Slapen. Vandaag wordt al lang genoeg met de halve dag in de godvergeten hitte staan wachten, dan drie uur genieten van The Boss in Landgraaf en dan ongetwijfeld nog een uur tot we bij de auto zijn en dan nog zo'n drie uur tot we ergens rond 2-3 uur vannacht eens thuis zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was jouw excuus om gisteren te schitteren door afwezigheid?
Om 22:00 al?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slapen. Vandaag wordt al lang genoeg met de halve dag in de godvergeten hitte staan wachten, dan drie uur genieten van The Boss in Landgraaf en dan ongetwijfeld nog een uur tot we bij de auto zijn en dan nog zo'n drie uur tot we ergens rond 2-3 uur vannacht eens thuis zijn
Nee wel wat later, maar ik had nog even wat andere dingen te kijken en daarna nog wat Le Mans inhalen tot ongeveer middernacht, toen was ik weer bij en ben ik gaan slapenquote:
Jij hebt nauwelijks geslapen, begrijp ik? Hardcore.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt nauwelijks geslapen, begrijp ik? Hardcore.
Ik had zelf de nacht ook wel door willen halen, maar oma kan dat niet meer.
quote:Op zondag 11 juni 2023 03:10 schreef Nattekat het volgende:
De #94 gaat ook niet winnen
Nog 3 teams in competitie.
Dit waren mijn laatste en eerste post rond mijn slaapquote:
Baasquote:Op zondag 11 juni 2023 09:37 schreef Sabata het volgende:
Hahahahahaha. Klaus Abbelen vertelt nu bij Rtl Duitsland dat de Frikadelli Ferrari vorige maand de laatste uren in de 24u Nürburgring met vier defecte schokdempers heeft gereden "gelukkig waren ze allemaal 'plat' daardoor veranderde de balans in de auto niet"
volgens pitreporter Anne Schrojen van RtL Duitsland kreeg Pier Guidi de auto niet gestart en moest een power cycle doenquote:
Gewoon niet meer kunnen starten en mogelijk de radio ook niet ingeplugd?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:33 schreef Sabata het volgende:
Ferrari de leiding kwijt aan Toyota. leken m kort niet meer gestart te krijgen? of bewust wachttijd?
Ach, net verloor Toyota ook heel erg veel terrein door pech met slow zones. Maakt het weer spannendquote:
Ja maar ik ben voor de Ferrari vandaagquote:Op zondag 11 juni 2023 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, net verloor Toyota ook heel erg veel terrein door pech met slow zones. Maakt het weer spannend
(Een groot deel van die voorsprong was gewoon op pace overigens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |