Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...
Die is gewoon een cupmaat of 3 te klein.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?
https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/
Let's agree to disagree op kortebroekenvlak ;-) Tenzij veiligheidsissues of werkuniform oid vind ik dat een nette (!) korte broek moet kunnen. Ook op kantoor in de airco. Teenslippers en buiktruitjes vind ik dan weer niet kunnen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:07 schreef exode het volgende:
[..]
Er is airco in ons kantoor he.....(en hoera hij doet het goed dit jaar)
Het is eerder de combinatie korte broek met slippers, het totaalplaatje dus.
Ik heb ooit gewerkt op een kantoor en die hadden het uitgezocht. Ergens zijn dus formeel kantooretiquetteregels uitgeschreven blijkbaar, maar blote benen bij vrouwen zijn volgens die richtlijnen ook niet toegestaan en vrouwen moeten dus altijd een panty aan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niks met een nette korte broek. Waarom zouden dames wel in een rok mogen en mannen bij deze achterlijke temperaturen verplicht in een lange broek moeten? Buiktruitjes en strandslippers vind ik dan weer niet kunnen...
Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?
https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: doe maar geen underboob op kantoor. Tieten leiden sowieso al af, is mijn ervaring.
Ik draag sowieso alleen korte broeken in mijn vrije tijd, maar da's omdat dat niet lekker zit op onze bureaustoelen. Ik draag naar kantoor vooral heel erg veel jurken. Deze heb ik vandaag aan met een paar zwarte pumps:quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.
Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervanquote:
Haha. Das net zoiets als bij de kapper komen met een foto… je krijgt het kapsel maar niet het hoofd.. en vaak pakt het bij jou dan anders uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb niet hetzelfde classy kapsel, maar voel me ook altijd wel classy in deze jurk. Cirkelrok, hak en een simpel shirtje overigens ook. Ik hou ervan![]()
Ik ook niet hoor. Gewoon altijd lange broek aan naar werk en altijd mouwen. Alleen thuis en in de tuin durf ik een jurk aan te doen. Korte broeken heb ik niet eens.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:41 schreef Hupje het volgende:
Ik doe dus echt niks tot boven de knie aan naar m'n werk (school). Blote schouders wel als de mussen van het dak vallen, maar dan wel iets wat een beetje bedekt en bijv geen spaghetti bandjes. Collega's moeten het zelf weten, ik voel me daar niet prettig bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |