IK ZAG HET WEL!quote:
quote:
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 10-06-2023 22:38
fipo
Bedankt, maar ik doe niet mee aan dat soort kinderachtige spelletjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil moderator Coco feliciteren met de FIPO.
Omdat het werkelijk niemand boeit wie de fipo heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:41 schreef KingRoland het volgende:
als ik de fipo wel pak zijn jullie allemaal stil
Ik date geen Marokkanen, ik vind dat soort volk.. naja ik zeg niks meer anders krijg ik een note.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond een date gehad met een Marokkaanse.
Levensgevaarlijk.
Fipo volk?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik date geen Marokkanen, ik vind dat soort volk.. naja ik zeg niks meer anders krijg ik een note.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond een date gehad met een Marokkaanse.
Levensgevaarlijk.
Aangezien de OP de eerste post is met #1 heeft sowieso de opener van het topic de fipoquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het werkelijk niemand boeit wie de fipo heeft.
Nou Nou Nouquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik date geen Marokkanen, ik vind dat soort volk.. naja ik zeg niks meer anders krijg ik een note.
@Himmlerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toch niet dezelfde he?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook
Wat lijken we toch veel op elkaar.
Alsof hij principes heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland kijkt uit principe geen interracial.
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze finale heeft veel weg van Liverpool - Tottenham, die finale net nadat Ajax in de 96e minuut werd uitgeschakeld door een goal van Moura (die nooit scoort)
Die buiten de tijd bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze finale heeft veel weg van Liverpool - Tottenham, die finale net nadat Ajax in de 96e minuut werd uitgeschakeld door een goal van Moura (die nooit scoort)
Jeetje dat moet wat zijn geweest zeg!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom? Alsof ze dat anders niet nog gaan krijgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef KingRoland het volgende:
En Marokkaanse meiden hebben altijd minstens 3 broers en die zijn in de meeste gevallen geen schatjes. Verre van trouwens. Je mag nog van geluk spreken als ze geen strafblad hebben.
Ik vraag me eigenlijk vooral af wat Jeroen Pauw hier van vond.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jeetje dat moet wat zijn geweest zeg!
Hoe reageerden de supporters?!
Ze had wel 2 broers ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef KingRoland het volgende:
En Marokkaanse meiden hebben altijd minstens 3 broers en die zijn in de meeste gevallen geen schatjes. Verre van trouwens. Je mag nog van geluk spreken als ze geen strafblad hebben.
Was het gezellig?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij nul procent!
En daarnaast was het eigenlijk geen date
Maar goed, heb je der gedaan? En komt er nog een vervolgdate?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze had wel 2 broers ja.Niet gevraagd naar een strafblad overigens.
Als ze toevallig in de gevangens zitten is dat in het algemeen wel een redelijke indicatie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze had wel 2 broers ja.Niet gevraagd naar een strafblad overigens.
Gebedjes zijn goed voor een vroom Christenquote:
Geblurrde kutjes?quote:
Jazeker, helaas kan ik ontslagen worden als ik op mijn gevoelens inspeelquote:
Oh oké.quote:
Laat er ook geen vuile taal uit uw mond komen, dat doet alleen maar kwaad. Zeg op het juiste moment het juiste woord, iets dat de mensen helpt en goed doet, zodat zij genade ontvangen.quote:
Dit had wel wat weg van Lukaku op het WKquote:
Klinkt spannend.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, helaas kan ik ontslagen worden als ik op mijn gevoelens inspeel
En bij jou?
Ja dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
Als dit soort ballen er niet ingaan wordt het heel lastig.
Inter wil gewoon niet winnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
Als dit soort ballen er niet ingaan wordt het heel lastig.
Lakakaquote:
Ik heb dat juist met Grealishquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou kijk ik normaal alleen eredivisie en van buitenlands voetbal kijk ik alleen op Livescore, maar altijd als ik Champions League kijk en ze zenden Manchester City uit snap ik echt niet wat men nou in die Phil Foden ziet. Ik vind dat helemaal niks (al was die actie net prima).
Scheidsrechter daarentegen uitstekend vandaag.
Ja, dat is wel heel kinderlijk.quote:
Een Pool.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou kijk ik normaal alleen eredivisie en van buitenlands voetbal kijk ik alleen op Livescore, maar altijd als ik Champions League kijk en ze zenden Manchester City uit snap ik echt niet wat men nou in die Phil Foden ziet. Ik vind dat helemaal niks (al was die actie net prima).
Scheidsrechter daarentegen uitstekend vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
Die kans deed mij denken aan de misser van @:onlogischWazGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik met Haaland.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met Grealish
Die kans deed mij denken aan de misser van @:onlogischPALOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kans deed mij denken aan de misser van @:onlogischMatige assist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet echt een wereldspeler nee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met Grealish
Is het ook! Maar zoals ik al zei, geen echte date.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt spannend.
Geen succes.
Die kans deed mij denken aan de misser van @:onlogischMijn schitterende assist verdiende zoveel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik zie een dubbeldate wel zitten. Kan ik heel de avond oreren over Szymanski.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is het ook! Maar zoals ik al zei, geen echte date.
Jammer dat je date geen succes was. Misschien moet je maar een Poolse gaan daten. En anders kunnen we elkaar daten
Was assist van GGMM.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn schitterende assist verdiende zoveel beter.
Het wat?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Wij feliciteren het bijzonder onsympathieke Manchester City met de CL. Op naar het Le Mans topic.
Als iemand in bed zo goed is als het linkerbeen van Szymanski dan ga je een waanzinnige avond beleven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie een dubbeldate wel zitten. Kan ik heel de avond oreren over Szymanski.
Ik geef het een 3/10quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een flopwedstrijd vooral. City niks gedaan maar toch een goal gemaakt.
En dan nog met geluk omdat een spits een 100 % kans verneuktquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
2 miljard uitgeven maar dan heb je ook wat.
Geen reet meer aan met onbeperkt geld.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:56 schreef RipCity het volgende:
De champions league is niet meer zo leuk als vroeger hè
Dat hadden ze ook aan het goede doel kunnen geven!!!!1quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:57 schreef Sked het volgende:
Gelukkig hebben ze slechts twee miljard aan spelers uitgegeven in vijftien jaar.
12 goals.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:58 schreef NLGooner het volgende:
Waarom Haaland de onmisbare schakel? Speelde erg matig
Of aan mij.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook aan het goede doel kunnen geven!!!!1
En hoeveel geld kwam er binnen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:57 schreef Sked het volgende:
Gelukkig hebben ze slechts twee miljard aan spelers uitgegeven in vijftien jaar.
Haaland stond in de basisquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:58 schreef Nober het volgende:
Een of ander blondje is de weg kwijt. Wat moet die op 't veld?!
Komt naar Ajaxquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:59 schreef NLGooner het volgende:
Pep nu weg bij City? Heeft niets meer te winnen
Terug naar Bayern?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:59 schreef NLGooner het volgende:
Pep nu weg bij City? Heeft niets meer te winnen
Ik vond @GurneyIsBestOke best oke vanavond.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie echt goed vandaag?
Akequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vonden jullie echt goed vandaag?
Vuile rechtsextremistische kontenkruiper!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vond @:Gurneyisbestoke best oke vanavond.
Dat zou de club erg goed doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had je Vitesse kunnen kopen.
Dit is een compliment wat ik in mijn zak steek.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat BT Sport niet zo bezig is met Feyenoordquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:03 schreef Nober het volgende:
BT Sport zegt nog niks over de pot 1 van Feyenoord. Misschien hebben ze het nog niet door.
Niemand buiten NL geeft een f*ck om feyenoordquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:03 schreef Nober het volgende:
BT Sport zegt nog niks over de pot 1 van Feyenoord. Misschien hebben ze het nog niet door.
Boskamp in Belgiëquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:08 schreef PSVCL het volgende:
Niemand buiten NL geeft een f*ck om feyenoord
Sjon Karéfquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik mis Messi en Ronaldo in dit toernooi.
Maar Messi deed gewoon mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik mis Messi en Ronaldo in dit toernooi.
De Messi van Barcelona wordt vooral erg gemist.quote:
Vind je hem wel eens niet oke dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
gefixtquote:Op zondag 11 juni 2023 00:40 schreef De_Pel het volgende:
En weer is het europees voetbal een stukje van zijn ziel verloren
Gelukkig kunnen we nog blijven hopen dat het PSG nooit lukt…
Was er überhaupt een favoriet bij de bookies?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:38 schreef TLC het volgende:
Nu spelen die Italianen 3 finales en ze verliezen ze nog alle 3 ook![]()
bookies zijn omgekocht door City dus City is altijd favoriet daarquote:Op zondag 11 juni 2023 09:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Was er überhaupt een favoriet bij de bookies?
City was 1.6 oidquote:Op zondag 11 juni 2023 09:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Was er überhaupt een favoriet bij de bookies?
Ja, jij vind het leuk dat de competitiesponsors >100m per jaar gaan bijleggen om een uitgerangeerde speler naar 1 club te halen?quote:Op zondag 11 juni 2023 09:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gefixt
nog altijd niks mis met de MLS![]()
en ook in Australie wordt het ietsjes leuker, maar ja dat komt door goede resultaten op de WK's
Zondagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |