Ik dacht dat ik tov jou een goede slag ging slaan en toen werd Hamilton gediskwalificeerdquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:48 schreef Recce het volgende:
Plan F voor Leclerc.En weer een hele pijnlijke uitvalbeurt voor mijn team.
Mijn halve team is uitgevallen en dan verlies je nog steeds.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tov jou een goede slag ging slaan en toen werd Hamilton gediskwalificeerd
Ja, Hulkenberg viel tegen. Die had ik toch wel in de top 6 verwacht. Wist je dat die ook een aardig woordje Nederlands spreekt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn halve team is uitgevallen en dan verlies je nog steeds.
De upgrade van Haas werkte niet zo lekker, geloof ik, maar top 6 was wel heel optimistisch gedacht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Hulkenberg viel tegen. Die had ik toch wel in de top 6 verwacht. Wist je dat die ook een aardig woordje Nederlands spreekt?
Nou ja, volgende week in Mexico sla ik mijn slag. Het schijnt dat Perez daar woont.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De upgrade van Haas werkte niet zo lekker, geloof ik, maar top 6 was wel heel optimistisch gedacht.Ja, ik hoorde laatst ook dat-ie vlak over de grens met Nederland woonde! Grappig hè?
Die woont toch in Zuid-Amerika?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, volgende week in Mexico sla ik mijn slag. Het schijnt dat Perez daar woont.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albon, Perez (het moet toch een keer lukken), RB en Williams.
Yep. Maar dat was de afgelopen jaren al eerder zo en dan weet hij toch net bij die laatste kans toe te slaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Perez kan het verder wel vergeten als-ie het verkloot vandaag.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Maar dat was de afgelopen jaren al eerder zo en dan weet hij toch net bij die laatste kans toe te slaan.
Ja, die moet-ie wel voorbijquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]Hij gaat Ricciardo rammen, let maar op.
Succes met wapperen!quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet eerst nog even de honten uitlaten voor de race. Even wapperen
En Perez zag een heldenrol voor zichzelf weggelegd. "Van 5 naar 2 in de eerste bocht en dan nog even Max. Papa zal zo trots op me zijn. Oepsie,"quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Leclerc was nog minder populair dan Verstappen bij de Mexicanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |