Logisch, die wil voor de achtste keer wereldkampioen worden.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, ik vond Hamilton er ook wel wat optimistisch achter gaan rijden.
Dat is wel de Mercedes manierquote:Op zondag 4 juni 2023 00:48 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk had-ie even met de koplampen moeten knipperen.
Is dat gedoe met Massa al klaar? Straks staat-ie weer op zes.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Logisch, die wil voor de achtste keer wereldkampioen worden.
Mwah, dat gaan ze nu niet meer terugdraaien.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat gedoe met Massa al klaar? Straks staat-ie weer op zes.
quote:
Dat zou een gigantische chaos veroorzaken in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat gaan ze nu niet meer terugdraaien.
Dan zou Massa ook nog via civiele procedures gederfde inkomsten kunnen gaan claimen.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou een gigantische chaos veroorzaken in ieder geval.
Ik denk dat-ie daar meer kans op maakt dan op het echt veranderen van de titel.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou Massa ook nog via civiele procedures gederfde inkomsten kunnen gaan claimen.
Massa ... nah, jankmuil. Geen wereldkampioen.quote:Op zondag 4 juni 2023 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie daar meer kans op maakt dan op het echt veranderen van de titel.
Ja, inderdaad, Massa was een jankert.quote:Op zondag 4 juni 2023 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Massa ... nah, jankmuil. Geen wereldkampioen.
Enfin, de teerbeminde @:sacha en ik gaan maar eens een tukje doen.
Welterusten
Ik had Ocon, Hulkenberg, Ferrari en Haas. Leclerc heeft het voor mij verprutst.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is wel behoorlijk toevallig. Ik had Alonso, Hülkenberg, Alpine en Haas.
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Ocon, Hulkenberg, Ferrari en Haas. Leclerc heeft het voor mij verprutst.
Ja, behoorlijk saai. @sacha is een paar keer in slaap gevallen.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:56 schreef Recce het volgende:
Het was een beetje een saaie race. De gevechten in het middenveld waren erg moeilijk te volgen met al die verschillende strategieën. Haas was lekker bezig: keihard op nieuwe banden racen en dan na een paar rondjes niet meer vooruit komen en maar weer pitten.
Ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had grote verwachtingen van de nieuwe sidepods.
Nou ja, op dat moment was dat vast de juiste keuzequote:Op zondag 4 juni 2023 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik niet.Toen ik deze radioboodschap hoorde, wist ik zeker dat Sainz ook fucked was:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was dat gewoon een random bericht van ChatGPT. Sainz dacht ook dat-ie lekker aan het racen was. Z'n engineer hielp 'm uit de droom.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, op dat moment was dat vast de juiste keuze
Nah, dat is politiek. Stroll moet-ie te vriend houden, dat is voor iedereen beter.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:14 schreef Recce het volgende:
Zou dat niet inhalen van Stroll door Alonso nou een trollactie zijn geweest?
Ja, maar zo lijkt Stroll toch een debieltje?quote:Op zondag 4 juni 2023 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat is politiek. Stroll moet-ie te vriend houden, dat is voor iedereen beter.
Daar is-ie wel aan gewendquote:Op zondag 4 juni 2023 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zo lijkt Stroll toch een debieltje?
Ik hoorde hetquote:Op zondag 4 juni 2023 22:19 schreef Recce het volgende:
Martin Brundle heeft Zhou Chinaman genoemd. Oeps.
Fernando is inmiddels de favoriete zoon van Lawrence.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, daar zit iets in. Maar volgens mij is Alonso het er wel dik op aan het leggen zo.
Ik wist niet eens dat-ie een penalty gekregen had. Hij was vandaag wel weer feisty over de boordradio.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:21 schreef Recce het volgende:
Was er nog een radioreactie van Yuki op z'n penalty?
Ja, Zhou week uit over die parallelweg toen-ie dacht dat er te weinig ruimte was toen-ie Yuki inhaalde. Leek niets aan de hand, maar Yuki kreeg 5 seconden aan de broek waardoor-ie uit de punten viel.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat-ie een penalty gekregen had. Hij was vandaag wel weer feisty over de boordradio.
Hmmm ja, vond ik ook niet echt penalty-waardig. Hij remde wel heel laat, zwart stof van de remmen, maar had de ideale lijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Zhou week uit over die parallelweg toen-ie dacht dat er te weinig ruimte was toen-ie Yuki inhaalde. Leek niets aan de hand, maar Yuki kreeg 5 seconden aan de broek waardoor-ie uit de punten viel.
Op F1TV vond iedereen de penalty nergens op slaan. Ze hebben het Yuki trouwens pas verteld na de finish. Waarschijnlijk hebben ze daarna de stekker uit de radio getrokken.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm ja, vond ik ook niet echt penalty-waardig. Hij remde wel heel laat, zwart stof van de remmen, maar had de ideale lijn.
Ja, Zhou ging buitenom. Dan moet je er wel flink voor zitten aan het eind van de bocht wil je degene die aan de binnenkant zit niet tegenkomen.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Op F1TV vond iedereen de penalty nergens op slaan. Ze hebben het Yuki trouwens pas verteld na de finish. Waarschijnlijk hebben ze daarna de stekker uit de radio getrokken.
Hmm, volgens de stewards zat Zhou ervoor. Zo zag ik dat niet, maar misschien was dat zo.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Zhou ging buitenom. Dan moet je er wel flink voor zitten aan het eind van de bocht wil je degene die aan de binnenkant zit niet tegenkomen.
quote:Car 24 was in front at and after the apex of Turn 1 and hence under the Driving
Standards Guidelines was entitled to racing room. Car 22 moved across to the
outside of the corner, forcing Car 24 off the track.
Nou ja, dan zal het wel zo zijn. Op naar Canada!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, volgens de stewards zat Zhou ervoor. Zo zag ik dat niet, maar misschien was dat zo.
[..]
Slaap ze!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan zal het wel zo zijn. Op naar Canada!
Eerst even de honten uitlaten en slapen en zo. Welterusten alvast
Gemist. Ik ben de honten gaan uitlaten toen de meeste teams de kwalificatiesimulatie staakten omdat er regen aan zou komen.quote:
Het was wel grappig. Eerst kwamen er auto's op inters de baan op terwijl het droog was omdat het volgens de radar en de FIA? regende. Toen verschenen er weer auto's op slicks en opeens kreeg je een beeld van een gigantische stortbui op een deel van het circuit. Daarna werd het een soort waterballet. Volgens mij hadden de auto's boeggolven.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gemist. Ik ben de honten gaan uitlaten toen de meeste teams de kwalificatiesimulatie staakten omdat er regen aan zou komen.
Ik zag het bij de highlights.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was wel grappig. Eerst kwamen er auto's op inters de baan op terwijl het droog was omdat het volgens de radar en de FIA? regende. Toen verschenen er weer auto's op slicks en opeens kreeg je een beeld van een gigantische stortbui op een deel van het circuit. Daarna werd het een soort waterballet. Volgens mij hadden de auto's boeggolven.
Je bent daar niet alleen in.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel blij dat ik net Hulkenberg ingeruild had voor Gasly
Volgens Papa Perez was Sergio wéér de snelste vandaag.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Raar genoeg deden ze het redelijk in de race. Ze waren sneller dan Perez.
Hij had de snelste ronde.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens Papa Perez was Sergio wéér de snelste vandaag.
Het kwalificeren viel wat tegen voor Perez. Misschien kan-ie morgen belangrijke punten pakken.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan wordt-ie vast wereldkampioen dit jaar.
Hij was wat ziekjes, las ik. Hij durfde het waarschijnlijk niet aan om zich te laten vervangen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kwalificeren viel wat tegen voor Perez. Misschien kan-ie morgen belangrijke punten pakken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was wat ziekjes, las ik. Hij durfde het waarschijnlijk niet aan om zich te laten vervangen.
Ja, zo kan ik er qua snelheid ook goed bijzitten. Gewoon alle bochten afsnijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, qua snelheid zat-ie er wel ongeveer bij, dacht ik. Drie keer lap time deleted in Q2 is een beetje slordig echter.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik er qua snelheid ook goed bijzitten. Gewoon alle bochten afsnijden.
Morgen maar even de highlights kijken dan. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een sprintweekend is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de laatste ronde van Albon werd afgekeurd. Die zit er goed bij.
Goed bezig! Straks word ik vernederd terwijl jij helemaal niets gedaan hebt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen maar even de highlights kijken dan. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een sprintweekend is.
Ik heb 4x Alpine. Het moet wel heel gek lopen als ik jou zou vernederen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Straks word ik vernederd terwijl jij helemaal niets gedaan hebt.
Ik heb AM, Haas, Alonso en Albon. Alonso viel wat tegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 4x Alpine. Het moet wel heel gek lopen als ik jou zou vernederen.
Ja, of hij blijft braaf achter Stroll.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Die gaat het zondag vast wel weer goed doen.
Leuk ook als je, zoals ik, Ocon en 2x Alpine hebt. Die heeft na het protest van AM nog eens drie kwartier aan tijdstraffen aan de brandvrije broek gekregen.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk ook als je, zoals ik, Ocon en 2x Alpine hebt. Die heeft na het protest van AM nog eens drie kwartier aan tijdstraffen aan de brandvrije broek gekregen.
Dat is toch helemaal niet logisch?quote:Four infringements receive a five second time penalty, while five infringements receive a 10 second time penalty. The stewards explained: "Then a 'reset' has been allowed due to excessive number of infringements. The counting of infringements restarts. After another four infringements, a five second time penalty will apply; after five, a 10 second penalty."
En het is ook raar dat er een aantal rijders wel waarschuwingen krijgen zodat ze er beter op kunnen letten en weten waar ze aan toe zijn en anderen het pas achteraf, na een protest, te horen krijgen. Shitshow.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]Hij had 2x 5 seconden en 2x 10 seconden? Hoe werkt dat?
[..]
Dat is toch helemaal niet logisch?Alsof je na een paar flinke verkeersovertredingen die steeds harder bestraft worden vanwege de eerdere overtredingen opeens een reset krijgt.
Hamilton heeft ze toch allemaal gewaarschuwd met dat gemekker van 'm?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het is ook raar dat er een aantal rijders wel waarschuwingen krijgen zodat ze er beter op kunnen letten en weten waar ze aan toe zijn en anderen het pas achteraf, na een protest, te horen krijgen. Shitshow.
Exact hetzelfde team. Eerder deze week overwoog ik nog om 4x McLaren te nemen, maar de uitslagen van de twee vrije trainingen heeft me anders doen besluiten.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:31 schreef Recce het volgende:
Geen vernederingen in de kwalificatie! Welk team heb jij? Ik heb Sainz, Albon, Williams en Aston Martin. Ik ben benieuwd naar de race pace van McLaren.
Volgens mij had ik het geld niet voor 4x McLaren.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Exact hetzelfde team. Eerder deze week overwoog ik nog om 4x McLaren te nemen, maar de uitslagen van de twee vrije trainingen heeft me anders doen besluiten.
Zoals het hele seizoen. Die wordt echt als tweede rijder behandeld.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:37 schreef Recce het volgende:
Sainz gaat natuurlijk genaaid worden door Ferrari.
Het is ze weer gelukt hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals het hele seizoen. Die wordt echt als tweede rijder behandeld.
quote:Op maandag 10 juli 2023 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was in ieder geval blij dat ik niet meer 4x Alpine had
Ja, Gasly was 18e. Nog net. 6 rondjes achterstand.quote:Op maandag 10 juli 2023 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zou wel mooi zijn geweest. Hebben we dat al een keer gehad? 0 punten uit de race? Of was Gasly nog net geklasseerd?
Ah, toch een paar puntjes dan. Ik ben benieuwd of McLaren zo sterk blijft. Zonder Verstappen zou het een enorm gek seizoen zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Gasly was 18e. Nog net. 6 rondjes achterstand.
Ja, Verstappen verpest het voor de restquote:Op maandag 10 juli 2023 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, toch een paar puntjes dan. Ik ben benieuwd of McLaren zo sterk blijft. Zonder Verstappen zou het een enorm gek seizoen zijn.
"It's always Max [on pole], he always ruins everything for everyone!"quote:Op maandag 10 juli 2023 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Verstappen verpest het voor de rest
Preciesquote:Op maandag 10 juli 2023 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
"It's always Max [on pole], he always ruins everything for everyone!"
Maar morgen is vandaag.quote:
Deze is van Dees.Ben jij wel 40+?quote:Op maandag 10 juli 2023 02:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is zo......
in wat voor een sc zit je nu weer? van wie of wat is dit? ja fok en voor iedereen duh
quote:Op maandag 10 juli 2023 02:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
oh dan ben ok nog iets te jong
doei
Soms maken we een uitzondering.quote:Op maandag 10 juli 2023 02:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
You weet
ik mag hier niet zijn dan he
![]()
Daar mag ik niks over zeggen Monique.quote:
oei oei oeiquote:Op maandag 10 juli 2023 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen Monique.
Deze is ook goed broer.quote:
Heb je hem weer.quote:
Dat je een eindbaas bent?quote:Op maandag 10 juli 2023 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
Je weet dat dat nummer over mij gaat, hè?
quote:
Toen ik 10 was wilde ik haar neuken.quote:
Heel hard zeker?quote:Op maandag 10 juli 2023 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen ik 10 was wilde ik haar neuken.
Lekker slipe.quote:
Ja, ik durfde het niet aan om volledig McLaren te gaan.quote:
Oh, dan heb ik wel geluk gehad. Ik had net niet genoeg geld voor compleet McLaren.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet aan om volledig McLaren te gaan.
Later zag ik dat de deadline om te wisselen naar zaterdagmiddag verplaatst was. Dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Volgende keer neem ik weer Albon en Magnussen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik wel geluk gehad. Ik had net niet genoeg geld voor compleet McLaren.
Is dat plan E?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik weer Albon en Magnussen.
Ja, maar nu weet ik je strategie, dus dan kan ik daar rekening mee houden!quote:Op zondag 23 juli 2023 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, want anders doe jij weer precies hetzelfde.
Volgende keer maar weer 4x Alpinequote:Op zondag 23 juli 2023 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik je strategie, dus dan kan ik daar rekening mee houden!
Fijne wedstrijd!
Ik was bijna te laat met wisselen en had te weinig tijd om iets anders te doen en heb snel nog even Ocon voor Piastri gewisseld. Maar inderdaad: bijna iedereen had daarvoor gekozen.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:23 schreef Recce het volgende:
Gelukkig had bijna iedereen McLaren, waardoor we nauwelijks gezakt zijn in het klassement.
Ja, daarom durfde ik het vorige week nog niet aan om hem te kopen, maar ja ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:22 schreef Steven_Stil het volgende:
Piastri bleek toch ook rookie fouten te maken, binnenkant in de 1e bocht op Francorchamps is geen goed idee.
Ik moest dat ook nog even op de telefoon doen vrijdagmiddag. Andere opties waren niet heel logisch, tenzij je echt bewust aan risicospreiding doet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was bijna te laat met wisselen en had te weinig tijd om iets anders te doen en heb snel nog even Ocon voor Piastri gewisseld. Maar inderdaad: bijna iedereen had daarvoor gekozen.
Ja, dan was je wellicht bij Sainz terechtgekomen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest dat ook nog even op de telefoon doen vrijdagmiddag. Andere opties waren niet heel logisch, tenzij je echt bewust aan risicospreiding doet.
Drie keer zelfsquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:23 schreef Recce het volgende:
@:scrutinizer, had je twee keer Williams? Je had me bijna vernederd dan!
Ik wou Ricciardo, Leclerc en 2x Alpha Tauri.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Neem je nu de volgende keer Ferrari?
Sterk team! Denk je dat Ricciardo voor z'n stoeltje moet vrezen nu Lawson voor Tsunoda is geëindigd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wou Ricciardo, Leclerc en 2x Alpha Tauri.
Ik denk het niet, niet direct. Hoewel Ricciardo sinds zijn return m.i. nog weinig heeft laten zien heeft lijkt hij off-track van grote waarde voor het team. Ook weer niet heel lang, denk ik. Z'n carriere in F1 zit er wel bijna op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterk team! Denk je dat Ricciardo voor z'n stoeltje moet vrezen nu Lawson voor Tsunoda is geëindigd?
Het is wel knap dat Lawson al die chaos overleefd heeft. Denk je dat Perez beter is dan Ricciardo? Die strategie van Tsunado had gewerkt als het eerder was gaan regenen, maar je kon op de radar zien dat dat niet ging gebeuren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, niet direct. Hoewel Ricciardo sinds zijn return m.i. nog weinig heeft laten zien heeft lijkt hij off-track van grote waarde voor het team. Ook weer niet heel lang, denk ik. Z'n carriere in F1 zit er wel bijna op.
De strategie die ze voor Tsunoda kozen was ook wel een hele slechte vandaag.
Zeker een talent voor de toekomst.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel knap dat Lawson al die chaos overleefd heeft.
Ik denk dat Ricciardo toch echt een probleem heeft met deze generatie auto's.quote:Denk je dat Perez beter is dan Ricciardo?
Zo jammer, want hij zat er echt heel goed bij dit weekend.quote:Die strategie van Tsunado had gewerkt als het eerder was gaan regenen, maar je kon op de radar zien dat dat niet ging gebeuren.
Racetechnisch was het wel het beste moment om te wisselen, het heeft ze niet eens zoveel gekost.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Banden zorgen alleen maar voor weerstand in het water.
Volgende keer beter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Racetechnisch was het wel het beste moment om te wisselen, het heeft ze niet eens zoveel gekost.
Nee, als hij de juiste mentaliteit had gehad, had-ie al enorme stennis gemaakt bij Ferrari. Hij ondergaat het een beetje nu.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens durf ik het wel aan te stellen dat Leclerc nooit wereldkampioen wordt.
Exact dat. Hij vindt het wel best met die enorme contractverlenging. Maakt daarnaast zelf ook nog steeds veel fouten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als hij de juiste mentaliteit had gehad, had-ie al enorme stennis gemaakt bij Ferrari. Hij ondergaat het een beetje nu.
Wie zie je wel wereldkampioen worden? Albon in een Mercedes?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Exact dat. Hij vindt het wel best met die enorme contractverlenging. Maakt daarnaast zelf ook nog steeds veel fouten.
Albon heeft te vaak pech. Russel en Norris zijn voor mij de aangewezen kandidaten. Beide hebben dan wel een betere auto dan Max nodig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie zie je wel wereldkampioen worden? Albon in een Mercedes?
Hmm, Russell zou wel heel erg irritant zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albon heeft te vaak pech. Russel en Norris zijn voor mij de aangewezen kandidaten. Beide hebben dan wel een betere auto dan Max nodig.
Zeker. Dat is een lul. Maar dat helpt wel om kampioen te worden, denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, Russell zou wel heel erg irritant zijn.
Dat zal wel inderdaad. Volgens mij heeft-ie heel weinig fans.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Dat is een lul. Maar dat helpt wel om kampioen te worden, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Perez ook nog een goede kans maakt om dit jaar kampioen te worden omdat hij net zo snel, zo niet sneller, is als Verstappen.Whehe, volgens mij zou 'm dat niet eens lukken als Verstappen verder niet rijdt dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij zou 'm dat niet eens lukken als Verstappen verder niet rijdt dit seizoen.
Oh, dan neem ik Perez in de manager!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Volgende week gaat het gebeuren voor Perez, denk ik![]()
Nu eerst even de honten uitlaten. Alle kleuren tegelijk.
Trusten voor straks
Heb je nu 4x Perez?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik Perez in de manager!Dank voor de tip. Succes met de honten en welterusten zo!
Dat klopt niet. Ik kreeg meer punten voor de race dan jij.quote:Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb je weer totaal vernederd vandaag.
Het kan nog veel ergerquote:Op zondag 17 september 2023 20:35 schreef Recce het volgende:
Bah, waarom heb ik nou Tsunoda genomen. Daar heb ik altijd pech mee. Deze keer ook nog dubbel pech. En sinds wanneer kan Ferrari iets?
Misschien een idee voor de volgende ronde! Ik had Ferrari, Leclerc, Tsunoda en AT. Als Tsunoda niet was uitgevallen, had ik behoorlijk goed gescoord.quote:Op maandag 18 september 2023 09:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger![]()
Ik had beter 4x Haas kunnen nemen.
Verstappen, Albon en 2x AT hierquote:Op maandag 18 september 2023 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien een idee voor de volgende ronde! Ik had Ferrari, Leclerc, Tsunoda en AT. Als Tsunoda niet was uitgevallen, had ik behoorlijk goed gescoord.
Ik had nog gedacht 2x McLaren, Norris en Sainz te nemen.quote:Op maandag 18 september 2023 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verstappen, Albon en 2x AT hier
Dan had je 673 punten gehad.quote:Op maandag 18 september 2023 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had nog gedacht 2x McLaren, Norris en Sainz te nemen.
quote:Op maandag 18 september 2023 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan had je 673 punten gehad.
Precies wat ik dacht vandaag: Perez en Sargeant, wat een rampenteam zou dat zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 21:04 schreef Recce het volgende:
Volgende keer twee keer Williams, Sargeant en Perez?
Je kunt er wel snel merkbekendheid mee opbouwen, denk ik. Iets voor een nieuw team dus.quote:Op zondag 24 september 2023 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht vandaag: Perez en Sargeant, wat een rampenteam zou dat zijn.
Bovendien wordt Perez dit jaar nog wel wereldkampioen (volgens zijn vader)quote:Op maandag 25 september 2023 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt er wel snel merkbekendheid mee opbouwen, denk ik. Iets voor een nieuw team dus.
Het kan nog!quote:Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bovendien wordt Perez dit jaar nog wel wereldkampioen (volgens zijn vader)
Nah, iedereen neemt hierna natuurlijk 4x McLaren, dus grote veranderingen kunnen niet meer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Plan Q.
Nog zo'n weekend en ik haal je in
Ik heb alles van McLaren weggedaan omdat ik er vanuit ga dat jij dat gedaan hebt. Met Albon en Hulkenberg in mijn team kan ik alleen nog maar winnen als Piastri morgen Norris er vanaf tikt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, iedereen neemt hierna natuurlijk 4x McLaren, dus grote veranderingen kunnen niet meer.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alles van McLaren weggedaan omdat ik er vanuit ga dat jij dat gedaan hebt. Met Albon en Hulkenberg in mijn team kan ik alleen nog maar winnen als Piastri morgen Norris er vanaf tikt.
Ik dacht dat ik tov jou een goede slag ging slaan en toen werd Hamilton gediskwalificeerdquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:48 schreef Recce het volgende:
Plan F voor Leclerc.En weer een hele pijnlijke uitvalbeurt voor mijn team.
Mijn halve team is uitgevallen en dan verlies je nog steeds.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tov jou een goede slag ging slaan en toen werd Hamilton gediskwalificeerd
Ja, Hulkenberg viel tegen. Die had ik toch wel in de top 6 verwacht. Wist je dat die ook een aardig woordje Nederlands spreekt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn halve team is uitgevallen en dan verlies je nog steeds.
De upgrade van Haas werkte niet zo lekker, geloof ik, maar top 6 was wel heel optimistisch gedacht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Hulkenberg viel tegen. Die had ik toch wel in de top 6 verwacht. Wist je dat die ook een aardig woordje Nederlands spreekt?
Nou ja, volgende week in Mexico sla ik mijn slag. Het schijnt dat Perez daar woont.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De upgrade van Haas werkte niet zo lekker, geloof ik, maar top 6 was wel heel optimistisch gedacht.Ja, ik hoorde laatst ook dat-ie vlak over de grens met Nederland woonde! Grappig hè?
Die woont toch in Zuid-Amerika?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, volgende week in Mexico sla ik mijn slag. Het schijnt dat Perez daar woont.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albon, Perez (het moet toch een keer lukken), RB en Williams.
Yep. Maar dat was de afgelopen jaren al eerder zo en dan weet hij toch net bij die laatste kans toe te slaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Perez kan het verder wel vergeten als-ie het verkloot vandaag.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Maar dat was de afgelopen jaren al eerder zo en dan weet hij toch net bij die laatste kans toe te slaan.
Ja, die moet-ie wel voorbijquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]Hij gaat Ricciardo rammen, let maar op.
Succes met wapperen!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet eerst nog even de honten uitlaten voor de race. Even wapperen
En Perez zag een heldenrol voor zichzelf weggelegd. "Van 5 naar 2 in de eerste bocht en dan nog even Max. Papa zal zo trots op me zijn. Oepsie,"quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Leclerc was nog minder populair dan Verstappen bij de Mexicanen.
Ach, misschien had-ie een paar procent kans dat het lukte. Uiteindelijk had-ie dan toch nog niet gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Perez zag een heldenrol voor zichzelf weggelegd. "Van 5 naar 2 in de eerste bocht en dan nog even Max. Papa zal zo trots op me zijn. Oepsie,"
Misschien gokte hij erop dat Leclerc Max er af zou drukken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, misschien had-ie een paar procent kans dat het lukte. Uiteindelijk had-ie dan toch nog niet gewonnen natuurlijk.
Denk je dat-ie nog naar AT mag?quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien gokte hij erop dat Leclerc Max er af zou drukken.
Maar ik dacht dat Perez wereldkampioen zou worden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah. Ricciardo en Lawson hebben betere papieren, denk ik.
Jij en Papa Perezquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat Perez wereldkampioen zou worden.
Yep. Ik weet ook niet of Marko hem al vergeven heeft dat-ie destijds vertrokken is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks gaan ze Ricciardo weer naast Max zetten. Die gaat ook falen dan.
Ik ook. Welterustenquote:
Wat had je nu dan? Leclerc en Albon of zo? Ik had nog steeds Norris, Hamilton en 2x McLaren.quote:Op zondag 5 november 2023 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan scoor ik wellicht nog beter dan vandaag
Albon, Hamilton, Mercedes, Alpha Tauriquote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat had je nu dan? Leclerc en Albon of zo? Ik had nog steeds Norris, Hamilton en 2x McLaren.
Wel creatief! Zonder dat ongeluk in het begin, had je een stuk meer punten gehad.quote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albon, Hamilton, Mercedes, Alpha Tauri
1,5 uur met de boot, ruim 2,5 uur met de treinquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:48 schreef Recce het volgende:
Hoe lang is die reis nou in totaal. Volgens mij ben ik in dezelfde tijd in Berlijn.
Ah ja, in die tijd kan ik naar Hengelo fietsen en dan met de trein naar Berlijn reizen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1,5 uur met de boot, ruim 2,5 uur met de treinMet overstapwachttijden en veiligheidsmarges al gauw 5 uur onderweg.
Maar doe je dat ook?quote:Op zondag 19 november 2023 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja, in die tijd kan ik naar Hengelo fietsen en dan met de trein naar Berlijn reizen.
Yep. Ingehaald worden in de laatste ronde staat niet zo best. Maar goed: volgend jaar heeft hij weer een goede kans om wereldkampioen te worden.quote:Op zondag 19 november 2023 23:44 schreef Recce het volgende:
Was wel een aardige GP. Perez was wel redelijk aan het suffen zeg.
De manier waarop was ook zo knullig. Hij had dat echt wel kunnen verdedigen, maar hij keek gewoon niet meer omdat hij dacht dat het gat groot genoeg was. Maar inderdaad, volgend jaar begint het weer van voren af aan als Perez een keer wint.quote:Op maandag 20 november 2023 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ingehaald worden in de laatste ronde staat niet zo best. Maar goed: volgend jaar heeft hij weer een goede kans om wereldkampioen te worden.
Te lang reizen, zeker?quote:
Da's best nog een stukkie fietsen vanaf Enschede.quote:Ik ben laatst wel in Münster geweest. Best leuke stad!
Die aanval zag je al een ronde ervoor aankomen. Best goed gedaan van Karel.quote:Op maandag 20 november 2023 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
De manier waarop was ook zo knullig. Hij had dat echt wel kunnen verdedigen, maar hij keek gewoon niet meer omdat hij dacht dat het gat groot genoeg was.
Stroll is best goed als er weinig grip is. Zijn reflexen mbt stuurcorrecties zijn heel goed. Dat zie je ook bij zijn starts, daar wint hij bijna altijd plaatsen.quote:Stroll is trouwens van 19 naar 5 gereden.
Ja, welke idioot gaat er nou zo lang reizen?quote:
Ik ging wel met de trein. Er gaat een dieseltreintje van Enschede naar Münster. Met de fiets ga ik niet veel verder dan Bad Bentheim. Daar heb je al het idee dat je heel ver van huis bent.quote:[..]
Da's best nog een stukkie fietsen vanaf Enschede.
Perez zei dat hij zag dat het gat 0.7 seconden was en dat-ie dacht dat het niet kon.quote:Op maandag 20 november 2023 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die aanval zag je al een ronde ervoor aankomen. Best goed gedaan van Karel.
Misschien moeten ze de vleugels van z'n auto halen dan?quote:[..]
Stroll is best goed als er weinig grip is. Zijn reflexen mbt stuurcorrecties zijn heel goed. Dat zie je ook bij zijn starts, daar wint hij bijna altijd plaatsen.
Niet zo vaak hoorquote:Op maandag 20 november 2023 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, welke idioot gaat er nou zo lang reizen?
Ja, meer dan 20 km ergens naartoe fietsen is best veel. Je moet ook nog eens terug.quote:[..]
Ik ging wel met de trein. Er gaat een dieseltreintje van Enschede naar Münster. Met de fiets ga ik niet veel verder dan Bad Bentheim. Daar heb je al het idee dat je heel ver van huis bent.
Met een recht stuk van een mijlquote:Op maandag 20 november 2023 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Perez zei dat hij zag dat het gat 0.7 seconden was en dat-ie dacht dat het niet kon.
Misschien kan Russell wat voor hem betekenen.quote:[..]
Misschien moeten ze de vleugels van z'n auto halen dan?
Nou, de laatste dagen twee keer.quote:
Inderdaad, maar ik bedoelde ook dat Bad Bentheim er zo buitenlands uitziet, dat je voor je gevoel totaal ergens anders in Europa bent.quote:[..]
Ja, meer dan 20 km ergens naartoe fietsen is best veel. Je moet ook nog eens terug.
Waarschijnlijk zat Leclerc er een zelfde stuk achter als in de vorige ronde en dacht Perez dat-ie daarom veilig was.quote:Op maandag 20 november 2023 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een recht stuk van een mijl
quote:[..]
Misschien kan Russell wat voor hem betekenen.
Kasteeltjes en kuuroordenquote:Op maandag 20 november 2023 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik bedoelde ook dat Bad Bentheim er zo buitenlands uitziet, dat je voor je gevoel totaal ergens anders in Europa bent.
En Duisersquote:Op maandag 20 november 2023 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
En flinke hoogteverschillen, kasseien en een totaal andere bouwstijl dan in Nederland.
Op sommige dagen zijn er in het centrum van Enschede meer Duitsers dan Nederlanders, dus dat is dan weer niet zo anders. Er wonen ook veel Nederlanders in Bad Bentheim trouwens.quote:
Nederlandersquote:Op maandag 20 november 2023 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Op sommige dagen zijn er in het centrum van Enschede meer Duitsers dan Nederlanders, dus dat is dan weer niet zo anders. Er wonen ook veel Nederlanders in Bad Bentheim trouwens.
Trustenquote:Op maandag 20 november 2023 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar eens pitten. Welterusten!
Als het seizoen nog wat langer was geweest, nog 20 races of zo, had ik je ingehaald. Verstappen, Tsunoda en twee keer McLaren hier.quote:Op zondag 26 november 2023 21:19 schreef Recce het volgende:
Sainz.Op de valreep toch weer een vernedering. Ik had Leclerc, Norris, Ferrari en McLaren.
Misschien was Perez dan wel wereldkampioen geworden!quote:Op zondag 26 november 2023 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het seizoen nog wat langer was geweest, nog 20 races of zo, had ik je ingehaald. Verstappen, Tsunoda en twee keer McLaren hier.
Vrijwel zekerquote:Op zondag 26 november 2023 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was Perez dan wel wereldkampioen geworden!
Tja, hemelsbreed is het slechts iets meer dan 100 km.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze een directe lijn aanleggen! Dit kan zo niet langer.
Ja, met de fiets zou ik die afstand sneller afleggen.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, hemelsbreed is het slechts iets meer dan 100 km.
yeah!quote:Op woensdag 13 december 2023 16:10 schreef Recce het volgende:
Mijn cadeau is aangekomen! Het kan mooi naast Jezus onder de minikerstboom.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:22 schreef mootie het volgende:
https://imgur.com/a/L83OIZC
Vandaag tijd maken om mijn mega-kerstal op te bouwen![]()
Sas mag Maria zijn![]()
We zijn met de inhaalslag begonnen. #dikkehonts
quote:Op woensdag 20 december 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
Ik heb stress! Mag ik nu alle vakjes tot vandaag in één keer openmaken?
Waar is de andere daggoe?quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:22 schreef mootie het volgende:
https://imgur.com/a/L83OIZC
Vandaag tijd maken om mijn mega-kerstal op te bouwen![]()
Sas mag Maria zijn![]()
We zijn met de inhaalslag begonnen. #dikkehonts
Ik krijg Legoreclame…quote:Op woensdag 20 december 2023 15:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat fijn!Dank u, o grote kerstvrouw!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |