quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zit in stilte te kijken hoe Mirthe tegenover hem in een puzzelboekje bezig is. Ze wordt er ongemakkelijk van en zegt dit ook tegen Erik.
Filmpje: https://streamable.com/mhz1d1
Loopt volgens mij ook met zijn ziel onder zijn armquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Niet stiekem al m'n sudoku's doen he?"
Geen reactie
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij kijkt volgens mij niet eens naar haar toch?
In aanvulling op mijn vorige reactie:quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loopt volgens mij ook met zijn ziel onder zijn arm
Gewoon een Hmmmmm geluid opzetten alsof ze bezig isquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.
Snap wel dat ze op momenten ongemakkelijk van hem wordt. Sta je te douchen komt hij een gesprek aanknopen.
Hij heeft niet echt iemand meer om mee te praten sinds JW weg is. Snap Mirthe ook welquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, at z'n ogen leeg, maar dat terzijde.
Snap wel dat ze op momenten ongemakkelijk van hem wordt. Sta je te douchen komt hij een gesprek aanknopen.
Proest.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Babette lijkt op de volwassen versie van mij nu"
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Babette lijkt op de volwassen versie van mij nu"
ze heeft taart uitgedeeldquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:44 schreef engine het volgende:
Geen afscheid voor manager ZoëMisschien wel de beste maand tot nu toe gehad. Was wel op zijn plaats geweest.
quote:
Die spoort echt nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Hij is echt heel vaak moe, want hij was gister aan het snurken joh!"
Isaac: "Ik was weer aan het snurken, alleen jij hoort het"
Zoe: "Is niet erg, want ik was toch aan het praten.... in m'n slaap"
Wat een onzin komt er toch steeds uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |