abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209511976
Ze is gewoon aangenomen. *O* Volgende week zaterdag verdere kennismaking en uitleg en een online cursus volgen en dan kan ze officieel aan de slag. Kleine meisjes worden veel te snel groot. :o
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:19:45 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209512041
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:20 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gelijk heb je, zeker als hij altijd op tijd is :Y
Deze melding was na de pauze door verwarring waar gym was. De halve klas was dus te laat :D
Ben me wel een keer lam geschrokken. Had hem voor school afgezet, kom thuis, krijg sms dat ie er niet was. Waren ze vergeten dat ie, op school, een cursus had :') :X
Ik ben ook wel eens op mijn werk gebeld dat mijn dochter niet op school was gekomen en of ze ziek was? Ik schrok me helemaal lam, want ik had haar 's ochtends weg zien fietsen naar school. Dus ik was een beetje paniekerig en zei dat ze echt op school hoorde te zijn. Oh, dan gingen ze nog even kijken. Werd ik 5 minuten later teruggebeld dat ze inderdaad gewoon in de les was en dat de docent haar naam was vergeten te noteren. Waren een hele lange 5 minuten :o

Aan de andere kant heb ik school ook wel eens gebeld toen ik las dat er een fietser een ernstig ongeluk had gehad langs de route die mijn zoon fietste en heb ik gevraagd of ze even wilden controleren of hij wel op school was. Hebben ze toen ook braaf gedaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 14 juni 2023 @ 19:32:05 #103
37150 livelink
pi_209512219
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze is gewoon aangenomen. *O* Volgende week zaterdag verdere kennismaking en uitleg en een online cursus volgen en dan kan ze officieel aan de slag. Kleine meisjes worden veel te snel groot. :o
Goed van haar zeg. En 13 jaar lijkt nog zo vreselijk jong :o
Ik heb het idee dat het personeel dat ik zie in mijn AH toch wel wat ouder zijn.
pi_209512394
Leuk Nikki! Lekker aan de slag paar uurtjes per week. Goed gedaan van haar!
Volgens mij is er ook een kortingsregeling…

Hier een dertienjarige die graag de horeca in wil. Dus ze gaat proberen aan de slag te komen bij de strandtent. Ben benieuwd. AH is de tweede keus, mocht het niet lukken.

Livelink, ik denk dat ze blij zijn met al het personeel dat ze kunnen krijgen!
Met een meidenkwartet
pi_209512542
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:42 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Nikki! Lekker aan de slag paar uurtjes per week. Goed gedaan van haar!
Volgens mij is er ook een kortingsregeling…

Hier een dertienjarige die graag de horeca in wil. Dus ze gaat proberen aan de slag te komen bij de strandtent. Ben benieuwd. AH is de tweede keus, mocht het niet lukken.

Livelink, ik denk dat ze blij zijn met al het personeel dat ze kunnen krijgen!
Buurjongen was 14 toen hij begon in een restaurant, afwassen, glazen afhalen, bezem door de toko heen dat soort dingen. Nu is hij 17 en serveert ook etc. Hij krijgt tijdens zijn werk visitekaartjes van andere restaurants in zijn handen, zo erg zitten ze allemaal om personeel verlegen.
pi_209512760
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:19 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ben ook wel eens op mijn werk gebeld dat mijn dochter niet op school was gekomen en of ze ziek was? Ik schrok me helemaal lam, want ik had haar 's ochtends weg zien fietsen naar school. Dus ik was een beetje paniekerig en zei dat ze echt op school hoorde te zijn. Oh, dan gingen ze nog even kijken. Werd ik 5 minuten later teruggebeld dat ze inderdaad gewoon in de les was en dat de docent haar naam was vergeten te noteren. Waren een hele lange 5 minuten :o

Aan de andere kant heb ik school ook wel eens gebeld toen ik las dat er een fietser een ernstig ongeluk had gehad langs de route die mijn zoon fietste en heb ik gevraagd of ze even wilden controleren of hij wel op school was. Hebben ze toen ook braaf gedaan.
Ooooh, wat kruipt de tijd dan he :{ maar wat een sukkel die vergeten was haar naam te noteren :X
Ik heb dat de eerste schooldag op het VO gehad. Zoon ging het laatste stuk alleen op de fiets maar zou laten weten of hij er was. Maar niks, geen app, geen foon. Ik was al thuis en ben met knikkende knieėn naar school gefietst.
Ze keken in op de aanwezigheidslijst. Ja, hij is er! Klas 2... Nope, eerste klas. Keken ze weer, nope. Geen zoon. Ik in paniek dus hebben ze 2 mensen naar zn klas gestuurd en hij was er gewoon. Stond verkeerd in het systeem :X :X :X
Zat ik daar, in ademnood bij de conciėrge :@
Wel lief, een leraar vertelde dat zij op de eerste schooldag van haar kind er stiekem achteraan was gelopen. Gelukkig wel begrip dus. Maar, waarom had ik niet gebeld? Dat deden veel ouders. Uhm...vergeten, ik sprong op mn fiets :@

En ik vind het logisch dat je na dat ongeluk school hebt gebeld. Kleine moeite voor school om even te kijken of hij er is. De stress die je daarvan krijgt... :{

Oh, dag na zijn eerste dag installeerde zoon een stalk app op mn foon. Die wilde niet nog een x voor schut staan O-) Ze hadden iets gezegd van: je hebt je moeder niet geappt :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209512905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:32 schreef livelink het volgende:

[..]
Goed van haar zeg. En 13 jaar lijkt nog zo vreselijk jong :o
Ik heb het idee dat het personeel dat ik zie in mijn AH toch wel wat ouder zijn.
Ja dat is het ook wel. Als 13-jarige mag je in schoolweken alleen op zaterdag werken bijvoorbeeld, dus het zijn weinig uren. Kassawerk mag pas vanaf 15, dus het is vooral spiegelen/vakkenvullen op deze leeftijd.

Ik kan niet wachten om een boodschapje te doen als ze aan het werk is. :D
pi_209512964
@Nijna als een mondkapje helpt, zou ik het gewoon doen. Mondkapjes zijn best wel ingeburgerd nu ;)
Ik ga ze ook weer in mn tas doen. Als we in het park fietsen zijn er van die wolken mugjes. Die vliegen niet mn mond in (daar komt dat pond insecten ook niet vandaan :+ ) maar ze vliegen in mn neus. En das niet fijn }:|
If they say
pi_209516294
Dank jullie voor de tips mbt de ortho. Ik ga eens spotten op het schoolplein wie er een beugel heeft. Dochter is de eerste in de klas zei ze. En de vrienden van zoon hebben volgens mij ook geen beugel. Dus even verder kijken.

We moeten er sowieso de auto voor in. Dochter zit nog twee jaar op de basisschool en zoon gaat hier in het dorp naar de middelbare. En dochter waarschijnlijk ook en mocht ze een andere school kiezen zit daar in het dorp alleen zo’n centrum waar de tandarts voor waarschuwde niet naar toe te gaan dus qua dat betreft maakt het qua praktisch zijn niet uit.
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:58:52 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209516503
Ik had onze oude dame na onderhoud & APK naar de poetser gebracht en kon haar vanmiddag ophalen.
Ik heb haar in de 9 jaar dat ze bij ons is nog niet zo zien shinen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soneal kan vrijdag met een glimmende koets naar het "Eindgala" gebracht worden... ik durfde er vanavond bijna niet mee te rijden uit angst dat ze vies zou worden, maar we zijn toch even gaan touren :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209517394
Oooh @Leandra O+ Hoe oud is ze?
De ouwe hier, Mercedes 250 is nu 42 jaar. Helaas is de bodem compleet doorgeroest en heb ik geen idee hoe ie er nu uitziet. Staat ergens bij een garage. Heeft een elektrisch open dak wat niet meer open ging nadat ie was gespoten :') en slurpte 1 op 4 :') Maar moest huilen toen ik hoorde dat ie het waarschijnlijk niet gaat redden. Of ik moet een zak geld ergens vandaan toveren :{

Iemand enig idee? Ik heb al 40 jaar gaatjes in mn oren en draag al 25 jaar geen oorbellen meer. Maar nu is het gaatje in mn rechteroor ontstoken :?
Geen zin om de ha te bellen en mn fysio weet het vast niet, dus. :+
If they say
  donderdag 15 juni 2023 @ 01:04:55 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209517692
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:Leandra O+ Hoe oud is ze?
De ouwe hier, Mercedes 250 is nu 42 jaar. Helaas is de bodem compleet doorgeroest en heb ik geen idee hoe ie er nu uitziet. Staat ergens bij een garage. Heeft een elektrisch open dak wat niet meer open ging nadat ie was gespoten :') en slurpte 1 op 4 :') Maar moest huilen toen ik hoorde dat ie het waarschijnlijk niet gaat redden. Of ik moet een zak geld ergens vandaan toveren :{

Iemand enig idee? Ik heb al 40 jaar gaatjes in mn oren en draag al 25 jaar geen oorbellen meer. Maar nu is het gaatje in mn rechteroor ontstoken :?
Ze is van januari 1999, dus ze is 24, een jonkie eigenlijk nog :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juni 2023 @ 06:14:27 #113
37150 livelink
pi_209518168
quote:

Kan natuurlijk ook om andere reden geļrriteerd zijn. Insectenbeet of een keertje gekrabd of zo.
Ik zou ontsmetten met alcohol en er proberen zoveel mogelijk van af te blijven.
pi_209518560
quote:
Oooh @:Leandra O+ Hoe oud is ze?

Ik denk dat ik ook al minstens 10 jaar geen oorbellen meer draag, maar de gaatjes ontsteken nog regelmatig!
pi_209518571
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna als een mondkapje helpt, zou ik het gewoon doen. Mondkapjes zijn best wel ingeburgerd nu ;)
Ik ga ze ook weer in mn tas doen. Als we in het park fietsen zijn er van die wolken mugjes. Die vliegen niet mn mond in (daar komt dat pond insecten ook niet vandaan :+ ) maar ze vliegen in mn neus. En das niet fijn }:|
Ik neem het in overweging ;) eigenlijk zou ik het eens moeten proberen.
Die wolken mugjes zijn ook smerig ja, overal zitten ze dan.

Qua ontstoken gaatje... geen idee. Schoon houden en niet aanzitten?
Als je de huisarts niet wilt bellen kijk je het toch nog een dag aan? Tenzij je er veel last van hebt, dan zou ik even overleggen. Als het erger wordt, dan zou ik denk ik toch geneigd zijn om voor het weekend nog even te overleggen met de huisarts.
Fake it till you make it...
pi_209518734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 01:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze is van januari 1999, dus ze is 24, een jonkie eigenlijk nog :D
Zelfs dįt is tegenwoordig oud voor een auto hoor :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 06:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Kan natuurlijk ook om andere reden geļrriteerd zijn. Insectenbeet of een keertje gekrabd of zo.
Ik zou ontsmetten met alcohol en er proberen zoveel mogelijk van af te blijven.
Nou, er zat ineens een korstje op😳 en het gaatje zelf voelt ook dik. Ik heb gister een ontsmettings spulletje erop gedaan. Moet ik maar vaker doen dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik ook al minstens 10 jaar geen oorbellen meer draag, maar de gaatjes ontsteken nog regelmatig!
Ah, het gebeurt dus vaker! Ik kon helemaal niks over ontstoken oorbelgaatjes vinden, behalve nieuw geprikt :') maar niet ouwe. Dacht, ik heb weer wat hoor :+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:16 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik neem het in overweging ;) eigenlijk zou ik het eens moeten proberen.
Die wolken mugjes zijn ook smerig ja, overal zitten ze dan.

Qua ontstoken gaatje... geen idee. Schoon houden en niet aanzitten?
Als je de huisarts niet wilt bellen kijk je het toch nog een dag aan? Tenzij je er veel last van hebt, dan zou ik even overleggen. Als het erger wordt, dan zou ik denk ik toch geneigd zijn om voor het weekend nog even te overleggen met de huisarts.
Doe dat, in overweging nemen :Y Ik ga ze zo ook weer in mn tas stoppen. Vliegjesvrij fietsen, lijkt me heerlijk.

Neuh, de ha laat ik even voor wat ie is. Na zijn blunder van mijn nekhernia en het bleek tos :') pruts ik zelf wel. Ik weet nu dat het vaker kan gebeuren dus het zal wel weer overgaan :Y Hoewel dat niet aanzitten wordt wel een dingetje. Ik pulk steeds aan dat korstje :@ :')

Dank jullie wel :*
If they say
pi_209519185
Ik pulk ook altijd, dus ik zeg niks :+
Fake it till you make it...
  donderdag 15 juni 2023 @ 09:37:54 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209519226
Over pulken; Ik heb net een gruwelijk pijnlijke puist uitgeknepen. De opluchting als de druk eraf is… heerlijk….
pi_209519519
O+ puisten uitknijpen
pi_209519531
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zelfs dįt is tegenwoordig oud voor een auto hoor :Y
[..]
Nou, er zat ineens een korstje op😳 en het gaatje zelf voelt ook dik. Ik heb gister een ontsmettings spulletje erop gedaan. Moet ik maar vaker doen dan.
[..]
Ah, het gebeurt dus vaker! Ik kon helemaal niks over ontstoken oorbelgaatjes vinden, behalve nieuw geprikt :') maar niet ouwe. Dacht, ik heb weer wat hoor :+
[..]
Doe dat, in overweging nemen :Y Ik ga ze zo ook weer in mn tas stoppen. Vliegjesvrij fietsen, lijkt me heerlijk.

Neuh, de ha laat ik even voor wat ie is. Na zijn blunder van mijn nekhernia en het bleek tos :') pruts ik zelf wel. Ik weet nu dat het vaker kan gebeuren dus het zal wel weer overgaan :Y Hoewel dat niet aanzitten wordt wel een dingetje. Ik pulk steeds aan dat korstje :@ :')

Dank jullie wel :*
Over een tijdje, morgen of overmorgen of zo, komt er pus uit en dan is het zo over.
pi_209519717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Over een tijdje, morgen of overmorgen of zo, komt er pus uit en dan is het zo over.
Ah, fijn vooruitzicht :D maar dan weet ik dat. Dank :)

Edit: ik vond nog een flesje steri skin (de nieuwe sterilon) dat erop gedaan en dat prikt. Dus dat werkt :+ Ga ik daarmee aan de slag.
Maar, sorry voor jou :@ ik ben blij dat ik niet de enige ben. Vond het zó raar, dacht dat die gaten weer zouden dichtgroeien :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Mushanga71 op 15-06-2023 10:31:27 ]
If they say
pi_209519783
Juul is op schoolreisje, mevrouw had in de bus DE plek, bovenin op de eerste rij, dus letterlijke eerste rang. Ze had er enorm veel zin in.

Ik zit vandaag op kantoor en kijk verwonderd om me heen. Ik zie korte broeken, buiktruitjes, teenslippers (de strandversies he), ben ik nou zo oud, ik vind het bijzonder om zo op kantoor rond te lopen.
  donderdag 15 juni 2023 @ 10:38:48 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209519841
Slippers zijn voor op het strand. En dan heb ik het over die plastic Havaianas enzo. Die horen niet in op een kantoor of als leerkracht.
  donderdag 15 juni 2023 @ 10:41:13 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209519862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef exode het volgende:
Juul is op schoolreisje, mevrouw had in de bus DE plek, bovenin op de eerste rij, dus letterlijke eerste rang. Ze had er enorm veel zin in.

Ik zit vandaag op kantoor en kijk verwonderd om me heen. Ik zie korte broeken, buiktruitjes, teenslippers (de strandversies he), ben ik nou zo oud, ik vind het bijzonder om zo op kantoor rond te lopen.
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209520057
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:38 schreef amaranta het volgende:
Slippers zijn voor op het strand. En dan heb ik het over die plastic Havaianas enzo. Die horen niet in op een kantoor of als leerkracht.
Nou die dus, ik vind dat dus ook niet kunnen.
pi_209520067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...
Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)
Het is eerder de combinatie korte broek met slippers, het totaalplaatje dus.
pi_209520245
Ik zie de brandweer al in buiktruitjes en op slippers lopen en die hebben geen airco :+
In de horeca is beiden ook een no-go omdat: gevaarlijk met vet enzo.
Dus, nee. Op kantoor vind ik dat ook een beetje too much.
If they say
pi_209520473
Ik vind teenslippers doorgaans niet veel erger dan sandalen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 15 juni 2023 @ 12:46:21 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209521099
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?

https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/
  donderdag 15 juni 2023 @ 12:56:57 #130
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_209521221
Ik vind veiligheid er toe doen dus als je vanwege veiligheid bepaalde dingen niet aan kan vind ik dat heel logisch.
Maar ik vind wel dat we veel te moeilijk doen over kleding in het algemeen.
Ik vind dat dingen als een korte broek, of spaghetti top prima moeten kunnen.
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:04:05 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209521281
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?

Die is gewoon een cupmaat of 3 te klein.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:07 schreef exode het volgende:

[..]
Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)
Het is eerder de combinatie korte broek met slippers, het totaalplaatje dus.
Let's agree to disagree op kortebroekenvlak ;-) Tenzij veiligheidsissues of werkuniform oid vind ik dat een nette (!) korte broek moet kunnen. Ook op kantoor in de airco. Teenslippers en buiktruitjes vind ik dan weer niet kunnen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209521390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik heb ooit gewerkt op een kantoor en die hadden het uitgezocht. Ergens zijn dus formeel kantooretiquetteregels uitgeschreven blijkbaar, maar blote benen bij vrouwen zijn volgens die richtlijnen ook niet toegestaan en vrouwen moeten dus altijd een panty aan.

Maar met een nette korte broek op kantoor zitten kan best vind ik ook. Maar sommige mensen…. heb ook al vanalles gezien, mannen in tanktops bijvoorbeeld :'(

Hier in de cleanrooms en op het lab mag men trouwens helemaal niet met blote lichaamsdelen naar binnen.
pi_209521419
Ik vind het overigens wel uitmaken wat voor kantoor het is. Dit is het hoofdkantoor, hier komen ook zakelijke klanten etc.

Maar ik vind het gewoon niet passen. Ik heb er echter niets over te zeggen dus ik verwonder me slechts.
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:19:39 #134
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209521438
On the other hand: bij m'n vorige baan kon ik qua uiterlijk eigenlijk niet mezelf zijn, omdat er altijd nogal nette kleding werd verwacht. Voor die paar klanten die per jaar langs kwamen op kantoor...
Zat ik weer te vloeken op de fiets omdat m'n kokerrokje eigenlijk net te strak was om mee op of af te stappen :D
pi_209521492
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?

Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:47:12 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209521711
:D
pi_209521899
Ik vind een nette korte broek ook kunnen. Gewoon netjes bloot mag :P
pi_209522586
quote:
10s.gif Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.
:D

Afgelopen zondag waren wij bij een recreatieplas in de buurt en daar was ook een vrouw met een opvallende strakke bikini met een behoorlijke cupmaat. Op een gegeven moment zag ik zelfs zoon van 11 staren :') :'). Ik geloof dat iets unlocked is op dat gebied op zijn verjaardag _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209522615
En mag ik even heel hard jompelen: gister heeft de jongste zijn zwemdiploma voor B gehaald *O* *O* *O*. Na 4 zware jaren van zwemles, kunnen we dat hoofdstuk eindelijk afsluiten. Hij is echt mijn held hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209522889
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.
pi_209522931
Gefeliciteerd Phaidra!
  donderdag 15 juni 2023 @ 15:48:33 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209522959
Gefeliciteerd @Phaidra!
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 juni 2023 @ 15:50:02 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209522969
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.
Ik draag sowieso alleen korte broeken in mijn vrije tijd, maar da's omdat dat niet lekker zit op onze bureaustoelen. Ik draag naar kantoor vooral heel erg veel jurken. Deze heb ik vandaag aan met een paar zwarte pumps:

donderdag 15 juni 2023 @ 16:23:34 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209523261
Classy Tink!
pi_209523358
Leuk! @Tink89 Ik voel me erg oncomfortabel in jurkjes. Voel me al onzeker en heb een stom postuur. Ik heb nu 1 jurkje wat ik thuis aan doe. Om me er in het openbaar mee te vertonen is nog wel een drempel over :@
  donderdag 15 juni 2023 @ 16:41:30 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209523389
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:23 schreef amaranta het volgende:
Classy Tink!
Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervan O+ O+
  donderdag 15 juni 2023 @ 17:14:49 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209523735
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervan O+ O+
Haha. Das net zoiets als bij de kapper komen met een foto… je krijgt het kapsel maar niet het hoofd.. en vaak pakt het bij jou dan anders uit
pi_209523949
@amaranta waar was je nou, ik kwam thuis, wilde snel van fiets wisselen maar kon de brandgang letterlijk niet in. Het stond vol met 70+ers in hele nette kleding (geen buiktruitjes) die vooral naar ons huis aan het kijken waren.

Wat bleek ze hadden een event van de Rotary club bij het Gemeentehuis en waren even naar ons wijkje gelopen. Meerdere van de aanwezigen waren in ons stukje straat opgegroeid. Onze brandgang was vroeger een doorgaand pad naar het park achter ons huis. Daar was een vijver, liepen paardjes etc. Dat verhaal kende ik al overigens, ze zijn niet de eersten die ineens in onze tuin of brandgang staan.

Dus ik heb ze uitgescholden en weggejaagd. Grapje he, het was een leuke gesprekje, ik hou zo van die verhalen van 'vroeger'.
  donderdag 15 juni 2023 @ 17:48:15 #149
37150 livelink
pi_209524001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik ook niet hoor. Gewoon altijd lange broek aan naar werk en altijd mouwen. Alleen thuis en in de tuin durf ik een jurk aan te doen. Korte broeken heb ik niet eens.
pi_209524281
Ik heb besloten dat ik nu eens schijt ga hebben aan mijn opvattingen over mijn benen en gewoon korte broeken draag (niet op mijn werk overigens, daar ben ik toch niet). Ze worden in ieder geval niet aantrekkelijker van altijd ingepakt zitten. En ik heb een lange en een korte voedingsjurk gekocht dus daar moet ik het mee doen deze zomer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')