Babbel is aan het stagelopen geloof ik. Is ze vanavond al uit dat kantoor geweest?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hadden we afgelopen maand ook nog niet genoeg gezien. Tijd voor wat anders
Die zit nu voor de 3e maand op die stoel gelijmdquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel is aan het stagelopen geloof ik. Is ze vanavond al uit dat kantoor geweest?
Zit goed in zak en as. Het powergroepje heeft geen power meer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:42 schreef spapaars het volgende:
Zit er 1 bij de regie verliefd te zijn op Isaac.
Ja ik ook. Ze kennen elkaar behoorlijk goed inmiddels denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat dit koppel, buiten, de meeste kans van slagen heeft.
Mag ook wel, zijn eindelijk verlost van hun vijandquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:29 schreef engine het volgende:
Sas en Bern hebben echt een soort euforie in hun stemmen.
Ik denk ook dat er eindelijk iets gelukt is. Ze zitten al weken, maanden op te boksen tegen een groep die keer op keer sterker is. Ze kunnen het nog zo mooi verzinnen, het lukt niet, doordat de tegenpartij in de meerderheid is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ook wel, zijn eindelijk verlost van hun vijand
Domme luiquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:29 schreef engine het volgende:
Sas en Bern hebben echt een soort euforie in hun stemmen.
Zoiets zei Mirthe vanmiddag ook, "je hebt ons bevrijd".quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ook wel, zijn eindelijk verlost van hun vijand
Ik dacht even dat ze een gedenkplaatsje voor Jeff hadden ingerichtquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tiano komt Jappies 'nieuwe slaapplaats' checken
Domme idioten daar, met je bevrijd. Kom op zeg, rot zelf op als het je niet bevalt!quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zei Mirthe vanmiddag ook, "je hebt ons bevrijd".
Rustaaagh!quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Domme idioten daar, met je bevrijd. Kom op zeg, rot zelf op als het je niet bevalt!
Nee, Tiano zag op dat moment juist een mes liggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze een gedenkplaatsje voor Jeff hadden ingericht
En ze loopt een stuk fijner rond in de loodsquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zei Mirthe vanmiddag ook, "je hebt ons bevrijd".
Een mes, naast het bed van Jasper?quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Tiano zag op dat moment juist een mes liggen
Ja, die waarmee ie Jeff in de rug stak die hij gebruikt had voor pompoenen met halloweenquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die waarmee ie Jeff in de rug stak die hij gebruikt had voor pompoenen met halloween
dan kon je van jef ook zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Domme idioten daar, met je bevrijd. Kom op zeg, rot zelf op als het je niet bevalt!
Jeff was altijd best bepalend voor de sfeer in de loods. Ik ben wel benieuwd naar komende weken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[..]
En ze loopt een stuk fijner rond in de loods
keep on dreamingquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff daar nog steeds zit in een kamertje en ergens deze week weer terug komt...
was het maar waar maar hij is lekker thuis, verlost van de backstabbers en genieten van zijn familie en kimquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff daar nog steeds zit in een kamertje en ergens deze week weer terug komt...
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:13 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
was het maar waar maar hij is lekker thuis, verlost van de backstabbers en genieten van zijn familie en kim
quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
Baps kan niet op Sas stemmen want die heeft haar gered voor een eli.
Maar Baps kan wel al een week lang vriendin Wendy zwart maken achter wendy's rug om
Misschien was dit al een vooropgezet plan van Babs en Wendy.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:26 schreef pingu66 het volgende:
Baps kan niet op Sas stemmen want die heeft haar gered voor een eli.
Maar Baps kan wel al een week lang vriendin Wendy zwart maken achter wendy's rug om
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Isaac spreekt min of meer zijn Febo collega's toe over Jeff, dat hij wel wat toevoegde aan de groep en tussen de regels door dat het dom is van ze om hem zo te laten gaan...
Mag ie zo over Babs praten ja?quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:04 schreef engine het volgende:
Ciano "the loudest in the room is the weakest"
@:freshfruit tegeltje?
Isaac moet eens even dimmen. Wie denkt hij wel dat hij is? Iedereen moet doen wat hij wil? Dat werkt zo niet, die gluiperd denkt heel wat te zijn nu vriendje Jeff heeft benoemd dat hij moet winnen....quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:42 schreef schizolientje het volgende:
ook Isaac leest Eunice de les dat ze ook hebberig en koperig geworden is nadat ze de meest konsekwente enz was en nu erg veranderd is en dat is ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |