Niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Wel genot dat vrijwel alle lekken zo ongeveer gedicht lijken te zijn.
Je zou bijna denken dat er nog ergens een positief addertje onder het gras zitquote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben echt al tien minuten aan het nadenken wat het nut is van deze transfer en ik snap het gewoon echt niet.
Hetzelfde nut als de transfer van Idrissi denk ik. Misschien is deze jongen wel beter, dan is het niet verkeerd om hem een jaartje te huren.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben echt al tien minuten aan het nadenken wat het nut is van deze transfer en ik snap het gewoon echt niet.
Die doet alleen echt grote scoopsquote:
Misschien wordt Walemark verhuurd. Of gaat Dilrosun weg. Dit lijkt me verder met vertraging een vervanger van Nelson.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iemand bij Feyenoord spaart van die vlaggetjes voor op zn backpack maar dan met aankopen en had Gambia nog niet in zn collectie.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Engelsen halen op dit moment wel de beste talenten overal vandaan.quote:
7 miljoen voor een speler die eigenlijk nog niets heeft laten zien in een echte competitiequote:Minteh is door Newcastle gekocht van Odense BK voor een bedrag dat om en nabij de 7 miljoen euro zou bedragen, als je de Engelse pers mag geloven. Manager Eddie Howe ziet in de Gambiaan nog geen meerwaarde voor zijn eerste elftal en heeft dus besloten hem een jaartje te laten rijpen bij de kampioen van de Eredivisie.
Op basis van dit filmpje kan Dilrosun het wel schudden.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die Engelsen halen op dit moment wel de beste talenten overal vandaan.
als ik het zo bekijk zeg ik dat dit een grote aanwinst is die meerwaarde kan zijn volgend seizoen
ziet er technische goed uit en ook kwa snelheid
Deze speler kan zeker mee in het tempo van de PL over een paar jaar
maar eerst zien dan geloven
kan zeker een 2e nelson worden
Misschien moet je volgend seizoen weer alle posities dubbel bezet hebben?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wordt Walemark verhuurd. Of gaat Dilrosun weg. Dit lijkt me verder met vertraging een vervanger van Nelson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |