Goed hequote:Op maandag 12 juni 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zei meteen al dat ik dat wel een goede optie zou vinden.
Hopelijk neemt hij zijn familie ook weer mee, beetje reuring in de tent kan geen kwaad.
Nakamura is 10 miljoen (schijnt).quote:Op maandag 12 juni 2023 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las iets over afkoopsom van 12 miljoen, eigenlijk is dat veel te duur. Maar aan de andere kant moet je misschien wel een keer die richting op qua transfersommen.
Geen idee. Ken die Nakamura niet zo goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook veel geld. Dan wel liever Summerville als het 1 van die twee moet worden.
Nederlandse speler he, krijgt ie een stijve vanquote:Op maandag 12 juni 2023 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slot wil zichzelf als trainer uitdaging geven met het binnenhalen van Summerville.
Ik ook niet hoor, maar Summerville heeft iets op PL niveau laten zien, die Aziaat in de Wouter Burger competitie.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Ken die Nakamura niet zo goed.
Dat zal Steijn wel worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:35 schreef Zipportal het volgende:
Genomineerden Rinus Michels Awards 2023 bekend!
[..]
https://www.coachesbv.nl/(...)-awards-2023-bekend/
Summerville zal als je hem koopt zowel qua transfersom als salaris een stuk duurder zijn. Weet niet of het verschil in kwaliteit zo groot is om dat te verantwoorden.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar Summerville heeft iets op PL niveau laten zien, die Aziaat in de Wouter Burger competitie.
Die prefereer ik eigenlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat die Nakamura er niets van kan.
Met het U-voetbal van Gio zijn ook dit soort records gevestigd volgens mijquote:Op maandag 12 juni 2023 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Hancko- en TraunerGenot
En de landenbingo.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die prefereer ik eigenlijk.
Maar op veel meer dan onderbuikgevoel en verhaaltjes die ik op de fora lees baseer ik het niet.
Zou Kloesegod nu gewoon expres steeds wat bullshit doorgeven om een eventueel lek naar ZKA te vinden?quote:
Als dit zo doorgaat haalt die het einde van de transferperiode niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Kloesegod nu gewoon expres steeds wat bullshit doorgeven om een eventueel lek naar ZKA te vinden?
Dat wordt echt met de dag zieliger voor die arme jongen.
gewoon lachen om de onkunde van een anderquote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zag deze net voorbij komen weer.
Eigenlijk ben ik hier nog steeds woest over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |