Blijkbaar nietquote:Op zondag 11 juni 2023 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn er geen lensfilters die de flare van die koplampen wat verminderd?
Graag ook voor de straat op bijv. de N wegen.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
De #7 remde voor een slow zone en daar reden een paar bovenop/langsquote:Op zondag 11 juni 2023 00:04 schreef Red_85 het volgende:
Wtf is daar gaande?
En hoe lang hebben we tot nu toe kunnen rijden zonder slow zones of fcy's?
Damn, wat een gelul.
Lastig te zien hoe en wat, maar er knalde een GT wagen vol op een ander en de #7 was daar ook bij betrokken.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:04 schreef Red_85 het volgende:
Wtf is daar gaande?
En hoe lang hebben we tot nu toe kunnen rijden zonder slow zones of fcy's?
Damn, wat een gelul.
Dat is de vooruitgang van digitale tv. Kan niet omgaan met witbalansquote:Op zondag 11 juni 2023 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
Wisseling van de wacht; ik heb het eerste deel gedaan toen jij afwezig wasquote:
Fairquote:Op zondag 11 juni 2023 00:21 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht; ik heb het eerste deel gedaan toen jij afwezig was
De energie van de brandstof en het hybride systeem, denk ik.quote:
Welk systeem?quote:Op zondag 11 juni 2023 00:29 schreef Nattekat het volgende:
Zit die Peugeot straks driekwart ronde voor de rest
En dan nog dat ingewikkelde systeem dat ik nog steeds niet snap.
Oh dat hoef je ook niet te begrijpen. Op Le Mans lijkt het me vrij zinloos en is het voornaamste effect dat een SC langer duurtquote:Op zondag 11 juni 2023 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Safety car unlapping neutralisatie onzin ik haat het
Ik hoop van harte dat ik het na dit jaar ook nooit meer terug ga zien.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat hoef je ook niet te begrijpen. Op Le Mans lijkt het me vrij zinloos en is het voornaamste effect dat een SC langer duurt
Die kans lijkt me aanwezigquote:Op zondag 11 juni 2023 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ik het na dit jaar ook nooit meer terug ga zien.
Alles achter 1 SC is erger in elk opzicht dan de oude vertrouwde oplossing.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:51 schreef Starflyer het volgende:
Eerst alle auto's achter de 3 SC's, dan alles opruimen en daarna alles achter 1 SC. En daarna alles wat voor de class leader rijdt voorbij de SC.
Die laatste stap mogen ze van mij wel achterwege laten, maar alles achter 1 SC krijgen vind ik prima.
Juist niet. Dan doe je de wachttijd bij het rode licht van de pitstraat teniet, in plaats van dat je daardoor, zoals vroeger, benadeeld wordt. Dat vind ik juist het enige goede van deze regels.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles achter 1 SC is erger in elk opzicht dan de oude vertrouwde oplossing.
mwah, die 2e stap moeten ze gewoon direct uitvoerenquote:Op zondag 11 juni 2023 00:51 schreef Starflyer het volgende:
Eerst alle auto's achter de 3 SC's, dan alles opruimen en daarna alles achter 1 SC. En daarna alles wat voor de class leader rijdt voorbij de SC.
Die laatste stap mogen ze van mij wel achterwege laten, maar alles achter 1 SC krijgen vind ik prima.
Je weet dat kleine gaten tussen auto's plots bijna een hele ronde kunnen worden? Je vergroot het probleem van de 3 SCs.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Juist niet. Dan doe je de wachttijd bij het rode licht van de pitstraat teniet, in plaats van dat je daardoor, zoals vroeger, benadeeld wordt. Dat vind ik juist het enige goede van deze regels.
Daarvoor is het circuit te lang. Moeten ze langer wachten met opruimen.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, die 2e stap moeten ze gewoon direct uitvoeren
Freitas. Die hebben ze bij de F1 er al weer uitgegooid na dat akkefietje in Japan vorig jaar.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:56 schreef Jane het volgende:
De stem van de Race Director lijkt een beetje op die van de engineer van Charles Leclerc.![]()
"We are checking"
Niet als ze de leiders voorop hebben. Maar ik snap dat dat niet altijd het geval is, vandaar de pass around.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat kleine gaten tussen auto's plots bijna een hele ronde kunnen worden? Je vergroot het probleem van de 3 SCs.
3 SCs is beter, dan hadden we nu weer geracet. Nu is de #8 plots weer vlak achter de leider terwijl ze net geen ronde achterstand hadden voor de SC.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als ze de leiders voorop hebben. Maar ik snap dat dat niet altijd het geval is, vandaar de pass around.
Zo heeft elk scenario wel een nadeel.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 SCs is beter, dan hadden we nu weer geracet. Nu is de #8 plots weer vlak achter de leider terwijl ze net geen ronde achterstand hadden voor de SC.
Ik heb liever het risico - het is geen gegeven en niet eens de meest waarschijnlijke uitkomst - dat gevechten opgebroken worden, maar dat we niet zo ellendig lang hoeven te worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo heeft elk scenario wel een nadeel.
Zouden ze er voor de SC vlak achter zitten en de pits ingaan, zitten ze bij 3 SCs in een keer er minuten achter, wat een gevecht teniet doet. Dan heb ik het liever andersom.
Het is nog niet zo erg als de 24 uur van de Nürburgring vorig jaar, toen de halve race onder een rode vlag was vanwege het slechte weer.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:07 schreef Jane het volgende:
24 uur achter de safety car rijden. Rare sport eigenlijk.
Racen in de sneeuwquote:Op zondag 11 juni 2023 01:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is nog niet zo erg als de 24 uur van de Nürburgring vorig jaar, toen de halve race onder een rode vlag was vanwege het slechte weer.
Wat doet Junior Strous tegenwoordig?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, nu gaat Meindert 'ik ben beschikbaar voor een stoeltje" van Buuren aanschuiven
Welterusten. Tot morgen!quote:Op zondag 11 juni 2023 01:40 schreef Starflyer het volgende:
En weer een FCY.
Dat is het wel voor mij. Ik ga slapen. Tot morgen!
Welterusten! Is meer groen racen te zien in het daglicht hoop ikquote:Op zondag 11 juni 2023 01:40 schreef Starflyer het volgende:
En weer een FCY.
Dat is het wel voor mij. Ik ga slapen. Tot morgen!
Soms heb je mazzel nodigquote:
Als ze met die belachelijke SCs blijven komen, is alleen het laatste stuk relevantquote:Op zondag 11 juni 2023 01:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb je mazzel nodig![]()
Maar we hebben nog dik 14 uur te gaan. Kan nog genoeg gebeuren.
True, maar uiteindelijk zijn er te weinig auto's over om nog FCY uit te moeten gooien voor crashesquote:Op zondag 11 juni 2023 01:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze met die belachelijke SCs blijven komen, is alleen het laatste stuk relevant
Je had iets anders verwacht?quote:
Nope. Maar ik ben nog steeds benieuwd wat er in eerste instantie met die #50 aan de hand was, het was lange tijd een 1-2 voor Ferrari.quote:
Geen idee, kijk het via Eurosport stream.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:57 schreef Nattekat het volgende:
Moet RTL contractueel reclames tijdens FCY en SC vermijden ofzo?
Ik dacht meer aan een aandoening die hij heeft wat hem daartoe verplichtquote:Op zondag 11 juni 2023 02:03 schreef Jane het volgende:
De pitreporter op Eurosport hoeft geen helm op.
Is het gewoon een fashion statement van Allard?
Dat was Willem Engelquote:Op zondag 11 juni 2023 03:20 schreef chufi het volgende:
Zag ik nu een RB Rasta engineer in een Ferrari outfit ? of ws dat iemand anders
Ben om 3:30 gaan slapen, wekker om 5:15, niks gemistquote:Op zondag 11 juni 2023 05:28 schreef Burner82 het volgende:
Ik ging ff voor 12 slapen, 2 minuten later brak de pleuris uit.. Net ff teruggekeken, was weer een crazy half uurtje, (met #7 Toyota als grootste slachtoffer). Verder alleen de Peugeot die crashte paar uur later eigenlijk, tot ik weer begon met kijken rond half 5
Was al een wonder dat die reed, nadat die LMP2 zich in de zijkant boorde eerder deze week...quote:Op zondag 11 juni 2023 05:57 schreef Nattekat het volgende:
De triple 7 gaan we niet meer in actie zien denk ik.
Renger zit er weer in....quote:Op zondag 11 juni 2023 06:04 schreef StephanL het volgende:
#3 Cadillac gaat wel goed nu volgens mij.
Met hoe die eerste uren zijn verlopen zou ik zeggen dat dit na 7 uur isquote:Op zondag 11 juni 2023 07:43 schreef DeeBee het volgende:
Hypercar levert voorlopig wel, drie fabrikanten nog zo dicht na 16u.
quote:
Het probleem is alleen dat het Giovinazzi is, die achter het stuur zit... Dus de kans dat het fout gaat is aardig aanwezig helaas.. Ik gun het ze wel.quote:
quote:
quote:
Een slow zone zou imho daarvoor wel genoeg zijn.quote:
Misschien moest Freitas nog ff koffie halen...quote:Op zondag 11 juni 2023 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een slow zone zou imho daarvoor wel genoeg zijn.
Fuoco nu weer. Da Costa is zijn tijd kwijt, zo te zien.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Porsche ook nog mee doet, maar Da Costa zet zowaar de snelste tijd van de race neer
ja ze komen body panels te kortquote:Op zondag 11 juni 2023 09:46 schreef Burner82 het volgende:
Hebben ze net de neus van de 709 gepakt voor de 708....
quote:Op zondag 11 juni 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Porsche ook nog mee doet, maar Da Costa zet zowaar de snelste tijd van de race neer z'n auto in de muur
Slapen. Vandaag wordt al lang genoeg met de halve dag in de godvergeten hitte staan wachten, dan drie uur genieten van The Boss in Landgraaf en dan ongetwijfeld nog een uur tot we bij de auto zijn en dan nog zo'n drie uur tot we ergens rond 2-3 uur vannacht eens thuis zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was jouw excuus om gisteren te schitteren door afwezigheid?
Om 22:00 al?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slapen. Vandaag wordt al lang genoeg met de halve dag in de godvergeten hitte staan wachten, dan drie uur genieten van The Boss in Landgraaf en dan ongetwijfeld nog een uur tot we bij de auto zijn en dan nog zo'n drie uur tot we ergens rond 2-3 uur vannacht eens thuis zijn
Nee wel wat later, maar ik had nog even wat andere dingen te kijken en daarna nog wat Le Mans inhalen tot ongeveer middernacht, toen was ik weer bij en ben ik gaan slapenquote:
Jij hebt nauwelijks geslapen, begrijp ik? Hardcore.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt nauwelijks geslapen, begrijp ik? Hardcore.
Ik had zelf de nacht ook wel door willen halen, maar oma kan dat niet meer.
quote:Op zondag 11 juni 2023 03:10 schreef Nattekat het volgende:
De #94 gaat ook niet winnen
Nog 3 teams in competitie.
Dit waren mijn laatste en eerste post rond mijn slaapquote:
Baasquote:Op zondag 11 juni 2023 09:37 schreef Sabata het volgende:
Hahahahahaha. Klaus Abbelen vertelt nu bij Rtl Duitsland dat de Frikadelli Ferrari vorige maand de laatste uren in de 24u Nürburgring met vier defecte schokdempers heeft gereden "gelukkig waren ze allemaal 'plat' daardoor veranderde de balans in de auto niet"
volgens pitreporter Anne Schrojen van RtL Duitsland kreeg Pier Guidi de auto niet gestart en moest een power cycle doenquote:
Gewoon niet meer kunnen starten en mogelijk de radio ook niet ingeplugd?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:33 schreef Sabata het volgende:
Ferrari de leiding kwijt aan Toyota. leken m kort niet meer gestart te krijgen? of bewust wachttijd?
Ach, net verloor Toyota ook heel erg veel terrein door pech met slow zones. Maakt het weer spannendquote:
Ja maar ik ben voor de Ferrari vandaagquote:Op zondag 11 juni 2023 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, net verloor Toyota ook heel erg veel terrein door pech met slow zones. Maakt het weer spannend
(Een groot deel van die voorsprong was gewoon op pace overigens)
quote:10 SECONDS ADDED TO THE NEXT PIT STOP CAR 2 FOR PIT STOP INFRINGEMENT
Nou, die kan het ook wel vergeten nu. Zo'n straf verpest je hele race.quote:
ik ken hem als de coureur van de #51 488 GTE.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:50 schreef Sabata het volgende:
en dan te bedenken dat ik Pier Guidi in een paar jaar terug nog in foeilijke Maserati Tourwagens zag rijden
rol op 2 3 4, rol af 2 3 4quote:Op zondag 11 juni 2023 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
Die Toyota-monteurs hebben een aflevering van Nederland in Beweging op staan
De Toyota is nu snellerquote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe Ferrari dit weg gaat gooien, voorlopig hebben ze een veel betere pace.
Dit is een oude tussenstand middenin pitstops. De GTE AM klasse is bijvoorbeeld nog helemaal open met 4 teams in hetzelfde rondje.quote:
ooh, hij verscheen nl net op het liveblog van rtlquote:Op zondag 11 juni 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is een oude tussenstand middenin pitstops. De GTE AM klasse is bijvoorbeeld nog helemaal open met 4 teams in hetzelfde rondje.
De nummer 2 Cadillac is vooral snel dichterbij aan het komen dat verschil zat om en nabij een rondje en is opeens nog maar 1:20 op Ferrari met ongeveer dezelfde benzine load.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari en Toyota zitten niet meer in sync. Zou wat zijn als Ferrari een stop uit kan sparen
Nee, Toyota maakte gewoon een ronde vroeger die stop. De top 3 gaat al uren in dezelfde ronde naar binnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De nummer 2 Cadillac is vooral snel dichterbij aan het komen dat verschil zat om en nabij een rondje en is opeens nog maar 1:20 op Ferrari met ongeveer dezelfde benzine load.
Mijn live timing deed raar, staat nu wel weer 'gewoon' op waar het op stond.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Toyota maakte gewoon een ronde vroeger die stop. De top 3 gaat al uren in dezelfde ronde naar binnen.
Die hebben dit jaar consequent de snelste stops.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
Was een goede stop voor Ferrari. Kan het F1-team nog wat van leren
3 uurquote:Op zondag 11 juni 2023 12:04 schreef Starflyer het volgende:
En weer groen. De vraag is voor hoe lang
De nieuwe sc is zo slecht dat we stockholm syndroom hebben voor de rest.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:14 schreef Red_85 het volgende:
Die slowzones zijn echt overdreven lang qua tijd en afstand.
Maargoed, dat zal al wel vaker gezegd zijn de afgelopen 20 uur.
quote:12.19 CAR 34 REPORTED TO THE STEWARDS FOR A SAFETY CAR INFRINGEMENT
quote:OVERTAKING OF CAR 8 ON 56 UNDER INVESTIGATION
quote:Op zondag 11 juni 2023 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
De #8 Toyota is ook niet helemaal veilig
[..]
Volgende keer hebben ze dus een serieus probleemquote:WARNING FLAG CAR 8 FOR OVERTAKING BEYOND THE TRACK LIMITS
Een waarschuwing gekregenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
De #8 Toyota is ook niet helemaal veilig
[..]
quote:DRIVE THROUGH PENALTY CAR 34 FOR OVERTAKING UNDER SC PROCEDURES
voorsprong uitbouwenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
Varrone in de #33 Corvette geeft serieus gas met rondjes in de 3.51 minuten
Ik vraag me af of Freitas uberhaupt nog een SC dúrft te geven en het nu maar bij slowzones laat omdat alles zo traag gingquote:Op zondag 11 juni 2023 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De nieuwe sc is zo slecht dat we stockholm syndroom hebben voor de rest.
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Freitas uberhaupt nog een SC dúrft te geven en het nu maar bij slowzones laat omdat alles zo traag ging
Hij zal het wel durven, maar echt alleen als het niet anders kanquote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Freitas uberhaupt nog een SC dúrft te geven en het nu maar bij slowzones laat omdat alles zo traag ging
Alleen wel een octaaf lagerquote:Op zondag 11 juni 2023 00:56 schreef Jane het volgende:
De stem van de Race Director lijkt een beetje op die van de engineer van Charles Leclerc.![]()
"We are checking"
Hartley zal blijven zitten, maar de banden zijn er wel bijna aanquote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Toyota wordt echt zoekgereden in deze fase.
Te oude bandenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Toyota wordt echt zoekgereden in deze fase.
ja, ik dacht al, wat zie ik nu?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en zonder motorkap die een mercedesje deed
Dit is slaapgebrek dat z'n tol begint te eisen. Ik zie een motorkap wegvliegen en ik schrijf achtervleugelquote:
Vannacht had-ie even helemaal geen helm opquote:Op zondag 11 juni 2023 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu dat Allard van helm gewisseld is
Nice.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef jogy het volgende:
Zit hier lekker achter de Dunlop brug de race te kijken met gesmokkeld bier onder een parasol.
Maar op tv is het wel overzichtelijker.
Vies festival bier voor 9 euro per halve liter. Nu hebben we frontaal, hertog Jan en heineken perfect gekoeld en genoeg voor 10 man.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:09 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Nice.![]()
Maar waarom gesmokkeld? Verkopen ze daar geen bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |