Ja dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
Als dit soort ballen er niet ingaan wordt het heel lastig.
Inter wil gewoon niet winnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
Als dit soort ballen er niet ingaan wordt het heel lastig.
Lakakaquote:
Ik heb dat juist met Grealishquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou kijk ik normaal alleen eredivisie en van buitenlands voetbal kijk ik alleen op Livescore, maar altijd als ik Champions League kijk en ze zenden Manchester City uit snap ik echt niet wat men nou in die Phil Foden ziet. Ik vind dat helemaal niks (al was die actie net prima).
Scheidsrechter daarentegen uitstekend vandaag.
Ja, dat is wel heel kinderlijk.quote:
Een Pool.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou kijk ik normaal alleen eredivisie en van buitenlands voetbal kijk ik alleen op Livescore, maar altijd als ik Champions League kijk en ze zenden Manchester City uit snap ik echt niet wat men nou in die Phil Foden ziet. Ik vind dat helemaal niks (al was die actie net prima).
Scheidsrechter daarentegen uitstekend vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:51 schreef Coco het volgende:
Die kans deed mij denken aan de misser van @:onlogischWazGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik met Haaland.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met Grealish
Die kans deed mij denken aan de misser van @:onlogischPALOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kans deed mij denken aan de misser van @:onlogischMatige assist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet echt een wereldspeler nee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met Grealish
Is het ook! Maar zoals ik al zei, geen echte date.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt spannend.
Geen succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |