Je had iets anders verwacht?quote:
Nope. Maar ik ben nog steeds benieuwd wat er in eerste instantie met die #50 aan de hand was, het was lange tijd een 1-2 voor Ferrari.quote:
Geen idee, kijk het via Eurosport stream.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:57 schreef Nattekat het volgende:
Moet RTL contractueel reclames tijdens FCY en SC vermijden ofzo?
Ik dacht meer aan een aandoening die hij heeft wat hem daartoe verplichtquote:Op zondag 11 juni 2023 02:03 schreef Jane het volgende:
De pitreporter op Eurosport hoeft geen helm op.
Is het gewoon een fashion statement van Allard?
Dat was Willem Engelquote:Op zondag 11 juni 2023 03:20 schreef chufi het volgende:
Zag ik nu een RB Rasta engineer in een Ferrari outfit ? of ws dat iemand anders
Ben om 3:30 gaan slapen, wekker om 5:15, niks gemistquote:Op zondag 11 juni 2023 05:28 schreef Burner82 het volgende:
Ik ging ff voor 12 slapen, 2 minuten later brak de pleuris uit.. Net ff teruggekeken, was weer een crazy half uurtje, (met #7 Toyota als grootste slachtoffer). Verder alleen de Peugeot die crashte paar uur later eigenlijk, tot ik weer begon met kijken rond half 5
Was al een wonder dat die reed, nadat die LMP2 zich in de zijkant boorde eerder deze week...quote:Op zondag 11 juni 2023 05:57 schreef Nattekat het volgende:
De triple 7 gaan we niet meer in actie zien denk ik.
Renger zit er weer in....quote:Op zondag 11 juni 2023 06:04 schreef StephanL het volgende:
#3 Cadillac gaat wel goed nu volgens mij.
Met hoe die eerste uren zijn verlopen zou ik zeggen dat dit na 7 uur isquote:Op zondag 11 juni 2023 07:43 schreef DeeBee het volgende:
Hypercar levert voorlopig wel, drie fabrikanten nog zo dicht na 16u.
quote:
Het probleem is alleen dat het Giovinazzi is, die achter het stuur zit... Dus de kans dat het fout gaat is aardig aanwezig helaas.. Ik gun het ze wel.quote:
quote:
quote:
Een slow zone zou imho daarvoor wel genoeg zijn.quote:
Misschien moest Freitas nog ff koffie halen...quote:Op zondag 11 juni 2023 09:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een slow zone zou imho daarvoor wel genoeg zijn.
Fuoco nu weer. Da Costa is zijn tijd kwijt, zo te zien.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Porsche ook nog mee doet, maar Da Costa zet zowaar de snelste tijd van de race neer
ja ze komen body panels te kortquote:Op zondag 11 juni 2023 09:46 schreef Burner82 het volgende:
Hebben ze net de neus van de 709 gepakt voor de 708....
quote:Op zondag 11 juni 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Porsche ook nog mee doet, maar Da Costa zet zowaar de snelste tijd van de race neer z'n auto in de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |