Ik ben ook wel eens op mijn werk gebeld dat mijn dochter niet op school was gekomen en of ze ziek was? Ik schrok me helemaal lam, want ik had haar 's ochtends weg zien fietsen naar school. Dus ik was een beetje paniekerig en zei dat ze echt op school hoorde te zijn. Oh, dan gingen ze nog even kijken. Werd ik 5 minuten later teruggebeld dat ze inderdaad gewoon in de les was en dat de docent haar naam was vergeten te noteren. Waren een hele lange 5 minutenquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, zeker als hij altijd op tijd is![]()
Deze melding was na de pauze door verwarring waar gym was. De halve klas was dus te laat![]()
Ben me wel een keer lam geschrokken. Had hem voor school afgezet, kom thuis, krijg sms dat ie er niet was. Waren ze vergeten dat ie, op school, een cursus had![]()

Goed van haar zeg. En 13 jaar lijkt nog zo vreselijk jongquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze is gewoon aangenomen.Volgende week zaterdag verdere kennismaking en uitleg en een online cursus volgen en dan kan ze officieel aan de slag. Kleine meisjes worden veel te snel groot.

Buurjongen was 14 toen hij begon in een restaurant, afwassen, glazen afhalen, bezem door de toko heen dat soort dingen. Nu is hij 17 en serveert ook etc. Hij krijgt tijdens zijn werk visitekaartjes van andere restaurants in zijn handen, zo erg zitten ze allemaal om personeel verlegen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:42 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Nikki! Lekker aan de slag paar uurtjes per week. Goed gedaan van haar!
Volgens mij is er ook een kortingsregeling…
Hier een dertienjarige die graag de horeca in wil. Dus ze gaat proberen aan de slag te komen bij de strandtent. Ben benieuwd. AH is de tweede keus, mocht het niet lukken.
Livelink, ik denk dat ze blij zijn met al het personeel dat ze kunnen krijgen!

Ooooh, wat kruipt de tijd dan hequote:Op woensdag 14 juni 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens op mijn werk gebeld dat mijn dochter niet op school was gekomen en of ze ziek was? Ik schrok me helemaal lam, want ik had haar 's ochtends weg zien fietsen naar school. Dus ik was een beetje paniekerig en zei dat ze echt op school hoorde te zijn. Oh, dan gingen ze nog even kijken. Werd ik 5 minuten later teruggebeld dat ze inderdaad gewoon in de les was en dat de docent haar naam was vergeten te noteren. Waren een hele lange 5 minuten![]()
Aan de andere kant heb ik school ook wel eens gebeld toen ik las dat er een fietser een ernstig ongeluk had gehad langs de route die mijn zoon fietste en heb ik gevraagd of ze even wilden controleren of hij wel op school was. Hebben ze toen ook braaf gedaan.

Ja dat is het ook wel. Als 13-jarige mag je in schoolweken alleen op zaterdag werken bijvoorbeeld, dus het zijn weinig uren. Kassawerk mag pas vanaf 15, dus het is vooral spiegelen/vakkenvullen op deze leeftijd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed van haar zeg. En 13 jaar lijkt nog zo vreselijk jong![]()
Ik heb het idee dat het personeel dat ik zie in mijn AH toch wel wat ouder zijn.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soneal kan vrijdag met een glimmende koets naar het "Eindgala" gebracht worden... ik durfde er vanavond bijna niet mee te rijden uit angst dat ze vies zou worden, maar we zijn toch even gaan touren![]()

Ze is van januari 1999, dus ze is 24, een jonkie eigenlijk nogquote:Op donderdag 15 juni 2023 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:LeandraHoe oud is ze?
De ouwe hier, Mercedes 250 is nu 42 jaar. Helaas is de bodem compleet doorgeroest en heb ik geen idee hoe ie er nu uitziet. Staat ergens bij een garage. Heeft een elektrisch open dak wat niet meer open ging nadat ie was gespotenen slurpte 1 op 4
Maar moest huilen toen ik hoorde dat ie het waarschijnlijk niet gaat redden. Of ik moet een zak geld ergens vandaan toveren
![]()
Iemand enig idee? Ik heb al 40 jaar gaatjes in mn oren en draag al 25 jaar geen oorbellen meer. Maar nu is het gaatje in mn rechteroor ontstoken![]()
Geen zin om de ha te bellen en mn fysio weet het vast niet, dus.

Kan natuurlijk ook om andere reden geļrriteerd zijn. Insectenbeet of een keertje gekrabd of zo.quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Iemand enig idee? Ik heb al 40 jaar gaatjes in mn oren en draag al 25 jaar geen oorbellen meer. Maar nu is het gaatje in mn rechteroor ontstoken![]()

Ik denk dat ik ook al minstens 10 jaar geen oorbellen meer draag, maar de gaatjes ontsteken nog regelmatig!quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:00 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:LeandraHoe oud is ze?
De ouwe hier, Mercedes 250 is nu 42 jaar. Helaas is de bodem compleet doorgeroest en heb ik geen idee hoe ie er nu uitziet. Staat ergens bij een garage. Heeft een elektrisch open dak wat niet meer open ging nadat ie was gespotenen slurpte 1 op 4
Maar moest huilen toen ik hoorde dat ie het waarschijnlijk niet gaat redden. Of ik moet een zak geld ergens vandaan toveren
![]()

Ik neem het in overwegingquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Nijna als een mondkapje helpt, zou ik het gewoon doen. Mondkapjes zijn best wel ingeburgerd nu![]()
Ik ga ze ook weer in mn tas doen. Als we in het park fietsen zijn er van die wolken mugjes. Die vliegen niet mn mond in (daar komt dat pond insecten ook niet vandaan) maar ze vliegen in mn neus. En das niet fijn

Zelfs dįt is tegenwoordig oud voor een auto hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is van januari 1999, dus ze is 24, een jonkie eigenlijk nog
Nou, er zat ineens een korstje op😳 en het gaatje zelf voelt ook dik. Ik heb gister een ontsmettings spulletje erop gedaan. Moet ik maar vaker doen dan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook om andere reden geļrriteerd zijn. Insectenbeet of een keertje gekrabd of zo.
Ik zou ontsmetten met alcohol en er proberen zoveel mogelijk van af te blijven.
Ah, het gebeurt dus vaker! Ik kon helemaal niks over ontstoken oorbelgaatjes vinden, behalve nieuw gepriktquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:14 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook al minstens 10 jaar geen oorbellen meer draag, maar de gaatjes ontsteken nog regelmatig!
Doe dat, in overweging nemenquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik neem het in overwegingeigenlijk zou ik het eens moeten proberen.
Die wolken mugjes zijn ook smerig ja, overal zitten ze dan.
Qua ontstoken gaatje... geen idee. Schoon houden en niet aanzitten?
Als je de huisarts niet wilt bellen kijk je het toch nog een dag aan? Tenzij je er veel last van hebt, dan zou ik even overleggen. Als het erger wordt, dan zou ik denk ik toch geneigd zijn om voor het weekend nog even te overleggen met de huisarts.

Over een tijdje, morgen of overmorgen of zo, komt er pus uit en dan is het zo over.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:38 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zelfs dįt is tegenwoordig oud voor een auto hoor
[..]
Nou, er zat ineens een korstje op😳 en het gaatje zelf voelt ook dik. Ik heb gister een ontsmettings spulletje erop gedaan. Moet ik maar vaker doen dan.
[..]
Ah, het gebeurt dus vaker! Ik kon helemaal niks over ontstoken oorbelgaatjes vinden, behalve nieuw gepriktmaar niet ouwe. Dacht, ik heb weer wat hoor
[..]
Doe dat, in overweging nemenIk ga ze zo ook weer in mn tas stoppen. Vliegjesvrij fietsen, lijkt me heerlijk.
Neuh, de ha laat ik even voor wat ie is. Na zijn blunder van mijn nekhernia en het bleek tospruts ik zelf wel. Ik weet nu dat het vaker kan gebeuren dus het zal wel weer overgaan
Hoewel dat niet aanzitten wordt wel een dingetje. Ik pulk steeds aan dat korstje
![]()
![]()
Dank jullie wel

Ah, fijn vooruitzichtquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Over een tijdje, morgen of overmorgen of zo, komt er pus uit en dan is het zo over.

Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef exode het volgende:
Juul is op schoolreisje, mevrouw had in de bus DE plek, bovenin op de eerste rij, dus letterlijke eerste rang. Ze had er enorm veel zin in.
Ik zit vandaag op kantoor en kijk verwonderd om me heen. Ik zie korte broeken, buiktruitjes, teenslippers (de strandversies he), ben ik nou zo oud, ik vind het bijzonder om zo op kantoor rond te lopen.

Nou die dus, ik vind dat dus ook niet kunnen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:38 schreef amaranta het volgende:
Slippers zijn voor op het strand. En dan heb ik het over die plastic Havaianas enzo. Die horen niet in op een kantoor of als leerkracht.

Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...

Die is gewoon een cupmaat of 3 te klein.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?
https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/
Let's agree to disagree op kortebroekenvlak ;-) Tenzij veiligheidsissues of werkuniform oid vind ik dat een nette (!) korte broek moet kunnen. Ook op kantoor in de airco. Teenslippers en buiktruitjes vind ik dan weer niet kunnen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:07 schreef exode het volgende:
[..]
Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)
Het is eerder de combinatie korte broek met slippers, het totaalplaatje dus.

Ik heb ooit gewerkt op een kantoor en die hadden het uitgezocht. Ergens zijn dus formeel kantooretiquetteregels uitgeschreven blijkbaar, maar blote benen bij vrouwen zijn volgens die richtlijnen ook niet toegestaan en vrouwen moeten dus altijd een panty aan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...

Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?
https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/

quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.

Ik draag sowieso alleen korte broeken in mijn vrije tijd, maar da's omdat dat niet lekker zit op onze bureaustoelen. Ik draag naar kantoor vooral heel erg veel jurken. Deze heb ik vandaag aan met een paar zwarte pumps:quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.

Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervanquote:

Haha. Das net zoiets als bij de kapper komen met een foto… je krijgt het kapsel maar niet het hoofd.. en vaak pakt het bij jou dan anders uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervan![]()

Ik ook niet hoor. Gewoon altijd lange broek aan naar werk en altijd mouwen. Alleen thuis en in de tuin durf ik een jurk aan te doen. Korte broeken heb ik niet eens.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |