Ja, ik durfde het niet aan om volledig McLaren te gaan.quote:
Oh, dan heb ik wel geluk gehad. Ik had net niet genoeg geld voor compleet McLaren.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet aan om volledig McLaren te gaan.
Later zag ik dat de deadline om te wisselen naar zaterdagmiddag verplaatst was. Dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Volgende keer neem ik weer Albon en Magnussen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik wel geluk gehad. Ik had net niet genoeg geld voor compleet McLaren.
Is dat plan E?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik weer Albon en Magnussen.
Ja, maar nu weet ik je strategie, dus dan kan ik daar rekening mee houden!quote:Op zondag 23 juli 2023 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, want anders doe jij weer precies hetzelfde.
Volgende keer maar weer 4x Alpinequote:Op zondag 23 juli 2023 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik je strategie, dus dan kan ik daar rekening mee houden!
Fijne wedstrijd!
Ik was bijna te laat met wisselen en had te weinig tijd om iets anders te doen en heb snel nog even Ocon voor Piastri gewisseld. Maar inderdaad: bijna iedereen had daarvoor gekozen.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:23 schreef Recce het volgende:
Gelukkig had bijna iedereen McLaren, waardoor we nauwelijks gezakt zijn in het klassement.
Ja, daarom durfde ik het vorige week nog niet aan om hem te kopen, maar ja ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:22 schreef Steven_Stil het volgende:
Piastri bleek toch ook rookie fouten te maken, binnenkant in de 1e bocht op Francorchamps is geen goed idee.
Ik moest dat ook nog even op de telefoon doen vrijdagmiddag. Andere opties waren niet heel logisch, tenzij je echt bewust aan risicospreiding doet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was bijna te laat met wisselen en had te weinig tijd om iets anders te doen en heb snel nog even Ocon voor Piastri gewisseld. Maar inderdaad: bijna iedereen had daarvoor gekozen.
Ja, dan was je wellicht bij Sainz terechtgekomen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest dat ook nog even op de telefoon doen vrijdagmiddag. Andere opties waren niet heel logisch, tenzij je echt bewust aan risicospreiding doet.
Drie keer zelfsquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:23 schreef Recce het volgende:
@:scrutinizer, had je twee keer Williams? Je had me bijna vernederd dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |