U HOORquote:Op maandag 12 juni 2023 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het U-voetbal van Gio zijn ook dit soort records gevestigd volgens mij
Zou ik niet doen voor een iets technischere variant van Pedersen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:01 schreef aTypisch het volgende:
dat backje van heerenveen moet blijkbaar 6 miljoen kosten
We zitten op een punt dat we Gouka dus meer vertrouwen dan de Zolderkamer van de dag.quote:
Haha dit kan toch haast niet anders als je kijkt naar hoe dat met Slot is gelopen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Kloesegod nu gewoon expres steeds wat bullshit doorgeven om een eventueel lek naar ZKA te vinden?
Dat wordt echt met de dag zieliger voor die arme jongen.
Nu niet meer, maar je zou het kampioenschap maar mis hebben gelopen door dit soort overduidelijke blunders. Dat dit er met een VAR nog niet uit is, is wel zorgelijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zag deze net voorbij komen weer.
Eigenlijk ben ik hier nog steeds woest over.
Toch aardig wat blunders ook. Utrecht, NEC, Twente. 90 punten was niet vreemd geweest.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar je zou het kampioenschap maar mis hebben gelopen door dit soort overduidelijke blunders. Dat dit er met een VAR nog niet uit is, is wel zorgelijk.
Mwah, tegen Utrecht en NEC kreeg je wel waar je recht op had over 90 minuten (tegen Utrecht werd hij terecht afgekeurd trouwens), tegen PSV met die onterechte corner verloren we ook wel verdiend.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch aardig wat blunders ook. Utrecht, NEC, Twente. 90 punten was niet vreemd geweest.
Uiteindelijk hebben we wel het aantal punten waar we recht op hadden denk ik, had wel iets meer kunnen zijn. Maar ach, prima aantal.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, tegen Utrecht en NEC kreeg je wel waar je recht op had over 90 minuten (tegen Utrecht werd hij terecht afgekeurd trouwens), tegen PSV met die onterechte corner verloren we ook wel verdiend.
En geen arbitrale blunders maar vaak genoeg kwamen we ook wel heel goed weg. Tegen AZ, RKC, Volendam en Groningen bijvoorbeeld. De munt is echt wel heel vaak aan de goede kant uitgevallen, ook iets wat je zelf afdwingt overigens, maar 90 punten was bizar veel geweest.
Appen is dus niet uitgesloten.quote:
We zijn zo’n beetje iedere wedstrijd beter geweest, maar voor een kampioensjaar hebben we verrassend weinig wedstrijden echt vanzelfsprekend gewonnen. Pas op het einde ging het allemaal wat simpeler. Dan is 82 punten prima.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we wel het aantal punten waar we recht op hadden denk ik, had wel iets meer kunnen zijn. Maar ach, prima aantal.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 12 juni 2023 19:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
o21 naar de voetbalpiramide schieten.
Conteh, Balde, Minteh.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Mokersnelle dribbelneger volgens youtube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |