Slapen. Vandaag wordt al lang genoeg met de halve dag in de godvergeten hitte staan wachten, dan drie uur genieten van The Boss in Landgraaf en dan ongetwijfeld nog een uur tot we bij de auto zijn en dan nog zo'n drie uur tot we ergens rond 2-3 uur vannacht eens thuis zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was jouw excuus om gisteren te schitteren door afwezigheid?
Om 22:00 al?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slapen. Vandaag wordt al lang genoeg met de halve dag in de godvergeten hitte staan wachten, dan drie uur genieten van The Boss in Landgraaf en dan ongetwijfeld nog een uur tot we bij de auto zijn en dan nog zo'n drie uur tot we ergens rond 2-3 uur vannacht eens thuis zijn
Nee wel wat later, maar ik had nog even wat andere dingen te kijken en daarna nog wat Le Mans inhalen tot ongeveer middernacht, toen was ik weer bij en ben ik gaan slapenquote:
Jij hebt nauwelijks geslapen, begrijp ik? Hardcore.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt nauwelijks geslapen, begrijp ik? Hardcore.
Ik had zelf de nacht ook wel door willen halen, maar oma kan dat niet meer.
quote:Op zondag 11 juni 2023 03:10 schreef Nattekat het volgende:
De #94 gaat ook niet winnen
Nog 3 teams in competitie.
Dit waren mijn laatste en eerste post rond mijn slaapquote:
Baasquote:Op zondag 11 juni 2023 09:37 schreef Sabata het volgende:
Hahahahahaha. Klaus Abbelen vertelt nu bij Rtl Duitsland dat de Frikadelli Ferrari vorige maand de laatste uren in de 24u Nürburgring met vier defecte schokdempers heeft gereden "gelukkig waren ze allemaal 'plat' daardoor veranderde de balans in de auto niet"
volgens pitreporter Anne Schrojen van RtL Duitsland kreeg Pier Guidi de auto niet gestart en moest een power cycle doenquote:
Gewoon niet meer kunnen starten en mogelijk de radio ook niet ingeplugd?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:33 schreef Sabata het volgende:
Ferrari de leiding kwijt aan Toyota. leken m kort niet meer gestart te krijgen? of bewust wachttijd?
Ach, net verloor Toyota ook heel erg veel terrein door pech met slow zones. Maakt het weer spannendquote:
Ja maar ik ben voor de Ferrari vandaagquote:Op zondag 11 juni 2023 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, net verloor Toyota ook heel erg veel terrein door pech met slow zones. Maakt het weer spannend
(Een groot deel van die voorsprong was gewoon op pace overigens)
quote:10 SECONDS ADDED TO THE NEXT PIT STOP CAR 2 FOR PIT STOP INFRINGEMENT
Nou, die kan het ook wel vergeten nu. Zo'n straf verpest je hele race.quote:
ik ken hem als de coureur van de #51 488 GTE.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:50 schreef Sabata het volgende:
en dan te bedenken dat ik Pier Guidi in een paar jaar terug nog in foeilijke Maserati Tourwagens zag rijden
rol op 2 3 4, rol af 2 3 4quote:Op zondag 11 juni 2023 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
Die Toyota-monteurs hebben een aflevering van Nederland in Beweging op staan
De Toyota is nu snellerquote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe Ferrari dit weg gaat gooien, voorlopig hebben ze een veel betere pace.
Dit is een oude tussenstand middenin pitstops. De GTE AM klasse is bijvoorbeeld nog helemaal open met 4 teams in hetzelfde rondje.quote:
ooh, hij verscheen nl net op het liveblog van rtlquote:Op zondag 11 juni 2023 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is een oude tussenstand middenin pitstops. De GTE AM klasse is bijvoorbeeld nog helemaal open met 4 teams in hetzelfde rondje.
De nummer 2 Cadillac is vooral snel dichterbij aan het komen dat verschil zat om en nabij een rondje en is opeens nog maar 1:20 op Ferrari met ongeveer dezelfde benzine load.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari en Toyota zitten niet meer in sync. Zou wat zijn als Ferrari een stop uit kan sparen
Nee, Toyota maakte gewoon een ronde vroeger die stop. De top 3 gaat al uren in dezelfde ronde naar binnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De nummer 2 Cadillac is vooral snel dichterbij aan het komen dat verschil zat om en nabij een rondje en is opeens nog maar 1:20 op Ferrari met ongeveer dezelfde benzine load.
Mijn live timing deed raar, staat nu wel weer 'gewoon' op waar het op stond.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Toyota maakte gewoon een ronde vroeger die stop. De top 3 gaat al uren in dezelfde ronde naar binnen.
Die hebben dit jaar consequent de snelste stops.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
Was een goede stop voor Ferrari. Kan het F1-team nog wat van leren
3 uurquote:Op zondag 11 juni 2023 12:04 schreef Starflyer het volgende:
En weer groen. De vraag is voor hoe lang
De nieuwe sc is zo slecht dat we stockholm syndroom hebben voor de rest.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:14 schreef Red_85 het volgende:
Die slowzones zijn echt overdreven lang qua tijd en afstand.
Maargoed, dat zal al wel vaker gezegd zijn de afgelopen 20 uur.
quote:12.19 CAR 34 REPORTED TO THE STEWARDS FOR A SAFETY CAR INFRINGEMENT
quote:OVERTAKING OF CAR 8 ON 56 UNDER INVESTIGATION
quote:Op zondag 11 juni 2023 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
De #8 Toyota is ook niet helemaal veilig
[..]
Volgende keer hebben ze dus een serieus probleemquote:WARNING FLAG CAR 8 FOR OVERTAKING BEYOND THE TRACK LIMITS
Een waarschuwing gekregenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
De #8 Toyota is ook niet helemaal veilig
[..]
quote:DRIVE THROUGH PENALTY CAR 34 FOR OVERTAKING UNDER SC PROCEDURES
voorsprong uitbouwenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
Varrone in de #33 Corvette geeft serieus gas met rondjes in de 3.51 minuten
Ik vraag me af of Freitas uberhaupt nog een SC dúrft te geven en het nu maar bij slowzones laat omdat alles zo traag gingquote:Op zondag 11 juni 2023 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De nieuwe sc is zo slecht dat we stockholm syndroom hebben voor de rest.
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Freitas uberhaupt nog een SC dúrft te geven en het nu maar bij slowzones laat omdat alles zo traag ging
Hij zal het wel durven, maar echt alleen als het niet anders kanquote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Freitas uberhaupt nog een SC dúrft te geven en het nu maar bij slowzones laat omdat alles zo traag ging
Alleen wel een octaaf lagerquote:Op zondag 11 juni 2023 00:56 schreef Jane het volgende:
De stem van de Race Director lijkt een beetje op die van de engineer van Charles Leclerc.![]()
"We are checking"
Hartley zal blijven zitten, maar de banden zijn er wel bijna aanquote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Toyota wordt echt zoekgereden in deze fase.
Te oude bandenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Toyota wordt echt zoekgereden in deze fase.
ja, ik dacht al, wat zie ik nu?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en zonder motorkap die een mercedesje deed
Dit is slaapgebrek dat z'n tol begint te eisen. Ik zie een motorkap wegvliegen en ik schrijf achtervleugelquote:
Vannacht had-ie even helemaal geen helm opquote:Op zondag 11 juni 2023 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu dat Allard van helm gewisseld is
Nice.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef jogy het volgende:
Zit hier lekker achter de Dunlop brug de race te kijken met gesmokkeld bier onder een parasol.
Maar op tv is het wel overzichtelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |