abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2023 @ 18:26:42 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209524299
Ik heb ook voor het eerst in 20 jaar een korte broek! *O*
Ben ik dan nu slank? Nope! Maar dik ben ik toch wel, met of zonder korte broek en voor mij is het een stuk prettiger met. En wie het niet zint kijkt maar de andere kant op! :{w

Overigens dan weer niet naar mijn werk, maar ook daar doe ik wel een jurkje tot over de knie met BLOTE benen als de mussen dood van het dak vallen. Ook bij een uitvaart zelf. :Y
Als ze iemand met een panty hadden gewild dan hadden ze de mantelpakjes-brigade wel ingeschakeld. ;)
pi_209524377
Ik heb met dit weer elke dag een korte broek en slippers aan, maar dus niet op kantoor.

Jurkjes draag ik alleen op het strand eigenlijk.

Mooie jurk Tink!
  donderdag 15 juni 2023 @ 19:16:39 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209524729
Hoe heten ook alweer die ene leggings die je onder een jurkje kan dragen. Waar iedereen hier zo wild van is?
  donderdag 15 juni 2023 @ 19:17:25 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209524736
Oh en tips voor een frisse zomer parfum.
Jill Sun valt al af
pi_209524859
Never mind ;-)

[ Bericht 97% gewijzigd door XXXKarinXXX op 15-06-2023 19:52:03 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_209524931
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:17 schreef amaranta het volgende:
Oh en tips voor een frisse zomer parfum.
Jill Sun valt al af
Light blue van D&G. Ik vind hem het hele jaar heerlijk maar het is een vrij frisse geur.
  donderdag 15 juni 2023 @ 20:08:40 #157
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209525235
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef amaranta het volgende:
Hoe heten ook alweer die ene leggings die je onder een jurkje kan dragen. Waar iedereen hier zo wild van is?
Snag tights

En ik draag zelden of nooit parfum meer sinds ik kinderen heb, maar vind op een zomerse dag die appel van DKNY wel heerlijk ruiken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 15 juni 2023 @ 20:30:18 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209525454
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 20:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Snag tights

En ik draag zelden of nooit parfum meer sinds ik kinderen heb, maar vind op een zomerse dag die appel van DKNY wel heerlijk ruiken.
Thnkx. Ik zat met snuggs in m’n hoofd maar dat is menstruatie ondergoed.

Qua appel vind ik Ralph van RL heel lekker. In een blauw flesje.
  donderdag 15 juni 2023 @ 20:46:23 #159
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209525632
Davidoff Cool Water is ook heel lekker fris.
pi_209525696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 19:38 schreef exode het volgende:

[..]
Light blue van D&G. Ik vind hem het hele jaar heerlijk maar het is een vrij frisse geur.
Die heb ik ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209525758
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 20:46 schreef Morgane89 het volgende:
Davidoff Cool Water is ook heel lekker fris.
Een van mijn favoriete luchtjes.

Leuk jurkje @Tink89

Ik draag geen korte broek naar mijn werk, wel een capri. Bij ons dragen ze echt van alles, korte broek, naveltruitje, slippers. Maar geen formele organisatie, geen kledingvoorschriften.

Vandaag is mijn jubileum... 12,5 jaar in dienst. *O*
Mijn collega's hadden mijn foto door het hele pand gehangen, er hingen slingers rond mijn bureau. We zijn met z'n 6en gaan lunchen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209525770
Gefeliciteerd met het zwemdiploma van jongste @Phaidra *O*
Wat een opluchting is dat altijd, van die zwemlessen af :Y

Oeh @Tink89 dát vind ik echt een leuk jurkje O+
Ik heb twee jurkachtige flubberdingen voor in huis, geen korte broeken en geen spaghettibandjes. Ben altijd in het lang, behalve mn mouwen.

Mijn zogenaamde nekhernia die toch tos bleek, is over. Als ik weer last mocht krijgen, dan maak ik weer een afspraak. Maar voor nu ist klaar :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209526015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 16:37 schreef Hupje het volgende:
Leuk! @:Tink89 Ik voel me erg oncomfortabel in jurkjes. Voel me al onzeker en heb een stom postuur. Ik heb nu 1 jurkje wat ik thuis aan doe. Om me er in het openbaar mee te vertonen is nog wel een drempel over :@
Heel herkenbaar dit, mij zul je nog steeds niet zo snel in het openbaar in een jurk tegen komen, maar die kans is wel groter geworden. Voor vakantie heb ik wel zomerjurken (handig voor over de zwemkleding). En zo bouw ik dat langzaam uit. Daarentegen ga ik gerust in mijn oerlelijke kippen-onesie mijn berging (naast de voordeur) in, en in de winter breng ik op mijn vrije dag de kinderen gewoon in mijn oude vroeger zwarte joggingsbroek naar school. En ik haal ze ook gewoon op in korte broek!

Vandaag ook lekker in korte broek naar Ouwehands geweest. Was heerlijk weer! Em was ook zeer blij om de panda’s weer te zien, en een van de panda’s ging er ook even goed voor zitten buiten. En deze keer ook veel beren gezien, die waren 1,5 jaar geleden allemaal in winterslaap waar we geen rekening mee gehouden hadden toen. Zoon was vooral blij met een stuk vervelling dat we onder de leguaan vonden. Volgend jaar moeten we sowieso weer terug, voor de koala’s die dan komen!

En gefeliciteerd Phaidra! Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
  donderdag 15 juni 2023 @ 22:02:10 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209526584
Maar waarom laten ze 'm dan afzwemmen? Hier doen ze dat pas als kinderen alle punten beheersen. Zo rot voor je kind ook om het niet te halen...

En wat jurken betreft: ik heb het te warm om de hele week in een lange broek te lopen. En dit is zo makkelijk! Onderbroek, bh, jurk, pumps of toms, klaar! Het scheelt ook gewoon nadenktijd in de ochtend _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209526782
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:46 schreef amaranta het volgende:
En de underboob?
Of heeft deze dame gewoon een te kleine bikini aan?

https://www.flair.nl/toda(...)de-winkels~b34aef8e/
GADver
Zo fantastisch als borsten zijn, zo lelijk kun je ze verpakken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209526811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 18:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb besloten dat ik nu eens schijt ga hebben aan mijn opvattingen over mijn benen en gewoon korte broeken draag (niet op mijn werk overigens, daar ben ik toch niet). Ze worden in ieder geval niet aantrekkelijker van altijd ingepakt zitten. En ik heb een lange en een korte voedingsjurk gekocht dus daar moet ik het mee doen deze zomer.
Jij hebt sowieso misselijk goeie benen voor een recent bevallen vrouw }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209526867
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jij hebt sowieso misselijk goeie benen voor een recent bevallen vrouw }:|
Ik baar toch niet met mijn benen? :o Maar dankjewel denk ik :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209527581
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
En gefeliciteerd Phaidra! Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
Dank! Wat vreemd dat ze hem dan wel willen laten afzwemmen. Ik snap dat ze voor het eind van het schooljaar nog even ruimte willen maken voor nieuwe aanwas, maar het gat is toch wel zo’n bekend struikelblok dat je gewoon moet kunnen? De kinderen moesten bij ons 2x de borstcrawl doen omdat het (door wat onduidelijke instructie) de eerste keer bij veel kinderen rommelig ging. Dus best streng allemaal.

Maar ik hoop dat hij het ook gewoon haalt. Het is zo sneu als het niet lukt ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209527832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dit inderdaad, bij A was er 1 meisje wat niet door het gat kwam. Ze hebben haar nog heel wat keren laten proberen, maar het lukte echt niet (niet eens in de buurt). Ze werd met ouders naar de kleedruimte gestuurd waarna gezegd werd dat iedereen het diploma had gehaald. :')

Onze kleuter zwemt over 2 weken af voor B. *O*
We gaan nog door voor C daarna. Valt me op dat er (in verhouding) weinig doorgaan voor C. Ik kan het me voorstellen hoor, hier gaat het allemaal voorspoedig dus we gaan gewoon door.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 02:19:46 #170
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209528480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Nolita het volgende:

[..]
Dit inderdaad, bij A was er 1 meisje wat niet door het gat kwam. Ze hebben haar nog heel wat keren laten proberen, maar het lukte echt niet (niet eens in de buurt). Ze werd met ouders naar de kleedruimte gestuurd waarna gezegd werd dat iedereen het diploma had gehaald. :')

Onze kleuter zwemt over 2 weken af voor B. *O*
We gaan nog door voor C daarna. Valt me op dat er (in verhouding) weinig doorgaan voor C. Ik kan het me voorstellen hoor, hier gaat het allemaal voorspoedig dus we gaan gewoon door.
Van B naar C gaat ook lekker snel. Dat was bij mijn zoon in 6 weken geregeld. Mijn zoon kon goed zwemmen, maar was dromerig en daarom langzaam. Bij C moeten ze best veel banen doen en op een gegeven moment waren alle zwemmers al klaar en was hij nog niet eens halverwege. Toen werd er zelfs nog omgeroepen dat snelheid geen issue was bij het examen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209528665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dank! Wat vreemd dat ze hem dan wel willen laten afzwemmen. Ik snap dat ze voor het eind van het schooljaar nog even ruimte willen maken voor nieuwe aanwas, maar het gat is toch wel zo’n bekend struikelblok dat je gewoon moet kunnen? De kinderen moesten bij ons 2x de borstcrawl doen omdat het (door wat onduidelijke instructie) de eerste keer bij veel kinderen rommelig ging. Dus best streng allemaal.

Zo’n aanwas is er bij ons ook niet, er gaan max 3 kinderen nieuw bij gaan komen straks, en van zijn huidige groepje van vier zijn er twee die sowieso door gaan naar de C-groep, en de derde ook verwacht ik. Ik hoop maar dat ze geoefend hebben met het gat op verdere afstand dan noodzakelijk.

Ik had ook zo niet op afzwemmen gerekend dat ik ook gewoon een andere afspraak had staan zaterdagmiddag. Die heb ik iets naar achter kunnen schuiven, dus ik kan nog net zien of hij het gat gaat halen.

En zij die vannacht al drie keer kinderen met spuug in hun haar heeft laten douchen groeten u :'( Eerst Lala, toen Em en de derde keer weer Em (maar die was netjes in het bakje, alleen ging ze daar ook met haar haar in hangen). En door de ventilator kan ik ze moeilijker horen, dus dan ben je gefocust op elk raar geluidje. Kortom, wij zijn wakker.
pi_209528782
@FlyingFish, mogguh. Lekker nachtje... hopelijk knappen ze gauw weer op.
Ik ben er ook maar uit gegaan, ik ben met een cursus bezig via STAP en ik moet gaan afronden, maar rotopdrachten en ik heb het al zo vaak aan de kant gemieterd dat ik nu echt wel zal gaan moeten :{ .
En aangezien ik toch al wakker was, dan maar achter de computer nu. Deuren open gezet, kan het nog wat afkoelen in huis, dat is dan weer een voordeel :')
Fake it till you make it...
pi_209528876
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 21:17 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon mag zaterdag afzwemmen voor B. Hadden we absoluut niet op gerekend, ik vind hem nog slecht zwemmen en hij heeft het gat nog geen enkele keer (voor zijn B) gehaald. Mijn verwachtingen liggen dus ook laag.
Dat is wel raar. Heb je het nog nagevraagd of ga je het hem laten proberen? Bij B is het gat op 6m.
Bij onze vereniging moeten we echt streng zijn voor het afzwemmen. Zoon mocht de vorige keer ook niet afzwemmen voor C. Hij zwemt nu beter, dus ik hoop voor hem dat hij dit keer wel mag.
pi_209528935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 07:06 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dat is wel raar. Heb je het nog nagevraagd of ga je het hem laten proberen? Bij B is het gat op 6m.
Bij onze vereniging moeten we echt streng zijn voor het afzwemmen. Zoon mocht de vorige keer ook niet afzwemmen voor C. Hij zwemt nu beter, dus ik hoop voor hem dat hij dit keer wel mag.
Mijn man doet meestal de zwemles van zoon, die zwemt direct na m’n dochters dus we doen estafette. Ik hoorde dit pas toen hij maandag met het afzwem-papiertje thuis kwam. De zwemleraar vond hem niet beter of slechter zwemmen dan de rest volgens man, maar het gat hadden ze deze week niet gedaan. We gaan het zien. Vorige keer vond ik ze ook redelijk streng, met ook echt een ander team leraren erbij om te beoordelen. Leek iig meer dan een formaliteit.

De teller staat ondertussen op 4 x een kind gedoucht, 2 ondergespuugde bedden en 3 gedweilde vloeren. We hebben hun kinderfeestje, dat vandaag tijdens de studiedag zou zijn, maar afgeblazen. Dat gaat nog een teleurstelling worden als ze dat straks horen.
pi_209528991
Beterschap FF :* wat jammer van het feestje.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')