Is zomaar een golddiggertje hoor waarbij ik het niet eens uitsluit dat ze alimentatie trekt en ondertussen de goeroe uithangtquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:42 schreef schizolientje het volgende:
ook Isaac leest Eunice de les dat ze ook hebberig en koperig geworden is nadat ze de meest konsekwente enz was en nu erg veranderd is en dat is ook zo
Toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wendy zou baat hebben bij een exit van Babs maar loopt er als een keffertje achteraan terwijl recent nog door het baasje op straat gezet. Wat jij zegt gaf ik laatst inderdaad ook al aan toen ze aan het sporten was met Mirthe. Babs voelt zich verheven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:47 schreef KinKiJan het volgende:
Dit soort gesprekken die Wendy heeft, met een Jasper, Moraima, of Mirthe bijvoorbeeld zijn veel aangenamer dan wanneer ze met Babette zit. Die onderbreekt haar steeds waardoor ze niet hoort wat Wendy wil zeggen of uit probeert te leggen en er dan niet uitkomt en het maar weer laat zitten.
Bij die anderen krijg je het idee dat ze veel meer ontspannen is in het gesprek omdat er wel naar haar geluisterd word.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Toch wel🥰❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het water roept
[..]
Toch welDe sportman zal balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mens zal gelukkig zijnWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
[..]
Toch welIk sluit nog niets uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
is ook op de insta van kim niet van jeff zelf. Mexx had toen ook 1 foto volgens mij en nadat het op tv was geweest meerquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dacht dat deelnemers die exit gegaan zijn nog niets op social media mochten plaatsen en dat pas mochten doen nadat het op TV is geweest?
Nee maar die 2 horen bij elkaar dus ik zie niet in waarom het dan bij haar wel mag...quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
is ook op de insta van kim niet van jeff zelf. Mexx had toen ook 1 foto volgens mij en nadat het op tv was geweest meer
Jij weet dat nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar die 2 horen bij elkaar dus ik zie niet in waarom het dan bij haar wel mag...
weet de precieze regels ook niet waar ze voor getekend hebben. mexx heeft het gedaan en de zus van kim d ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar die 2 horen bij elkaar dus ik zie niet in waarom het dan bij haar wel mag...
[..]
Toch welah geweldig!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
klopt mij ook niet maar wie weet slaan hij en kim er nog een slaatje uit en doen ze het nu wel nu ze een redelijke achterban hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me sowieso af of Jeff wel veel met Insta en andere social media doet. Lijkt me niet echt het type voor.
Kan me voorstellen met dat gezever van Eunice. Die ik voor de zoveelste keer hoor vertellen dat ze zo blij is dat ze heeft leren drummen. Oooooh jaaaaaaaa zooooo blaaaaaij!quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:07 schreef mangalie het volgende:
Isaac denkt dat hij in een vliegtuig zit en wil eruit springen...Nou doei bro tot nooit meer ziens mafklapper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |