Niet als ze de leiders voorop hebben. Maar ik snap dat dat niet altijd het geval is, vandaar de pass around.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat kleine gaten tussen auto's plots bijna een hele ronde kunnen worden? Je vergroot het probleem van de 3 SCs.
3 SCs is beter, dan hadden we nu weer geracet. Nu is de #8 plots weer vlak achter de leider terwijl ze net geen ronde achterstand hadden voor de SC.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als ze de leiders voorop hebben. Maar ik snap dat dat niet altijd het geval is, vandaar de pass around.
Zo heeft elk scenario wel een nadeel.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 SCs is beter, dan hadden we nu weer geracet. Nu is de #8 plots weer vlak achter de leider terwijl ze net geen ronde achterstand hadden voor de SC.
Ik heb liever het risico - het is geen gegeven en niet eens de meest waarschijnlijke uitkomst - dat gevechten opgebroken worden, maar dat we niet zo ellendig lang hoeven te worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo heeft elk scenario wel een nadeel.
Zouden ze er voor de SC vlak achter zitten en de pits ingaan, zitten ze bij 3 SCs in een keer er minuten achter, wat een gevecht teniet doet. Dan heb ik het liever andersom.
Het is nog niet zo erg als de 24 uur van de Nürburgring vorig jaar, toen de halve race onder een rode vlag was vanwege het slechte weer.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:07 schreef Jane het volgende:
24 uur achter de safety car rijden. Rare sport eigenlijk.
Racen in de sneeuwquote:Op zondag 11 juni 2023 01:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is nog niet zo erg als de 24 uur van de Nürburgring vorig jaar, toen de halve race onder een rode vlag was vanwege het slechte weer.
Wat doet Junior Strous tegenwoordig?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, nu gaat Meindert 'ik ben beschikbaar voor een stoeltje" van Buuren aanschuiven
Welterusten. Tot morgen!quote:Op zondag 11 juni 2023 01:40 schreef Starflyer het volgende:
En weer een FCY.
Dat is het wel voor mij. Ik ga slapen. Tot morgen!
Welterusten! Is meer groen racen te zien in het daglicht hoop ikquote:Op zondag 11 juni 2023 01:40 schreef Starflyer het volgende:
En weer een FCY.
Dat is het wel voor mij. Ik ga slapen. Tot morgen!
Soms heb je mazzel nodigquote:
Als ze met die belachelijke SCs blijven komen, is alleen het laatste stuk relevantquote:Op zondag 11 juni 2023 01:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb je mazzel nodig![]()
Maar we hebben nog dik 14 uur te gaan. Kan nog genoeg gebeuren.
True, maar uiteindelijk zijn er te weinig auto's over om nog FCY uit te moeten gooien voor crashesquote:Op zondag 11 juni 2023 01:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze met die belachelijke SCs blijven komen, is alleen het laatste stuk relevant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |