U HOORquote:Op maandag 12 juni 2023 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het U-voetbal van Gio zijn ook dit soort records gevestigd volgens mij
Zou ik niet doen voor een iets technischere variant van Pedersen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:01 schreef aTypisch het volgende:
dat backje van heerenveen moet blijkbaar 6 miljoen kosten
We zitten op een punt dat we Gouka dus meer vertrouwen dan de Zolderkamer van de dag.quote:
Haha dit kan toch haast niet anders als je kijkt naar hoe dat met Slot is gelopen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Kloesegod nu gewoon expres steeds wat bullshit doorgeven om een eventueel lek naar ZKA te vinden?
Dat wordt echt met de dag zieliger voor die arme jongen.
Nu niet meer, maar je zou het kampioenschap maar mis hebben gelopen door dit soort overduidelijke blunders. Dat dit er met een VAR nog niet uit is, is wel zorgelijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zag deze net voorbij komen weer.
Eigenlijk ben ik hier nog steeds woest over.
Toch aardig wat blunders ook. Utrecht, NEC, Twente. 90 punten was niet vreemd geweest.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar je zou het kampioenschap maar mis hebben gelopen door dit soort overduidelijke blunders. Dat dit er met een VAR nog niet uit is, is wel zorgelijk.
Mwah, tegen Utrecht en NEC kreeg je wel waar je recht op had over 90 minuten (tegen Utrecht werd hij terecht afgekeurd trouwens), tegen PSV met die onterechte corner verloren we ook wel verdiend.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch aardig wat blunders ook. Utrecht, NEC, Twente. 90 punten was niet vreemd geweest.
Uiteindelijk hebben we wel het aantal punten waar we recht op hadden denk ik, had wel iets meer kunnen zijn. Maar ach, prima aantal.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, tegen Utrecht en NEC kreeg je wel waar je recht op had over 90 minuten (tegen Utrecht werd hij terecht afgekeurd trouwens), tegen PSV met die onterechte corner verloren we ook wel verdiend.
En geen arbitrale blunders maar vaak genoeg kwamen we ook wel heel goed weg. Tegen AZ, RKC, Volendam en Groningen bijvoorbeeld. De munt is echt wel heel vaak aan de goede kant uitgevallen, ook iets wat je zelf afdwingt overigens, maar 90 punten was bizar veel geweest.
Appen is dus niet uitgesloten.quote:
We zijn zo’n beetje iedere wedstrijd beter geweest, maar voor een kampioensjaar hebben we verrassend weinig wedstrijden echt vanzelfsprekend gewonnen. Pas op het einde ging het allemaal wat simpeler. Dan is 82 punten prima.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we wel het aantal punten waar we recht op hadden denk ik, had wel iets meer kunnen zijn. Maar ach, prima aantal.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 12 juni 2023 19:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
o21 naar de voetbalpiramide schieten.
Conteh, Balde, Minteh.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Mokersnelle dribbelneger volgens youtube
Niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Wel genot dat vrijwel alle lekken zo ongeveer gedicht lijken te zijn.
Je zou bijna denken dat er nog ergens een positief addertje onder het gras zitquote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben echt al tien minuten aan het nadenken wat het nut is van deze transfer en ik snap het gewoon echt niet.
Hetzelfde nut als de transfer van Idrissi denk ik. Misschien is deze jongen wel beter, dan is het niet verkeerd om hem een jaartje te huren.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben echt al tien minuten aan het nadenken wat het nut is van deze transfer en ik snap het gewoon echt niet.
Die doet alleen echt grote scoopsquote:
Misschien wordt Walemark verhuurd. Of gaat Dilrosun weg. Dit lijkt me verder met vertraging een vervanger van Nelson.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iemand bij Feyenoord spaart van die vlaggetjes voor op zn backpack maar dan met aankopen en had Gambia nog niet in zn collectie.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Engelsen halen op dit moment wel de beste talenten overal vandaan.quote:
7 miljoen voor een speler die eigenlijk nog niets heeft laten zien in een echte competitiequote:Minteh is door Newcastle gekocht van Odense BK voor een bedrag dat om en nabij de 7 miljoen euro zou bedragen, als je de Engelse pers mag geloven. Manager Eddie Howe ziet in de Gambiaan nog geen meerwaarde voor zijn eerste elftal en heeft dus besloten hem een jaartje te laten rijpen bij de kampioen van de Eredivisie.
Op basis van dit filmpje kan Dilrosun het wel schudden.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die Engelsen halen op dit moment wel de beste talenten overal vandaan.
als ik het zo bekijk zeg ik dat dit een grote aanwinst is die meerwaarde kan zijn volgend seizoen
ziet er technische goed uit en ook kwa snelheid
Deze speler kan zeker mee in het tempo van de PL over een paar jaar
maar eerst zien dan geloven
kan zeker een 2e nelson worden
Misschien moet je volgend seizoen weer alle posities dubbel bezet hebben?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wordt Walemark verhuurd. Of gaat Dilrosun weg. Dit lijkt me verder met vertraging een vervanger van Nelson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |