Nou Nou Nouquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik date geen Marokkanen, ik vind dat soort volk.. naja ik zeg niks meer anders krijg ik een note.
@Himmlerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik date geen Marokkanen, ik vind dat soort volk.. naja ik zeg niks meer anders krijg ik een note.
Toch niet dezelfde he?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook
Wat lijken we toch veel op elkaar.
Alsof hij principes heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland kijkt uit principe geen interracial.
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze finale heeft veel weg van Liverpool - Tottenham, die finale net nadat Ajax in de 96e minuut werd uitgeschakeld door een goal van Moura (die nooit scoort)
Die buiten de tijd bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze finale heeft veel weg van Liverpool - Tottenham, die finale net nadat Ajax in de 96e minuut werd uitgeschakeld door een goal van Moura (die nooit scoort)
Jeetje dat moet wat zijn geweest zeg!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom? Alsof ze dat anders niet nog gaan krijgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef KingRoland het volgende:
En Marokkaanse meiden hebben altijd minstens 3 broers en die zijn in de meeste gevallen geen schatjes. Verre van trouwens. Je mag nog van geluk spreken als ze geen strafblad hebben.
Die kans lijkt mij nul procent!quote:
Ik vraag me eigenlijk vooral af wat Jeroen Pauw hier van vond.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jeetje dat moet wat zijn geweest zeg!
Hoe reageerden de supporters?!
Ze had wel 2 broers ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef KingRoland het volgende:
En Marokkaanse meiden hebben altijd minstens 3 broers en die zijn in de meeste gevallen geen schatjes. Verre van trouwens. Je mag nog van geluk spreken als ze geen strafblad hebben.
Was het gezellig?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij nul procent!
En daarnaast was het eigenlijk geen date
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |