen oorbellen meer. Maar nu is het gaatje in mn rechteroor ontstoken :?
Ze is van januari 1999, dus ze is 24, een jonkie eigenlijk nog :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juni 2023 @ 06:14:27 #113
37150 livelink
pi_209518168
quote:

Kan natuurlijk ook om andere reden geïrriteerd zijn. Insectenbeet of een keertje gekrabd of zo.
Ik zou ontsmetten met alcohol en er proberen zoveel mogelijk van af te blijven.
pi_209518560
quote:
Oooh @:Leandra O+ Hoe oud is ze?

Ik denk dat ik ook al minstens 10 jaar geen oorbellen meer draag, maar de gaatjes ontsteken nog regelmatig!
pi_209518571
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna als een mondkapje helpt, zou ik het gewoon doen. Mondkapjes zijn best wel ingeburgerd nu ;)
Ik ga ze ook weer in mn tas doen. Als we in het park fietsen zijn er van die wolken mugjes. Die vliegen niet mn mond in (daar komt dat pond insecten ook niet vandaan :+ ) maar ze vliegen in mn neus. En das niet fijn }:|
Ik neem het in overweging ;) eigenlijk zou ik het eens moeten proberen.
Die wolken mugjes zijn ook smerig ja, overal zitten ze dan.

Qua ontstoken gaatje... geen idee. Schoon houden en niet aanzitten?
Als je de huisarts niet wilt bellen kijk je het toch nog een dag aan? Tenzij je er veel last van hebt, dan zou ik even overleggen. Als het erger wordt, dan zou ik denk ik toch geneigd zijn om voor het weekend nog even te overleggen met de huisarts.
Fake it till you make it...
pi_209518734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 01:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze is van januari 1999, dus ze is 24, een jonkie eigenlijk nog :D
Zelfs dát is tegenwoordig oud voor een auto hoor :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 06:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Kan natuurlijk ook om andere reden geïrriteerd zijn. Insectenbeet of een keertje gekrabd of zo.
Ik zou ontsmetten met alcohol en er proberen zoveel mogelijk van af te blijven.
Nou, er zat ineens een korstje op😳 en het gaatje zelf voelt ook dik. Ik heb gister een ontsmettings spulletje erop gedaan. Moet ik maar vaker doen dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik ook al minstens 10 jaar geen oorbellen meer draag, maar de gaatjes ontsteken nog regelmatig!
Ah, het gebeurt dus vaker! Ik kon helemaal niks over ontstoken oorbelgaatjes vinden, behalve nieuw geprikt :') maar niet ouwe. Dacht, ik heb weer wat hoor :+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:16 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik neem het in overweging ;) eigenlijk zou ik het eens moeten proberen.
Die wolken mugjes zijn ook smerig ja, overal zitten ze dan.

Qua ontstoken gaatje... geen idee. Schoon houden en niet aanzitten?
Als je de huisarts niet wilt bellen kijk je het toch nog een dag aan? Tenzij je er veel last van hebt, dan zou ik even overleggen. Als het erger wordt, dan zou ik denk ik toch geneigd zijn om voor het weekend nog even te overleggen met de huisarts.
Doe dat, in overweging nemen :Y Ik ga ze zo ook weer in mn tas stoppen. Vliegjesvrij fietsen, lijkt me heerlijk.

Neuh, de ha laat ik even voor wat ie is. Na zijn blunder van mijn nekhernia en het bleek tos :') pruts ik zelf wel. Ik weet nu dat het vaker kan gebeuren dus het zal wel weer overgaan :Y Hoewel dat niet aanzitten wordt wel een dingetje. Ik pulk steeds aan dat korstje :@ :')

Dank jullie wel :*
If they say
pi_209519185
Ik pulk ook altijd, dus ik zeg niks :+
  donderdag 15 juni 2023 @ 09:37:54 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209519226
Over pulken; Ik heb net een gruwelijk pijnlijke puist uitgeknepen. De opluchting als de druk eraf is… heerlijk….
pi_209519519
O+ puisten uitknijpen
pi_209519531
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zelfs dát is tegenwoordig oud voor een auto hoor :Y
[..]
Nou, er zat ineens een korstje op😳 en het gaatje zelf voelt ook dik. Ik heb gister een ontsmettings spulletje erop gedaan. Moet ik maar vaker doen dan.
[..]
Ah, het gebeurt dus vaker! Ik kon helemaal niks over ontstoken oorbelgaatjes vinden, behalve nieuw geprikt :') maar niet ouwe. Dacht, ik heb weer wat hoor :+
[..]
Doe dat, in overweging nemen :Y Ik ga ze zo ook weer in mn tas stoppen. Vliegjesvrij fietsen, lijkt me heerlijk.

Neuh, de ha laat ik even voor wat ie is. Na zijn blunder van mijn nekhernia en het bleek tos :') pruts ik zelf wel. Ik weet nu dat het vaker kan gebeuren dus het zal wel weer overgaan :Y Hoewel dat niet aanzitten wordt wel een dingetje. Ik pulk steeds aan dat korstje :@ :')

Dank jullie wel :*
Over een tijdje, morgen of overmorgen of zo, komt er pus uit en dan is het zo over.
pi_209519717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Over een tijdje, morgen of overmorgen of zo, komt er pus uit en dan is het zo over.
Ah, fijn vooruitzicht :D maar dan weet ik dat. Dank :)

Edit: ik vond nog een flesje steri skin (de nieuwe sterilon) dat erop gedaan en dat prikt. Dus dat werkt :+ Ga ik daarmee aan de slag.
Maar, sorry voor jou :@ ik ben blij dat ik niet de enige ben. Vond het zó raar, dacht dat die gaten weer zouden dichtgroeien :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Mushanga71 op 15-06-2023 10:31:27 ]
If they say
pi_209519783
Juul is op schoolreisje, mevrouw had in de bus DE plek, bovenin op de eerste rij, dus letterlijke eerste rang. Ze had er enorm veel zin in.

Ik zit vandaag op kantoor en kijk verwonderd om me heen. Ik zie korte broeken, buiktruitjes, teenslippers (de strandversies he), ben ik nou zo oud, ik vind het bijzonder om zo op kantoor rond te lopen.
  donderdag 15 juni 2023 @ 10:38:48 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209519841
Slippers zijn voor op het strand. En dan heb ik het over die plastic Havaianas enzo. Die horen niet in op een kantoor of als leerkracht.
  donderdag 15 juni 2023 @ 10:41:13 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209519862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef exode het volgende:
Juul is op schoolreisje, mevrouw had in de bus DE plek, bovenin op de eerste rij, dus letterlijke eerste rang. Ze had er enorm veel zin in.

Ik zit vandaag op kantoor en kijk verwonderd om me heen. Ik zie korte broeken, buiktruitjes, teenslippers (de strandversies he), ben ik nou zo oud, ik vind het bijzonder om zo op kantoor rond te lopen.
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209520057
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:38 schreef amaranta het volgende:
Slippers zijn voor op het strand. En dan heb ik het over die plastic Havaianas enzo. Die horen niet in op een kantoor of als leerkracht.
Nou die dus, ik vind dat dus ook niet kunnen.
pi_209520067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...
Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)
Het is eerder de combinatie korte broek met slippers, het totaalplaatje dus.
pi_209520245
Ik zie de brandweer al in buiktruitjes en op slippers lopen en die hebben geen airco :+
In de horeca is beiden ook een no-go omdat: gevaarlijk met vet enzo.
Dus, nee. Op kantoor vind ik dat ook een beetje too much.
If they say
pi_209520473
Ik vind teenslippers doorgaans niet veel erger dan sandalen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 15 juni 2023 @ 12:46:21 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209521099
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?

https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/
  donderdag 15 juni 2023 @ 12:56:57 #130
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_209521221
Ik vind veiligheid er toe doen dus als je vanwege veiligheid bepaalde dingen niet aan kan vind ik dat heel logisch.
Maar ik vind wel dat we veel te moeilijk doen over kleding in het algemeen.
Ik vind dat dingen als een korte broek, of spaghetti top prima moeten kunnen.
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:04:05 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209521281
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?

Die is gewoon een cupmaat of 3 te klein.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:07 schreef exode het volgende:

[..]
Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)
Het is eerder de combinatie korte broek met slippers, het totaalplaatje dus.
Let's agree to disagree op kortebroekenvlak ;-) Tenzij veiligheidsissues of werkuniform oid vind ik dat een nette (!) korte broek moet kunnen. Ook op kantoor in de airco. Teenslippers en buiktruitjes vind ik dan weer niet kunnen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209521390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik heb ooit gewerkt op een kantoor en die hadden het uitgezocht. Ergens zijn dus formeel kantooretiquetteregels uitgeschreven blijkbaar, maar blote benen bij vrouwen zijn volgens die richtlijnen ook niet toegestaan en vrouwen moeten dus altijd een panty aan.

Maar met een nette korte broek op kantoor zitten kan best vind ik ook. Maar sommige mensen…. heb ook al vanalles gezien, mannen in tanktops bijvoorbeeld :'(

Hier in de cleanrooms en op het lab mag men trouwens helemaal niet met blote lichaamsdelen naar binnen.
pi_209521419
Ik vind het overigens wel uitmaken wat voor kantoor het is. Dit is het hoofdkantoor, hier komen ook zakelijke klanten etc.

Maar ik vind het gewoon niet passen. Ik heb er echter niets over te zeggen dus ik verwonder me slechts.
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:19:39 #134
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209521438
On the other hand: bij m'n vorige baan kon ik qua uiterlijk eigenlijk niet mezelf zijn, omdat er altijd nogal nette kleding werd verwacht. Voor die paar klanten die per jaar langs kwamen op kantoor...
Zat ik weer te vloeken op de fiets omdat m'n kokerrokje eigenlijk net te strak was om mee op of af te stappen :D
pi_209521492
quote:
En de underboob?

Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:47:12 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209521711
:D
pi_209521899
Ik vind een nette korte broek ook kunnen. Gewoon netjes bloot mag :P
pi_209522586
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.

Afgelopen zondag waren wij bij een recreatieplas in de buurt en daar was ook een vrouw met een opvallende strakke bikini met een behoorlijke cupmaat. Op een gegeven moment zag ik zelfs zoon van 11 staren :') :'). Ik geloof dat iets unlocked is op dat gebied op zijn verjaardag _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209522615
En mag ik even heel hard jompelen: gister heeft de jongste zijn zwemdiploma voor B gehaald *O* *O* *O*. Na 4 zware jaren van zwemles, kunnen we dat hoofdstuk eindelijk afsluiten. Hij is echt mijn held hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209522889
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.
pi_209522931
Gefeliciteerd Phaidra!
  donderdag 15 juni 2023 @ 15:48:33 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209522959
Gefeliciteerd @Phaidra!
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juni 2023 @ 15:50:02 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209522969
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.
Ik draag sowieso alleen korte broeken in mijn vrije tijd, maar da's omdat dat niet lekker zit op onze bureaustoelen. Ik draag naar kantoor vooral heel erg veel jurken. Deze heb ik vandaag aan met een paar zwarte pumps:

donderdag 15 juni 2023 @ 16:23:34 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209523261
Classy Tink!
pi_209523358
Leuk! @Tink89 Ik voel me erg oncomfortabel in jurkjes. Voel me al onzeker en heb een stom postuur. Ik heb nu 1 jurkje wat ik thuis aan doe. Om me er in het openbaar mee te vertonen is nog wel een drempel over :@
  donderdag 15 juni 2023 @ 16:41:30 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209523389
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:23 schreef amaranta het volgende:
Classy Tink!
Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervan O+ O+
  donderdag 15 juni 2023 @ 17:14:49 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209523735
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervan O+ O+
Haha. Das net zoiets als bij de kapper komen met een foto… je krijgt het kapsel maar niet het hoofd.. en vaak pakt het bij jou dan anders uit
pi_209523949
@amaranta waar was je nou, ik kwam thuis, wilde snel van fiets wisselen maar kon de brandgang letterlijk niet in. Het stond vol met 70+ers in hele nette kleding (geen buiktruitjes) die vooral naar ons huis aan het kijken waren.

Wat bleek ze hadden een event van de Rotary club bij het Gemeentehuis en waren even naar ons wijkje gelopen. Meerdere van de aanwezigen waren in ons stukje straat opgegroeid. Onze brandgang was vroeger een doorgaand pad naar het park achter ons huis. Daar was een vijver, liepen paardjes etc. Dat verhaal kende ik al overigens, ze zijn niet de eersten die ineens in onze tuin of brandgang staan.

Dus ik heb ze uitgescholden en weggejaagd. Grapje he, het was een leuke gesprekje, ik hou zo van die verhalen van 'vroeger'.
  donderdag 15 juni 2023 @ 17:48:15 #149
37150 livelink
pi_209524001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik ook niet hoor. Gewoon altijd lange broek aan naar werk en altijd mouwen. Alleen thuis en in de tuin durf ik een jurk aan te doen. Korte broeken heb ik niet eens.
pi_209524281
Ik heb besloten dat ik nu eens schijt ga hebben aan mijn opvattingen over mijn benen en gewoon korte broeken draag (niet op mijn werk overigens, daar ben ik toch niet). Ze worden in ieder geval niet aantrekkelijker van altijd ingepakt zitten. En ik heb een lange en een korte voedingsjurk gekocht dus daar moet ik het mee doen deze zomer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 15 juni 2023 @ 18:26:42 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209524299
Ik heb ook voor het eerst in 20 jaar een korte broek! *O*
Ben ik dan nu slank? Nope! Maar dik ben ik toch wel, met of zonder korte broek en voor mij is het een stuk prettiger met. En wie het niet zint kijkt maar de andere kant op! :{w

Overigens dan weer niet naar mijn werk, maar ook daar doe ik wel een jurkje tot over de knie met BLOTE benen als de mussen dood van het dak vallen. Ook bij een uitvaart zelf. :Y
Als ze iemand met een panty hadden gewild dan hadden ze de mantelpakjes-brigade wel ingeschakeld. ;)
pi_209524377
Ik heb met dit weer elke dag een korte broek en slippers aan, maar dus niet op kantoor.

Jurkjes draag ik alleen op het strand eigenlijk.

Mooie jurk Tink!
  donderdag 15 juni 2023 @ 19:16:39 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209524729
Hoe heten ook alweer die ene leggings die je onder een jurkje kan dragen. Waar iedereen hier zo wild van is?
  donderdag 15 juni 2023 @ 19:17:25 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209524736
Oh en tips voor een frisse zomer parfum.
Jill Sun valt al af
pi_209524859
Never mind ;-)

[ Bericht 97% gewijzigd door XXXKarinXXX op 15-06-2023 19:52:03 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_209524931
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:17 schreef amaranta het volgende:
Oh en tips voor een frisse zomer parfum.
Jill Sun valt al af
Light blue van D&G. Ik vind hem het hele jaar heerlijk maar het is een vrij frisse geur.
  donderdag 15 juni 2023 @ 20:08:40 #157
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209525235
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef amaranta het volgende:
Hoe heten ook alweer die ene leggings die je onder een jurkje kan dragen. Waar iedereen hier zo wild van is?
Snag tights

En ik draag zelden of nooit parfum meer sinds ik kinderen heb, maar vind op een zomerse dag die appel van DKNY wel heerlijk ruiken.
  donderdag 15 juni 2023 @ 20:30:18 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209525454
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 20:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Snag tights

En ik draag zelden of nooit parfum meer sinds ik kinderen heb, maar vind op een zomerse dag die appel van DKNY wel heerlijk ruiken.
Thnkx. Ik zat met snuggs in m’n hoofd maar dat is menstruatie ondergoed.

Qua appel vind ik Ralph van RL heel lekker. In een blauw flesje.
  donderdag 15 juni 2023 @ 20:46:23 #159
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209525632
Davidoff Cool Water is ook heel lekker fris.
pi_209525696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:38 schreef exode het volgende:

[..]
Light blue van D&G. Ik vind hem het hele jaar heerlijk maar het is een vrij frisse geur.
Die heb ik ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209525758
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef Morgane89 het volgende:
Davidoff Cool Water is ook heel lekker fris.
Een van mijn favoriete luchtjes.

Leuk jurkje @Tink89

Ik draag geen korte broek naar mijn werk, wel een capri. Bij ons dragen ze echt van alles, korte broek, naveltruitje, slippers. Maar geen formele organisatie, geen kledingvoorschriften.

Vandaag is mijn jubileum... 12,5 jaar in dienst. *O*
Mijn collega's hadden mijn foto door het hele pand gehangen, er hingen slingers rond mijn bureau. We zijn met z'n 6en gaan lunchen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209525770
Gefeliciteerd met het zwemdiploma van jongste @Phaidra *O*
Wat een opluchting is dat altijd, van die zwemlessen af :Y

Oeh @Tink89 dát vind ik echt een leuk jurkje O+
Ik heb twee jurkachtige flubberdingen voor in huis, geen korte broeken en geen spaghettibandjes. Ben altijd in het lang, behalve mn mouwen.

Mijn zogenaamde nekhernia die toch tos bleek, is over. Als ik weer last mocht krijgen, dan maak ik weer een afspraak. Maar voor nu ist klaar :)
If they say
pi_209526015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:37 schreef Hupje het volgende:
Leuk! @:Tink89 Ik voel me erg oncomfortabel in jurkjes. Voel me al onzeker en heb een stom postuur. Ik heb nu 1 jurkje wat ik thuis aan doe. Om me er in het openbaar mee te vertonen is nog wel een drempel over :@
Heel herkenbaar dit, mij zul je nog steeds niet zo snel in het openbaar in een jurk tegen komen, maar die kans is wel groter geworden. Voor vakantie heb ik wel zomerjurken (handig voor over de zwemkleding). En zo bouw ik dat langzaam uit. Daarentegen ga ik gerust in mijn oerlelijke kippen-onesie mijn berging (naast de voordeur) in, en in de winter breng ik op mijn vrije dag de kinderen gewoon in mijn oude vroeger zwarte joggingsbroek naar school. En ik haal ze ook gewoon op in korte broek!

Vandaag ook lekker in korte broek naar Ouwehands geweest. Was heerlijk weer! Em was ook zeer blij om de panda’s weer te zien, en een van de panda’s ging er ook even goed voor zitten buiten. En deze keer ook veel beren gezien, die waren 1,5 jaar geleden allemaal in winterslaap waar we geen rekening mee gehouden hadden toen. Zoon was vooral blij met een stuk vervelling dat we onder de leguaan vonden. Volgend jaar moeten we sowieso weer terug, voor de koala’s die dan komen!

En gefeliciteerd Phaidra! Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
  donderdag 15 juni 2023 @ 22:02:10 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209526584
Maar waarom laten ze 'm dan afzwemmen? Hier doen ze dat pas als kinderen alle punten beheersen. Zo rot voor je kind ook om het niet te halen...

En wat jurken betreft: ik heb het te warm om de hele week in een lange broek te lopen. En dit is zo makkelijk! Onderbroek, bh, jurk, pumps of toms, klaar! Het scheelt ook gewoon nadenktijd in de ochtend _O-
pi_209526782
quote:
En de underboob?

GADver
Zo fantastisch als borsten zijn, zo lelijk kun je ze verpakken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209526811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb besloten dat ik nu eens schijt ga hebben aan mijn opvattingen over mijn benen en gewoon korte broeken draag (niet op mijn werk overigens, daar ben ik toch niet). Ze worden in ieder geval niet aantrekkelijker van altijd ingepakt zitten. En ik heb een lange en een korte voedingsjurk gekocht dus daar moet ik het mee doen deze zomer.
Jij hebt sowieso misselijk goeie benen voor een recent bevallen vrouw }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209526867
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jij hebt sowieso misselijk goeie benen voor een recent bevallen vrouw }:|
Ik baar toch niet met mijn benen? :o Maar dankjewel denk ik :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209527581
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
En gefeliciteerd Phaidra! Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
Dank! Wat vreemd dat ze hem dan wel willen laten afzwemmen. Ik snap dat ze voor het eind van het schooljaar nog even ruimte willen maken voor nieuwe aanwas, maar het gat is toch wel zo’n bekend struikelblok dat je gewoon moet kunnen? De kinderen moesten bij ons 2x de borstcrawl doen omdat het (door wat onduidelijke instructie) de eerste keer bij veel kinderen rommelig ging. Dus best streng allemaal.

Maar ik hoop dat hij het ook gewoon haalt. Het is zo sneu als het niet lukt ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209527832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dit inderdaad, bij A was er 1 meisje wat niet door het gat kwam. Ze hebben haar nog heel wat keren laten proberen, maar het lukte echt niet (niet eens in de buurt). Ze werd met ouders naar de kleedruimte gestuurd waarna gezegd werd dat iedereen het diploma had gehaald. :')

Onze kleuter zwemt over 2 weken af voor B. *O*
We gaan nog door voor C daarna. Valt me op dat er (in verhouding) weinig doorgaan voor C. Ik kan het me voorstellen hoor, hier gaat het allemaal voorspoedig dus we gaan gewoon door.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 02:19:46 #170
37150 livelink
pi_209528480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Nolita het volgende:

[..]
Dit inderdaad, bij A was er 1 meisje wat niet door het gat kwam. Ze hebben haar nog heel wat keren laten proberen, maar het lukte echt niet (niet eens in de buurt). Ze werd met ouders naar de kleedruimte gestuurd waarna gezegd werd dat iedereen het diploma had gehaald. :')

We gaan nog door voor C daarna. Valt me op dat er (in verhouding) weinig doorgaan voor C. Ik kan het me voorstellen hoor, hier gaat het allemaal voorspoedig dus we gaan gewoon door.
Van B naar C gaat ook lekker snel. Dat was bij mijn zoon in 6 weken geregeld. Mijn zoon kon goed zwemmen, maar was dromerig en daarom langzaam. Bij C moeten ze best veel banen doen en op een gegeven moment waren alle zwemmers al klaar en was hij nog niet eens halverwege. Toen werd er zelfs nog omgeroepen dat snelheid geen issue was bij het examen.
pi_209528665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dank! Wat vreemd dat ze hem dan wel willen laten afzwemmen. Ik snap dat ze voor het eind van het schooljaar nog even ruimte willen maken voor nieuwe aanwas, maar het gat is toch wel zo’n bekend struikelblok dat je gewoon moet kunnen? De kinderen moesten bij ons 2x de borstcrawl doen omdat het (door wat onduidelijke instructie) de eerste keer bij veel kinderen rommelig ging. Dus best streng allemaal.

Zo’n aanwas is er bij ons ook niet, er gaan max 3 kinderen nieuw bij gaan komen straks, en van zijn huidige groepje van vier zijn er twee die sowieso door gaan naar de C-groep, en de derde ook verwacht ik. Ik hoop maar dat ze geoefend hebben met het gat op verdere afstand dan noodzakelijk.

Ik had ook zo niet op afzwemmen gerekend dat ik ook gewoon een andere afspraak had staan zaterdagmiddag. Die heb ik iets naar achter kunnen schuiven, dus ik kan nog net zien of hij het gat gaat halen.

En zij die vannacht al drie keer kinderen met spuug in hun haar heeft laten douchen groeten u :'( Eerst Lala, toen Em en de derde keer weer Em (maar die was netjes in het bakje, alleen ging ze daar ook met haar haar in hangen). En door de ventilator kan ik ze moeilijker horen, dus dan ben je gefocust op elk raar geluidje. Kortom, wij zijn wakker.
pi_209528782
@FlyingFish, mogguh. Lekker nachtje... hopelijk knappen ze gauw weer op.
Ik ben er ook maar uit gegaan, ik ben met een cursus bezig via STAP en ik moet gaan afronden, maar rotopdrachten en ik heb het al zo vaak aan de kant gemieterd dat ik nu echt wel zal gaan moeten :{ .
En aangezien ik toch al wakker was, dan maar achter de computer nu. Deuren open gezet, kan het nog wat afkoelen in huis, dat is dan weer een voordeel :')
pi_209528876
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
Dat is wel raar. Heb je het nog nagevraagd of ga je het hem laten proberen? Bij B is het gat op 6m.
Bij onze vereniging moeten we echt streng zijn voor het afzwemmen. Zoon mocht de vorige keer ook niet afzwemmen voor C. Hij zwemt nu beter, dus ik hoop voor hem dat hij dit keer wel mag.
pi_209528935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 07:06 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dat is wel raar. Heb je het nog nagevraagd of ga je het hem laten proberen? Bij B is het gat op 6m.
Bij onze vereniging moeten we echt streng zijn voor het afzwemmen. Zoon mocht de vorige keer ook niet afzwemmen voor C. Hij zwemt nu beter, dus ik hoop voor hem dat hij dit keer wel mag.
Mijn man doet meestal de zwemles van zoon, die zwemt direct na m’n dochters dus we doen estafette. Ik hoorde dit pas toen hij maandag met het afzwem-papiertje thuis kwam. De zwemleraar vond hem niet beter of slechter zwemmen dan de rest volgens man, maar het gat hadden ze deze week niet gedaan. We gaan het zien. Vorige keer vond ik ze ook redelijk streng, met ook echt een ander team leraren erbij om te beoordelen. Leek iig meer dan een formaliteit.

De teller staat ondertussen op 4 x een kind gedoucht, 2 ondergespuugde bedden en 3 gedweilde vloeren. We hebben hun kinderfeestje, dat vandaag tijdens de studiedag zou zijn, maar afgeblazen. Dat gaat nog een teleurstelling worden als ze dat straks horen.
pi_209528991
Beterschap FF :* wat jammer van het feestje.
pi_209529087
Dat is wel heel sneu FF, beterschap daar, hopelijk is het er nu uit en knappen ze snel op!
Wat voor cursus doe je Nijna?

Wij staan alweer in de startblokken om te gaan sporten, eerst de kinderen op school afgooien. Het huis is heerlijk afgekoeld vannacht, alle ramen wagenwijd open gehouden.

En zwemmen, B mag donderdag voor Junior Redder 2 afzwemmen. Hij is supertrots. Juul begint hopelijk in september met A en die gaat door tot minstens diploma C. Hier wordt gezwommen in de Vecht en in de Plassen, beide natuurwater, beide koud en beide erg diep. Dus ik vind het wel een must.
pi_209529339
Simon heeft een studiedag vandaag. Straks ga ik met hem naar de kapper en vanmiddag zwemles. We zijn ook druk bezig met nadenken over zijn kinderfeestje, traktatie op school en cadeautjes e.d. want over 2-3 weken wordt ie alweer 6 :o :o

FF, sterkte met je meiden! Sneu van het feestje. Beterschap!
pi_209529393
Snelheid is inderdaad geen probleem.
De timing met C is nu wat stom met de zomervakantie voor de boeg. We zijn zelf bijna 4 weken weg en ik betwijfel of er überhaupt afgezwommen wordt ivm nog maar 2 bevoegde medewerkers die vast ook vakantie hebben in de komende periode. Zal dan toch pas oktober worden denk ik.

Wat sneu trouwens FF, veel beterschap daar!
pi_209529498
Och FF ;( Jammer van het feestje maar zo is het geen doen. Beterschap :*

Hier werd eerst proefgezwommen voor het afzwemmen. Dan kreeg je te horen of je kind wel of niet mocht afzwemmen. Het eigenlijke afzwemmen werd dus écht alleen gedaan als het zeer waarschijnlijk was dat een kind het ging halen.

Zoon heeft een C certificaat. Na een les of tig waar hij de koprol niet durfde, vond ik het wel genoeg :') De rest ging prima maar hij struikelde over de koprol en om dan door te gaan... Gaf hem frustraties en mij net zo goed. Dus besproken en toen mocht hij afzwemmen voor C maar zonder koprol. Staat er ook bij, dacht ik.

Ik ga dit weekend dochter en haar kersverse gezinnetje helpen O+

Edit: 13 C lessen gehad :')
If they say
pi_209529620
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 08:07 schreef exode het volgende:
Dat is wel heel sneu FF, beterschap daar, hopelijk is het er nu uit en knappen ze snel op!
Wat voor cursus doe je Nijna?

Wij staan alweer in de startblokken om te gaan sporten, eerst de kinderen op school afgooien. Het huis is heerlijk afgekoeld vannacht, alle ramen wagenwijd open gehouden.

En zwemmen, B mag donderdag voor Junior Redder 2 afzwemmen. Hij is supertrots. Juul begint hopelijk in september met A en die gaat door tot minstens diploma C. Hier wordt gezwommen in de Vecht en in de Plassen, beide natuurwater, beide koud en beide erg diep. Dus ik vind het wel een must.
Ervaringsdeskundige. Inmiddels ben ik er wel achter dat dit in deze vorm niet bij mij past.
Ik heb als vrijwilliger wel wat dingen gedaan, dat was leuk.
Maar echt mensen gaan begeleiden, dat zie ik mezelf niet doen.

Wat dan wel... daar moet ik nog eens over nadenken. Ik zag een mogelijk leuke vacature voorbij komen (weliswaar meer uren dan mijn voorkeur zou hebben), ik heb niet de benodigde opleiding (zou ik wel willen doen), geen ervaring (maar wel de wil om te leren en kennis die van pas kan komen) en ook geen referenties (en daar vragen ze nadrukkelijk om natuurlijk).
pi_209529787
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 09:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Och FF ;( Jammer van het feestje maar zo is het geen doen. Beterschap :*

Hier werd eerst proefgezwommen voor het afzwemmen. Dan kreeg je te horen of je kind wel of niet mocht afzwemmen. Het eigenlijke afzwemmen werd dus écht alleen gedaan als het zeer waarschijnlijk was dat een kind het ging halen.

Zoon heeft een C certificaat. Na een les of tig waar hij de koprol niet durfde, vond ik het wel genoeg :') De rest ging prima maar hij struikelde over de koprol en om dan door te gaan... Gaf hem frustraties en mij net zo goed. Dus besproken en toen mocht hij afzwemmen voor C maar zonder koprol. Staat er ook bij, dacht ik.

Ik ga dit weekend dochter en haar kersverse gezinnetje helpen O+

Edit: 13 C lessen gehad :')
Willem heeft gisteren proefgezwommen voor zijn A. We horen vandaag of morgen of ie daadwerkelijk op mag. Ik vind dat ie het beste zwemt van heel zijn groepje, maar ja… ik ben natuurlijk zijn moeder :{w

Kevin heeft 4 lessen gehad in badje 1 en zat gisteren opeens in badje 2. Die gaat als een raket.
pi_209529868
Wat sneu voor je dames @FlyingFish ;(
pi_209530004
Eej leuk Tolstoi, Juul wordt over precies 2 weken 5 jaar. Ze gaat vanmiddag met verloofde de uitnodigingen voor haar kinderfeestje schrijven en spelletjes bedenken om te doen op haar feestje.
Volgende week zaterdag vieren we haar 'grote mensen' feestje al, het weekend van haar verjaardag zit ramvol.

Wel goed dat je het gaat uitzoeken Nijna!
Ik wil na de zomer ook starten met een cursus, opleiding of training. Ik krijg eindelijk wat ruimte in mijn hoofd om te gaan nadenken wat dan.
pi_209530094
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 09:37 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Willem heeft gisteren proefgezwommen voor zijn A. We horen vandaag of morgen of ie daadwerkelijk op mag. Ik vind dat ie het beste zwemt van heel zijn groepje, maar ja… ik ben natuurlijk zijn moeder :{w

Kevin heeft 4 lessen gehad in badje 1 en zat gisteren opeens in badje 2. Die gaat als een raket.
Komt vast wel goed, ik zal mee duimen :Y
Go Kevin! Altijd fijn als kindjes het snel oppakken en geen watervrees hebben :Y
Helaas hadden mijn 2 dat wel dus heb ik in totaal zo'n 6 jaar in de chloordampen doorgebracht :') En nu dat definitief voorbij is, kijk ik soms met weemoed terug op die tijd :@ :')
If they say
pi_209530101
Ik ben zó jaloers, @Mushanga71, ik kan niet wachten tot ik oma word. :@
pi_209530663
Wij worden nooit oma, B gaat in de jungle wonen en wil geen kinderen. Juul gaat met hem mee naar de jungle want anders mist ze hem zo.

Dus nou ja, over een paar jaar hebben we onze handen vrij denk ik.

Zegt de vrouw die ook nooit kinderen wilde.
pi_209530693
En zo leuk!
Krijg net een mail van werk dat ze in de laatste week van de schoolvakantie van alles gaan organiseren voor familie en vrienden van werknemers. Allerlei workshops, maar ook optredens en schminken.
Meteen opgegeven voor de kleuterochtend, Juul roept al zo lang dat ze ons kantoor wil zien.

Even peilen of mijn neefje van 19 ook op een dag mee wil, dan gaan ze van alles doen met IT en cyber en alles wat hij leuk vindt.
pi_209530703
Ik hoef niet perse oma te worden, hoefde ook niet perse kinderen tot deze man voorbij kwam. Maar mijn man zou wel een leuke opa zijn O+

Fijn dat afzwemmen zo voor de vakantie!
Hier 2 kinderen die beter geen C konden doen volgens de leraren. Dus lekker A&B en allebei 2,5-3 jaar in het bad gelegen :P
  vrijdag 16 juni 2023 @ 10:52:44 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209530753
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zó jaloers, @:mushanga71, ik kan niet wachten tot ik oma word. :@
:D nu al!

Het is ook erg leuk O+

Ik moest vorige week zo lachen;
Als ik voor een spoorwegovergang moet stoppen dan doe ik met Soneal vaak "Komt de trein van links of van rechts?", deze keer zat kleinzoon van 4½ naast me en we stonden voor gesloten spoorbomen.

Dus ik zeg tegen kleinzoon: "Wat denk je? Komt de trein van die kant (rechts) of van die kant (links)?"
Kz wees naar links, dus ik zei "Okay, dan zegt oma die kant (rechts)".

De trein kwam van rechts, ik keek naar Kz, die was teleurgesteld aan het nadenken en zei toen: "Ik zei dat hij naar die kant zou gaan, dus ik heb gewonnen! :7"
:')

Hij wist wel dat hij geen gelijk had, want het "en jij niet" ontbrak aan het eind van zijn zin :')

En hij vindt het geweldig dat hij in mijn auto voorin mag, zoveel meer zicht, met het dak open helemaal.
Ik heb ook een kinderzonnebril in de passagiersdeur liggen die heel erg op mijn RayBan lijkt, dus dan zitten we samen met onze zonnebrillen op te genieten :D
"Oma, ik mag naast jou hè..." O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juni 2023 @ 10:54:50 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209530778
Ik moet een keer nicknames gaan bedenken, want straks is het anders Kz1 en Kz2.

Nou zou ik Kz1 dus Zayn kunnen noemen, dat dan wel weer :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209530820
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
:D nu al!

Het is ook erg leuk O+
Het is wat dubieus om dat hardop te zeggen als je kinderen 12 en 13 zijn, zo heb ik gemerkt. :+ Maar als ik m'n buurvrouw met haar kleinkinderen zie - heerlijk. *;

quote:
Ik moest vorige week zo lachen;
Als ik voor een spoorwegovergang moet stoppen dan doe ik met Soneal vaak "Komt de trein van links of van rechts?", deze keer zat kleinzoon van 4½ naast me en we stonden voor gesloten spoorbomen.

Dus ik zeg tegen kleinzoon: "Wat denk je? Komt de trein van die kant (rechts) of van die kant (links)?"
Kz wees naar links, dus ik zei "Okay, dan zegt oma die kant (rechts)".

De trein kwam van rechts, ik keek naar Kz, die was teleurgesteld aan het nadenken en zei toen: "Ik zei dat hij naar die kant zou gaan, dus ik heb gewonnen! :7"
:')

Hij wist wel dat hij geen gelijk had, want het "en jij niet" ontbrak aan het eind van zijn zin :')
:D! Daarom houd ik zo van kinderen, vooral van pubers.

quote:
En hij vindt het geweldig dat hij in mijn auto voorin mag, zoveel meer zicht, met het dak open helemaal.
Ik heb ook een kinderzonnebril in de passagiersdeur liggen die heel erg op mijn RayBan lijkt, dus dan zitten we samen met onze zonnebrillen op te genieten :D
"Oma, ik mag naast jou hè..." O+
Het komische is dat onze kinderen onze bejaardenbak (Honda) met raam in het dak (niet te openen, maar wel af te sluiten) hartstikke stoer vinden, al vinden ze Tesla's nog stoerder.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 11:08:20 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209530884
Soneal maakte eergisteren ook ineens een opmerking over de auto...
Ze kwam net bij de poetser vandaan en ineens zag hij ook dat ze O+ O+ O+ is, en dat hij haar echt wel wil lenen als hij 18 is en een date heeft :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209530993
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Nolita het volgende:

[..]

Mijn oudste had het ook met afzwemmen voor B. Het lukte hem niet (in de zwemlessen altijd wel, het was puur de spanning) en de situatie werd heel onpedagogisch aangepakt. Na afloop moest hij opnieuw. 3x lukte het niet en hij werd steeds verdrietiger en in paniek, dat hielp natuurlijk totaal niet. Toen hebben we eerst even een break genomen om te kalmeren en zijn we daarna samen gegaan (ouders mochten mee het water in bij het watertrappelen, dat was wel een gelukje). En toen lukte het toch *O*. Maar ik was wel woest over de manier waarop de hele situatie werd aangepakt. Hij werd echt een soort van te kakken gezet tegenover alle aanwezigen.

Fijn dat het bij jullie voorspoedig gaat!

En @FlyingFish wat sneu dat ze ziek zijn en ook het partijtje afgeblazen moest worden -O-. Beterschap en sterkte vandaag!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209531462
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zó jaloers, @:mushanga71, ik kan niet wachten tot ik oma word. :@
:D Jouw beurt komt echt nog wel :*
Voor mij kwam het compleet onverwachts, had echt geen idee. Dochter riep altijd dat ze géén kinderen wilde. Nou riep ik dat tot mn 25e ook :') maar toen ik ineens een appje met de echo kreeg... Heb ook nooit echt oma ambities gehad, eigenlijk :@ Ik vind het hartstikke leuk hoor, maar moet er nog wel ingroeien, zeg maar :@ :')

Whaha @Leandra Hoe goed ken je je kleinzoon :D
En ik zie jullie al zitten, samen voorin met een zonnebrillen op :D
Wanneer word je ook weer voor de 2e keer oma, al snel dacht ik toch?

Zover is het hier nog lang niet. Zoon is wel al plannen aan het maken voor als baby groter is. Dat wordt nog wat :+
If they say
pi_209531500
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:45 schreef exode het volgende:
Wij worden nooit oma, B gaat in de jungle wonen en wil geen kinderen. Juul gaat met hem mee naar de jungle want anders mist ze hem zo.

Dus nou ja, over een paar jaar hebben we onze handen vrij denk ik.

Zegt de vrouw die ook nooit kinderen wilde.
Nou, zeg nooit nooit kan ik je vertellen :+
If they say
  vrijdag 16 juni 2023 @ 12:46:19 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209531816
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ik moet een keer nicknames gaan bedenken, want straks is het anders Kz1 en Kz2.

Nou zou ik Kz1 dus Zayn kunnen noemen, dat dan wel weer :+
Je kan ze noemen zoals je wilt, wij weten de echte namen toch niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')