Isaac weet al dat Eunice op Zoe heeft gestemd en Babs/Wendy op elkaar maar die informatie geeft ie natuurlijk bewust niet prijs. Want je kunt vervolgens aan het gedrag van mensen zien welke toneelstukjes ze opvoeren en dat ze glashard liegen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Blabette spreekt wauwelt haar volgelingen toe over haar gesprek met Isaac.
Isaac denkt volgens Babette dat die 3 op elkaar gestemd hebben en Babette heeft hem in die waan gelaten. Ze hoopt dat Eunice niet zegt dat zij op Zoe gestemd heeft want dan is ze 'screwed'.
Hahaha, dat zou een gamechanger zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Isaac weet het wel goed, hij weet dat het Wendy en Babs zijn die de middenweg gekozen hadden en geen kant kozenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou een gamechanger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Denk dat ze raar klinkt omdat ze weet dat Isaac haar ziet en zichzelf nu aan het goedpraten is naar Wendy en Zoe. Zou het anders niet weten. Hoor weinig verschilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
It wasn't me!quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze raar klinkt omdat ze weet dat Isaac haar ziet en zichzelf nu aan het goedpraten is naar Wendy en Zoe. Zou het anders niet weten. Hoor weinig verschilStemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nasaal
En nog hakkeligerThinking is difficult, that’s why most people judge
Terwijl ie juist balgevoel heeftquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:16 schreef Clasientje het volgende:
Zo ik hebt heb het terug gekeken Jeffrey met zijn grote bek kon toch alles winnen hahaha
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou een gamechanger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat wel maar dan flikker ik wel m'n tv van het balkon
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja dat brein maakt overuren, net als toen met die podcast.quote:
Een hele rare timing dit trouwensquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Ice denkt dat het 4 weken gaat duren
Ivm verandering in de groep
Hoop het niet. Doorpakken nu.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Ice denkt dat het 4 weken gaat duren
Ivm verandering in de groep
Is net zo goed niet ok wat ze zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert vond het wel mooi dat het stemscherm een keer niet 'opsporing verzocht was'.
Een keer geen blakka's zegt Isaac.
Wendy is een volgeling en Babs die voor haar denkt scheelt errorsquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wendy toch ook? Vind haar echt precies hetzelfde hierin
Is ook bijna niet te doen 🤣quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:26 schreef Charmian het volgende:
Mai kot het wil gewoon niet meer landen wat er op s2 wordt gezegd
Als ze s2 nu reserveren voor die 3, dan weet ik dat ik daar niet naar toe hoef te zappenquote:
Babs weet dondersgoed waar ze mee bezig is, eerst afstoten, dan doen alsof ze niet weet wat ze fout doet en vervolgens weer als voorheen lief en aardig doen tegen Wendy en haar het gevoel geven dat Wendy het allemaal verkeerd zag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is weer zo blij als een kind terwijl als iemand jou zo ontzettend klote laat voelen dan eis je eerst totale verantwoording
Ze kruipt weer in de slachtofferrol (zelfs tegen haar eigen 'vriendinnen' die ze zo voor de bus gooit als het straks moet)quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
brabbel vergelijkt zichzelf met een mak schaap dat maar met iedereen mee gaat..
Als ze nu gedronken had waren het weer tranen met tuiten. Achterbakse trutquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ah Babs is inmiddels bij Jasper om zich te verantwoorden..
Helemaal niet verdacht verder, iedereen af gaan om ongevraagd uit te leggen waarom je gestemd hebt zoals je deed
En nu?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:35 schreef mijntjexx het volgende:
Babs denkt ook dat Isaac niet weet dat Zoe op jeff heeft gestemd. Dit weet hij wel. Hij weet precies hoe er gestemd is. Benoemde dit ook live naar Jeff toe op de stream zie ik nu, toen ze samen boven waren is het moment
Maar omdat het telkens 1-op-1 is kan ze het al negen maanden blijven herhalenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ah Babs is inmiddels bij Jasper om zich te verantwoorden..
Helemaal niet verdacht verder, iedereen af gaan om ongevraagd uit te leggen waarom je gestemd hebt zoals je deed
En nu? Babs, Wendy en Zoe zijn de loosers van de dag ( vooral Babs en Wendy, Zoe heeft nog het lef om een kant te kiezen)quote:
Okayquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En nu? Babs, Wendy en Zoe zijn de loosers van de dag
Bijzondere top 2quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Als Isaac niet wint dan Erik voor mijn als 2e plaats.
Ik denk dat ik het daarmee eens benquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Als Isaac niet wint dan Erik voor mijn als 2e plaats.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik Isaac was dan zou ik Mirthe gewoon vol op de bek pakken terwijl Zoe ernaast staat
Ging ie niet het spel spelen? Dan laat je die trien vallen!quote:
Als ik Isaac was dan zou ik Mirthe gewoon vol op de bek pakken terwijl Zoe ernaast staat
Niet volgens Babsquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Ice heeft vrouw en kinderen thuis he
als ik dan mirthe zou zijn die dit mag ondergaan zou ik Isaac een klap in zijn gezicht geven en een knietje waardoor hij voorlopig niet eens meer aan zoenen zou denken,quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë kennende zou ze hem dat direct vergeven.. en het zien als bewijs dat er dus kans gemaakt wordt!Trust nobody
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]Zoe heeft al haar portie gehad met Nadir en SashaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë kennende zou ze hem dat direct vergeven.. en het zien als bewijs dat er dus kans gemaakt wordt!
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dat zoe dan jankend de poort uit moge rennen met babs in haar kielzog om haar te troosten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is alleen loyaal aan haarzelfquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat zoe dan jankend de poort uit moge rennen met babs in haar kielzog om haar te troosten.
Niet uit loyaliteit, ze moet het beeld dat ze op komt voorde underdog hoig hiydenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze heeft de allerfuckingbeste naar huis gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar ging haar hoofdpijn de vorige keer ook van over zei ze.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
Aaah Sas gaat bern maar weer pijn doen(epileren)
daar voelt ze zich vast beter van
Ze heeft Jeff gepakt tochquote:
Vanuit haar perspectief is dit een absoluut hoogtepunt om in te lijstenquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:17 schreef engine het volgende:
Sas "ik ben zo dankbaar voor deze dag...dat is niet normaal"
Denk vooral met mensen die niet weten hoe snel ze die 800 op moeten makenquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat het een lange maand wordt met Morri op kantoor
De bro's hebben te vroeg gepiektquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:36 schreef Judiwi het volgende:
Ik begrijp Isaac wel. Want volgende eliminatie, zullen Wendy, Zoë en Babet, niet op een Janet, Sasha, Bern en Mirthe meestemmen. Dus horen bijna al bij de andere groep.
Erg mooiquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:04 schreef engine het volgende:
Ciano "the loudest in the room is the weakest"
@:freshfruit tegeltje?
Ima staat er serieus bij, ter ere van wat is dit vreugdevuur?quote:
Ik geloof dat dit vuur een ode aan Jeff moet zijn. Ik ga niet de hele avond naar Isaac luisteren dus ik weet het ook niet precies.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ima staat er serieus bij, ter ere van wat is dit vreugdevuur?
Afscheidsdienst?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit vuur een ode aan Jeff moet zijn. Ik ga niet de hele avond naar Isaac luisteren dus ik weet het ook niet precies.
Ik weet het allemaal niet. Vind het maar een beetje een act van Isaac nu.quote:
Ze brengen het wel creatief in beeldquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet. Vind het maar een beetje een act van Isaac nu.
Dat plukken kan ik echt niet aan zien. Vuur is altijd wel leukquote:
Het is Lucifer!quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Maar het geeft wel leuke gifjes
[ afbeelding ]
quote:
Babbel is aan het stagelopen geloof ik. Is ze vanavond al uit dat kantoor geweest?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hadden we afgelopen maand ook nog niet genoeg gezien. Tijd voor wat anders
Die zit nu voor de 3e maand op die stoel gelijmdquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel is aan het stagelopen geloof ik. Is ze vanavond al uit dat kantoor geweest?
Zit goed in zak en as. Het powergroepje heeft geen power meer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:42 schreef spapaars het volgende:
Zit er 1 bij de regie verliefd te zijn op Isaac.
Ja ik ook. Ze kennen elkaar behoorlijk goed inmiddels denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat dit koppel, buiten, de meeste kans van slagen heeft.
Mag ook wel, zijn eindelijk verlost van hun vijandquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:29 schreef engine het volgende:
Sas en Bern hebben echt een soort euforie in hun stemmen.
Ik denk ook dat er eindelijk iets gelukt is. Ze zitten al weken, maanden op te boksen tegen een groep die keer op keer sterker is. Ze kunnen het nog zo mooi verzinnen, het lukt niet, doordat de tegenpartij in de meerderheid is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ook wel, zijn eindelijk verlost van hun vijand
Domme luiquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:29 schreef engine het volgende:
Sas en Bern hebben echt een soort euforie in hun stemmen.
Zoiets zei Mirthe vanmiddag ook, "je hebt ons bevrijd".quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ook wel, zijn eindelijk verlost van hun vijand
Ik dacht even dat ze een gedenkplaatsje voor Jeff hadden ingerichtquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tiano komt Jappies 'nieuwe slaapplaats' checken
Domme idioten daar, met je bevrijd. Kom op zeg, rot zelf op als het je niet bevalt!quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zei Mirthe vanmiddag ook, "je hebt ons bevrijd".
Rustaaagh!quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Domme idioten daar, met je bevrijd. Kom op zeg, rot zelf op als het je niet bevalt!
Nee, Tiano zag op dat moment juist een mes liggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze een gedenkplaatsje voor Jeff hadden ingericht
En ze loopt een stuk fijner rond in de loodsquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zei Mirthe vanmiddag ook, "je hebt ons bevrijd".
Een mes, naast het bed van Jasper?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Tiano zag op dat moment juist een mes liggen
Ja, die waarmee ie Jeff in de rug stak die hij gebruikt had voor pompoenen met halloweenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die waarmee ie Jeff in de rug stak die hij gebruikt had voor pompoenen met halloween
dan kon je van jef ook zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Domme idioten daar, met je bevrijd. Kom op zeg, rot zelf op als het je niet bevalt!
Jeff was altijd best bepalend voor de sfeer in de loods. Ik ben wel benieuwd naar komende weken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[..]
En ze loopt een stuk fijner rond in de loods
keep on dreamingquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff daar nog steeds zit in een kamertje en ergens deze week weer terug komt...
was het maar waar maar hij is lekker thuis, verlost van de backstabbers en genieten van zijn familie en kimquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff daar nog steeds zit in een kamertje en ergens deze week weer terug komt...
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:13 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
was het maar waar maar hij is lekker thuis, verlost van de backstabbers en genieten van zijn familie en kim
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
Baps kan niet op Sas stemmen want die heeft haar gered voor een eli.
Maar Baps kan wel al een week lang vriendin Wendy zwart maken achter wendy's rug om
Misschien was dit al een vooropgezet plan van Babs en Wendy.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
Baps kan niet op Sas stemmen want die heeft haar gered voor een eli.
Maar Baps kan wel al een week lang vriendin Wendy zwart maken achter wendy's rug om
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Isaac spreekt min of meer zijn Febo collega's toe over Jeff, dat hij wel wat toevoegde aan de groep en tussen de regels door dat het dom is van ze om hem zo te laten gaan...
Mag ie zo over Babs praten ja?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:04 schreef engine het volgende:
Ciano "the loudest in the room is the weakest"
@:freshfruit tegeltje?
Isaac moet eens even dimmen. Wie denkt hij wel dat hij is? Iedereen moet doen wat hij wil? Dat werkt zo niet, die gluiperd denkt heel wat te zijn nu vriendje Jeff heeft benoemd dat hij moet winnen....quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:42 schreef schizolientje het volgende:
ook Isaac leest Eunice de les dat ze ook hebberig en koperig geworden is nadat ze de meest konsekwente enz was en nu erg veranderd is en dat is ook zo
Is zomaar een golddiggertje hoor waarbij ik het niet eens uitsluit dat ze alimentatie trekt en ondertussen de goeroe uithangtquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:42 schreef schizolientje het volgende:
ook Isaac leest Eunice de les dat ze ook hebberig en koperig geworden is nadat ze de meest konsekwente enz was en nu erg veranderd is en dat is ook zo
Toch welquote:
Wendy zou baat hebben bij een exit van Babs maar loopt er als een keffertje achteraan terwijl recent nog door het baasje op straat gezet. Wat jij zegt gaf ik laatst inderdaad ook al aan toen ze aan het sporten was met Mirthe. Babs voelt zich verheven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:47 schreef KinKiJan het volgende:
Dit soort gesprekken die Wendy heeft, met een Jasper, Moraima, of Mirthe bijvoorbeeld zijn veel aangenamer dan wanneer ze met Babette zit. Die onderbreekt haar steeds waardoor ze niet hoort wat Wendy wil zeggen of uit probeert te leggen en er dan niet uitkomt en het maar weer laat zitten.
Bij die anderen krijg je het idee dat ze veel meer ontspannen is in het gesprek omdat er wel naar haar geluisterd word.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Toch wel🥰❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het water roept
[..]
Toch welDe sportman zal balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mens zal gelukkig zijnWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
[..]
Toch welIk sluit nog niets uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
is ook op de insta van kim niet van jeff zelf. Mexx had toen ook 1 foto volgens mij en nadat het op tv was geweest meerquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dacht dat deelnemers die exit gegaan zijn nog niets op social media mochten plaatsen en dat pas mochten doen nadat het op TV is geweest?
Nee maar die 2 horen bij elkaar dus ik zie niet in waarom het dan bij haar wel mag...quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
is ook op de insta van kim niet van jeff zelf. Mexx had toen ook 1 foto volgens mij en nadat het op tv was geweest meer
Jij weet dat nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar die 2 horen bij elkaar dus ik zie niet in waarom het dan bij haar wel mag...
weet de precieze regels ook niet waar ze voor getekend hebben. mexx heeft het gedaan en de zus van kim d ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar die 2 horen bij elkaar dus ik zie niet in waarom het dan bij haar wel mag...
[..]
Toch welah geweldig!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
klopt mij ook niet maar wie weet slaan hij en kim er nog een slaatje uit en doen ze het nu wel nu ze een redelijke achterban hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me sowieso af of Jeff wel veel met Insta en andere social media doet. Lijkt me niet echt het type voor.
Kan me voorstellen met dat gezever van Eunice. Die ik voor de zoveelste keer hoor vertellen dat ze zo blij is dat ze heeft leren drummen. Oooooh jaaaaaaaa zooooo blaaaaaij!quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:07 schreef mangalie het volgende:
Isaac denkt dat hij in een vliegtuig zit en wil eruit springen...Nou doei bro tot nooit meer ziens mafklapper![]()
het gaat weer verder met ice en imiquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:11 schreef KinKiJan het volgende:
Kirrende Eunice op 1
Hinnikende Babs op 2
Goed moment om af te sluiten
[..]
Toch welLove. Heerlijk om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo praat Isaac nu eenmaal. Is de rustige manier van tv maken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:59 schreef Harry het volgende:
Isaac: ik ben al lang klaar. Wij zouden de finale spelen. Nu is hij daar.... Nu moet ik de finale spelen.
(Isaac heeft het wel een beetje hoog in de bol)
Dat worden geen fijne streams als het dit soort gesprekken worden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:04 schreef Harry het volgende:
Isaac: ik ben al bij die end.
Babette: daar ben je al heel lang.
Was gisteren al. En ze hadden prima door dat het betekenis had.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:20 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens werden er eerder op de dag boodschappen bezorgd die niet besteld waren namelijk boter, kaas en eieren. Vervolgens later op die dag bleek er een eliminatie te zijn die exact diezelfde naam draagt. Over een sterk staaltje gesproken.
Een enkeling maar wellicht ook ingefluisterd door de febo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Was gisteren al. En ze hadden prima door dat het betekenis had.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:10 schreef Harry het volgende:
Isaac˜: ik doe wat ik moet doen. Tegen iedereen!
Babette: ben je gek ofzo?
Isaac: ik ga me echt keihard klaarmaken daarvoor. Fakking rock 'n roll.
hij was ook maar gewoon 1 van de deelnemers.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey moet hebben aangegeven dat hij er echt klaar mee was want anders was het scenario van vandaag niet gebeurd.
Niets is "gewoon" bij een rls.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:12 schreef Verida het volgende:
[..]
hij was ook maar gewoon 1 van de deelnemers.
en er was vandaag een eliminatie en die heeft hij verloren.
Het had ook anders kunnen lopen, dan had Sas verloren en was Jeffrey nog steeds 1 van de deelnemers geweest.
hij had ook heel gewoon de eerste eliminatie, met de waterbak, kunnen verliezen,quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niets is "gewoon" bij een rls.
Nihil.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had ook heel gewoon de eerste eliminatie, met de waterbak, kunnen verliezen,
Nihil bedoelde ik.quote:
Wat fijn dat ik daar van jou mijn eigen mening over mag hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nihil bedoelde ik.
In de beginfase bij een RLS wordt er nog niet heel veel gemanipuleerd maar in dit stadium wel hoor. Denk jij van niet? Alles op een natuurlijk verloop? Mag jij vinden hoor. Ik denk van niet. En het is ook niet zo heel erg belangrijk. Soit.
Ik krijg juist het idee dat de Febo zelf van Jeff af wilde, en dat is het allerdomste wat ze maar kunnen doen....quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey moet hebben aangegeven dat hij er echt klaar mee was want anders was het scenario van vandaag niet gebeurd.
Een goede verstaander had aan een half woord genoeg eerder, toen maakte hij ook al slinkse opmerkingen die kant van K5 op.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:27 schreef woxxel het volgende:
Ik hoor van ice vaker dat ie t niet eens is met k5.
Jeff zou de grote favoriet van het publiek zijn en die zouden ze nooit laten gaan. Of toch wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nihil bedoelde ik.
In de beginfase bij een RLS wordt er nog niet heel veel gemanipuleerd maar in dit stadium wel hoor. Denk jij van niet? Alles op een natuurlijk verloop? Mag jij vinden hoor. Ik denk van niet. En het is ook niet zo heel erg belangrijk. Soit.
Ja en met jeff weg gaat het daar een gezapige boel wordenquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:47 schreef freaky40 het volgende:
Ze zitten nu op het exacte aantal deelnemers voor een gemiddelde RLS. Denk dat het nu snel gaat.
Isaac en Wendy zijn de daaropvolgende 'smaakmakers', maar moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en met jeff weg gaat het daar een gezapige boel worden
Daar gaan we alquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:53 schreef Monique___ het volgende:
ice tegen ima nu: ik geef haar altijd dezelfde vraag terug, dat doe ik altijd als ik met haar (brabbel) praat. ze denkt dat ik van gister ben, straatje wit vegen, schoon vegen, hele dag door.. fucking rat! samen met jappie.. judassen, knuffelen, en die judas of spy 'vriendinnetje'
Ik vertrouw haar niks, denk je dat ze voor niks hier komt zitten, slecht geweten hoor.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Isaac en Wendy zijn de daaropvolgende 'smaakmakers', maar moet het nog maar zien.
Precies dat. We zullen het misschien nooit weten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff zou de grote favoriet van het publiek zijn en die zouden ze nooit laten gaan. Of toch wel.
ik dus niet, er moeten tv makers overblijven, wie gaat dat doen dan? interessant genoeg voor tv ook? de kijkcijfers gaan zakken, ze hebben een verkeerde keus gemaaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:18 schreef Monique___ het volgende:
ruppi: ik heb helemaal geen zin in zo'n domme diepgaande gesprekken te voeren met brabbel
zie haar nog als volgende gaan
Denk dat nu al de kijkcijfers flink gaan zakken nu jeff eruit is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ik dus niet, er moeten tv makers overblijven, wie gaat dat doen dan? interessant genoeg voor tv ook? de kijkcijfers gaan zakken, ze hebben een verkeerde keus gemaakt
Het duurt een week voordat het op tv komt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 01:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat nu al de kijkcijfers flink gaan zakken nu jeff eruit is.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 8 juni 2023 06:32 schreef engine het volgende:
Goedemorgen...
-knip-
Lang op moeten wachten maar toch echt gebeurd.
Ja, wil ik ook wel zien..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
MorguhEens kijke hoe moraima het als manager gaat doen.
Voorlopig ligt ze nog gestrekt in bedquote:
Ik vraag me af of ze vroeg haar mandje uitkomt... maar is er wel iets te ontbijten?quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voorlopig ligt ze nog gestrekt in bed
De mensen die ik het nog gun om in ieder geval de eindstrijd te halen is gereduceerd naar 3. Als deze voor de eindstrijd zijn vertrokken, dan stop ik wel met streams kijken omdat het programma me dan echt niks meer zegt. Bij UTO2 had ik dat ook, de laatste paar maanden geen leuke mensen meer en een kleurloze winnaar...achteraf blij dat ik daar geen tijd meer aan heb verspild.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik zou stoppen, ik ben ook geen fan van Jeff.. ik vond hem leuk, kon vreselijk om hen lachen maar dat heb ik met meerdere personen.. ik ga hem zeker missen maar blijf er niet om weg hoor..
Ik heb er eigenlijk nog maar 1 die ik de eindstreep gun.. als die moet vertrekken en het wordt megasaai weet ik ook niet of ik blijf hangen. Ben wel benieuwd naar de eindstrijd en wie er uiteindelijk gaat winnen en met hoeveel poet?..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
De mensen die ik het nog gun om in ieder geval de eindstrijd te halen is gereduceerd naar 3. Als deze voor de eindstrijd zijn vertrokken, dan stop ik wel met streams kijken omdat het programma me dan echt niks meer zegt. Bij UTO2 had ik dat ook, de laatste paar maanden geen leuke mensen meer en een kleurloze winnaar...achteraf blij dat ik daar geen tijd meer aan heb verspild.
IK heb geen idee, er is ieder geval boter kaas en eieren tochquote:
IK heb haar een keer horen zeggen dat ze dat niet van plan was en iedereen maar tot 10 uur moest wachtenquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze vroeg haar mandje uitkomt... maar is er wel iets te ontbijten?
Oooh ja dat is zo... haha dat zou lullig zijn maar wel een goeie..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee, er is ieder geval boter kaas en eieren toch![]()
Of hebben ze dat na het boter kaas en eieren spel weer meegenomen
Haha nou lekker dan...quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb haar een keer horen zeggen dat ze dat niet van plan was en iedereen maar tot 10 uur moest wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |