Light blue van D&G. Ik vind hem het hele jaar heerlijk maar het is een vrij frisse geur.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:17 schreef amaranta het volgende:
Oh en tips voor een frisse zomer parfum.
Jill Sun valt al af
Snag tightsquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef amaranta het volgende:
Hoe heten ook alweer die ene leggings die je onder een jurkje kan dragen. Waar iedereen hier zo wild van is?
Thnkx. Ik zat met snuggs in m’n hoofd maar dat is menstruatie ondergoed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Snag tights
En ik draag zelden of nooit parfum meer sinds ik kinderen heb, maar vind op een zomerse dag die appel van DKNY wel heerlijk ruiken.
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:38 schreef exode het volgende:
[..]
Light blue van D&G. Ik vind hem het hele jaar heerlijk maar het is een vrij frisse geur.
Een van mijn favoriete luchtjes.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef Morgane89 het volgende:
Davidoff Cool Water is ook heel lekker fris.
Heel herkenbaar dit, mij zul je nog steeds niet zo snel in het openbaar in een jurk tegen komen, maar die kans is wel groter geworden. Voor vakantie heb ik wel zomerjurken (handig voor over de zwemkleding). En zo bouw ik dat langzaam uit. Daarentegen ga ik gerust in mijn oerlelijke kippen-onesie mijn berging (naast de voordeur) in, en in de winter breng ik op mijn vrije dag de kinderen gewoon in mijn oude vroeger zwarte joggingsbroek naar school. En ik haal ze ook gewoon op in korte broek!quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:37 schreef Hupje het volgende:
Leuk! @:Tink89 Ik voel me erg oncomfortabel in jurkjes. Voel me al onzeker en heb een stom postuur. Ik heb nu 1 jurkje wat ik thuis aan doe. Om me er in het openbaar mee te vertonen is nog wel een drempel over
GADverquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?
https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/
Jij hebt sowieso misselijk goeie benen voor een recent bevallen vrouwquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb besloten dat ik nu eens schijt ga hebben aan mijn opvattingen over mijn benen en gewoon korte broeken draag (niet op mijn werk overigens, daar ben ik toch niet). Ze worden in ieder geval niet aantrekkelijker van altijd ingepakt zitten. En ik heb een lange en een korte voedingsjurk gekocht dus daar moet ik het mee doen deze zomer.
Ik baar toch niet met mijn benen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso misselijk goeie benen voor een recent bevallen vrouw
Dank! Wat vreemd dat ze hem dan wel willen laten afzwemmen. Ik snap dat ze voor het eind van het schooljaar nog even ruimte willen maken voor nieuwe aanwas, maar het gat is toch wel zo’n bekend struikelblok dat je gewoon moet kunnen? De kinderen moesten bij ons 2x de borstcrawl doen omdat het (door wat onduidelijke instructie) de eerste keer bij veel kinderen rommelig ging. Dus best streng allemaal.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En gefeliciteerd Phaidra! Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
Dit inderdaad, bij A was er 1 meisje wat niet door het gat kwam. Ze hebben haar nog heel wat keren laten proberen, maar het lukte echt niet (niet eens in de buurt). Ze werd met ouders naar de kleedruimte gestuurd waarna gezegd werd dat iedereen het diploma had gehaald.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat hij het ook gewoon haalt. Het is zo sneu als het niet lukt.
Van B naar C gaat ook lekker snel. Dat was bij mijn zoon in 6 weken geregeld. Mijn zoon kon goed zwemmen, maar was dromerig en daarom langzaam. Bij C moeten ze best veel banen doen en op een gegeven moment waren alle zwemmers al klaar en was hij nog niet eens halverwege. Toen werd er zelfs nog omgeroepen dat snelheid geen issue was bij het examen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Nolita het volgende:
[..]
Dit inderdaad, bij A was er 1 meisje wat niet door het gat kwam. Ze hebben haar nog heel wat keren laten proberen, maar het lukte echt niet (niet eens in de buurt). Ze werd met ouders naar de kleedruimte gestuurd waarna gezegd werd dat iedereen het diploma had gehaald.![]()
Onze kleuter zwemt over 2 weken af voor B.![]()
We gaan nog door voor C daarna. Valt me op dat er (in verhouding) weinig doorgaan voor C. Ik kan het me voorstellen hoor, hier gaat het allemaal voorspoedig dus we gaan gewoon door.
Zo’n aanwas is er bij ons ook niet, er gaan max 3 kinderen nieuw bij gaan komen straks, en van zijn huidige groepje van vier zijn er twee die sowieso door gaan naar de C-groep, en de derde ook verwacht ik. Ik hoop maar dat ze geoefend hebben met het gat op verdere afstand dan noodzakelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank! Wat vreemd dat ze hem dan wel willen laten afzwemmen. Ik snap dat ze voor het eind van het schooljaar nog even ruimte willen maken voor nieuwe aanwas, maar het gat is toch wel zo’n bekend struikelblok dat je gewoon moet kunnen? De kinderen moesten bij ons 2x de borstcrawl doen omdat het (door wat onduidelijke instructie) de eerste keer bij veel kinderen rommelig ging. Dus best streng allemaal.
Maar ik hoop dat hij het ook gewoon haalt. Het is zo sneu als het niet lukt.
Dat is wel raar. Heb je het nog nagevraagd of ga je het hem laten proberen? Bij B is het gat op 6m.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
Mijn man doet meestal de zwemles van zoon, die zwemt direct na m’n dochters dus we doen estafette. Ik hoorde dit pas toen hij maandag met het afzwem-papiertje thuis kwam. De zwemleraar vond hem niet beter of slechter zwemmen dan de rest volgens man, maar het gat hadden ze deze week niet gedaan. We gaan het zien. Vorige keer vond ik ze ook redelijk streng, met ook echt een ander team leraren erbij om te beoordelen. Leek iig meer dan een formaliteit.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:06 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Heb je het nog nagevraagd of ga je het hem laten proberen? Bij B is het gat op 6m.
Bij onze vereniging moeten we echt streng zijn voor het afzwemmen. Zoon mocht de vorige keer ook niet afzwemmen voor C. Hij zwemt nu beter, dus ik hoop voor hem dat hij dit keer wel mag.
Ervaringsdeskundige. Inmiddels ben ik er wel achter dat dit in deze vorm niet bij mij past.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:07 schreef exode het volgende:
Dat is wel heel sneu FF, beterschap daar, hopelijk is het er nu uit en knappen ze snel op!
Wat voor cursus doe je Nijna?
Wij staan alweer in de startblokken om te gaan sporten, eerst de kinderen op school afgooien. Het huis is heerlijk afgekoeld vannacht, alle ramen wagenwijd open gehouden.
En zwemmen, B mag donderdag voor Junior Redder 2 afzwemmen. Hij is supertrots. Juul begint hopelijk in september met A en die gaat door tot minstens diploma C. Hier wordt gezwommen in de Vecht en in de Plassen, beide natuurwater, beide koud en beide erg diep. Dus ik vind het wel een must.
Willem heeft gisteren proefgezwommen voor zijn A. We horen vandaag of morgen of ie daadwerkelijk op mag. Ik vind dat ie het beste zwemt van heel zijn groepje, maar ja… ik ben natuurlijk zijn moederquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Och FFJammer van het feestje maar zo is het geen doen. Beterschap
![]()
Hier werd eerst proefgezwommen voor het afzwemmen. Dan kreeg je te horen of je kind wel of niet mocht afzwemmen. Het eigenlijke afzwemmen werd dus écht alleen gedaan als het zeer waarschijnlijk was dat een kind het ging halen.
Zoon heeft een C certificaat. Na een les of tig waar hij de koprol niet durfde, vond ik het wel genoegDe rest ging prima maar hij struikelde over de koprol en om dan door te gaan... Gaf hem frustraties en mij net zo goed. Dus besproken en toen mocht hij afzwemmen voor C maar zonder koprol. Staat er ook bij, dacht ik.
Ik ga dit weekend dochter en haar kersverse gezinnetje helpen
Edit: 13 C lessen gehad![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:37 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Willem heeft gisteren proefgezwommen voor zijn A. We horen vandaag of morgen of ie daadwerkelijk op mag. Ik vind dat ie het beste zwemt van heel zijn groepje, maar ja… ik ben natuurlijk zijn moeder![]()
Kevin heeft 4 lessen gehad in badje 1 en zat gisteren opeens in badje 2. Die gaat als een raket.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zó jaloers, @:mushanga71, ik kan niet wachten tot ik oma word.
Het is wat dubieus om dat hardop te zeggen als je kinderen 12 en 13 zijn, zo heb ik gemerkt.quote:
quote:Ik moest vorige week zo lachen;
Als ik voor een spoorwegovergang moet stoppen dan doe ik met Soneal vaak "Komt de trein van links of van rechts?", deze keer zat kleinzoon van 4½ naast me en we stonden voor gesloten spoorbomen.
Dus ik zeg tegen kleinzoon: "Wat denk je? Komt de trein van die kant (rechts) of van die kant (links)?"
Kz wees naar links, dus ik zei "Okay, dan zegt oma die kant (rechts)".
De trein kwam van rechts, ik keek naar Kz, die was teleurgesteld aan het nadenken en zei toen: "Ik zei dat hij naar die kant zou gaan, dus ik heb gewonnen!"
![]()
Hij wist wel dat hij geen gelijk had, want het "en jij niet" ontbrak aan het eind van zijn zin
Het komische is dat onze kinderen onze bejaardenbak (Honda) met raam in het dak (niet te openen, maar wel af te sluiten) hartstikke stoer vinden, al vinden ze Tesla's nog stoerder.quote:En hij vindt het geweldig dat hij in mijn auto voorin mag, zoveel meer zicht, met het dak open helemaal.
Ik heb ook een kinderzonnebril in de passagiersdeur liggen die heel erg op mijn RayBan lijkt, dus dan zitten we samen met onze zonnebrillen op te genieten
"Oma, ik mag naast jou hè..."
Mijn oudste had het ook met afzwemmen voor B. Het lukte hem niet (in de zwemlessen altijd wel, het was puur de spanning) en de situatie werd heel onpedagogisch aangepakt. Na afloop moest hij opnieuw. 3x lukte het niet en hij werd steeds verdrietiger en in paniek, dat hielp natuurlijk totaal niet. Toen hebben we eerst even een break genomen om te kalmeren en zijn we daarna samen gegaan (ouders mochten mee het water in bij het watertrappelen, dat was wel een gelukje). En toen lukte het tochquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Nolita het volgende:
[..]
Dit inderdaad, bij A was er 1 meisje wat niet door het gat kwam. Ze hebben haar nog heel wat keren laten proberen, maar het lukte echt niet (niet eens in de buurt). Ze werd met ouders naar de kleedruimte gestuurd waarna gezegd werd dat iedereen het diploma had gehaald.![]()
Onze kleuter zwemt over 2 weken af voor B.![]()
We gaan nog door voor C daarna. Valt me op dat er (in verhouding) weinig doorgaan voor C. Ik kan het me voorstellen hoor, hier gaat het allemaal voorspoedig dus we gaan gewoon door.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zó jaloers, @:mushanga71, ik kan niet wachten tot ik oma word.
Nou, zeg nooit nooit kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:45 schreef exode het volgende:
Wij worden nooit oma, B gaat in de jungle wonen en wil geen kinderen. Juul gaat met hem mee naar de jungle want anders mist ze hem zo.
Dus nou ja, over een paar jaar hebben we onze handen vrij denk ik.
Zegt de vrouw die ook nooit kinderen wilde.
Je kan ze noemen zoals je wilt, wij weten de echte namen toch niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ik moet een keer nicknames gaan bedenken, want straks is het anders Kz1 en Kz2.
Nou zou ik Kz1 dus Zayn kunnen noemen, dat dan wel weer
True.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kan ze noemen zoals je wilt, wij weten de echte namen toch niet.
De oudste zoon of de oudste kleinzoon?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
True.
Zayn of Zane voor de oudste dan maar, dat is makkelijk als Z1 te onthouden
Ik kan er ook Shane van maken, dat klinkt een beetje Iers, maar dat is dezelfde voorletter als Soneal, dus dat is niet handig.
Ik denk dat mijn schoonouders dat gevoel ook een beetje hadden. Ze hadden rond de uitgerekende datum een vakantie geboekt (die stond al langer gepland). Die lieten ze gewoon staan en zeiden ook letterlijk dat het niet zo erg zou zijn als ze de baby pas na een week zouden zien, want hij blijft toch wel langer klein? Ze hebben het nooit echt gezegd met zoveel woorden, maar hier hebben ze echt spijt van gehad. Zodra de oudste was geboren waren ze echt verliefd op hem en lieten ze geen kans onbenut om hem te zien en te knuffelen. Hij kwam wat eerder, dus ze moesten de volle 3 weken vakantie wachten tot ze langs konden komenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:16 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]Jouw beurt komt echt nog wel
![]()
Voor mij kwam het compleet onverwachts, had echt geen idee. Dochter riep altijd dat ze géén kinderen wilde. Nou riep ik dat tot mn 25e ookmaar toen ik ineens een appje met de echo kreeg... Heb ook nooit echt oma ambities gehad, eigenlijk
Ik vind het hartstikke leuk hoor, maar moet er nog wel ingroeien, zeg maar
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |